سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

چگونه سوله مناسب بسازیم

چگونه سوله مناسب بسازیم اگر برای شما سوال است که چگونه سوله مناسب بسازیم پس در این مقاله همراه ما باشید . اگر شما اطلاعات کافی در مورد سوله و سوله سازی ندارید می توانید در وب سایت سوله صدرا اطلاعات مناسبی در رابطه با این موضوعات پیدا کنید . اما یکی از مطالب که […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0 نظر

چگونه سوله مناسب بسازیم

اگر برای شما سوال است که چگونه سوله مناسب بسازیم پس در این مقاله همراه ما باشید . اگر شما اطلاعات کافی در مورد سوله و سوله سازی ندارید می توانید در وب سایت سوله صدرا اطلاعات مناسبی در رابطه با این موضوعات پیدا کنید . اما یکی از مطالب که ممکن است بسیار مهم باشند این است که چگونه سوله مناسب بسازیم ؟

برای ساخت انواع سازه های سبک با ما تماس بگیرید

09140070767

برای ساخت سوله مناسب باید چندین فاکتور را در نظر گرفت ! اول از هرچیز باید دانست که سوله مناسب چیست و به چه نوع سوله هایی سوله مناسب گفته می شود ؟

سوله مناسب در قدم اول سوله ای است که درمحل احداث خود توان تحمل بار منظقه را داشته باشد . به این دلیل که کشور ما کشوری 4 فصل است ، هر نوع منطقه ای در کشور ما وجود دارد . ممکن است سوله در منطقه ای گرم و خشک باشد و یا منطقه ای کوهستانی ، به همین دلیل نظام مهندسی هر استان شرایط خاصی را برای ساخت سازه های سوله ای در نظر گرفته است که حتما باید تمام این شرایط در ساخت سوله رعایت شود .

اول از هرچیز ایتحکتام سوله برای ما مهم است . سازه ای که مقاومت مناسب نداشته باشد برای ما کارساز نیست . پس موضوع اول در سوله های مناسب ، داشتن استحکام مناسب است .

موضوع دوم ابعاد بندی مناسب است . مهندسی ابعاد سوله یکی دیگر از فاکتور های بسیار مهم است . برای متراژ هایی به شکل 10000 متر ، می توان انواع اقسام مدل های سوله را پیاده کرد که تنها تعداد کمی از این ابعاد ها می توانند هزینه ساخت را کاهش دهند .

پس در این میان به یک فاکتور دیگری هم رسیدیم که هزینه ساخت است . مسلما تمامی کارفرما ها انتظار دارند تا سوله های مستحکم و با هزینه مناسب داشته باشند .

هزینه چه اندازه مهم است ؟

در این بین موضوعی که مطرح شد هزینه بود اما آیا همیشه سوله ای که هزینه کمتری دارد حتما مناسب است ؟ اگر دقت کرده باشید موضوع هزینه سومین موردی بود که مطرح شد ، موضوعات اول استحکام سوله و ابعاد مناسب بود . پس اگر بعد از داشتن این فاکتور ها هزینه ما پایین آمد ، یعنی در حال ساخت سوله مناسبی هستیم .

خب مورد بعدی در پاسخ به این سوال که چگونه سوله مناسب بسازیم ، همکاری با سوله ساز متخصص است . می توان گفت تمامی فاکتور هایی که ذکر شدند به کمک سوله ساز متخصص ممکن خواهد بود . همکاری با سوله ساز متخصص بسیار مهم است چرا که اگر بهره برداری از زمین شما مناسب صورت نگیرد ، پس هزینه های بسیار زیادی برای شما تحمیل خواهد شد . مسلما هیچ کارفرمایی دوست ندارد که هزینه های اصافی به آن تحمیل شود پس قبل از اقدام به ساخت هر نوع سوله ، حتما اقدام به یافتن سوله ساز متخصص نمائید تا بر اساس یک مشاوره اصولی پیش رفته و سازه خودر را به مرحله اجرا برسانید .

پس چگونه سوله مناسب بسازیم ؟

همانگونه که گفته شد :

1.یافتن سوله ساز متخصص در زمینه ساخت و اجرای سازه های سبک

2.داشتن دفترچه محاسبات مناسب سوله و البته تایید شده

3.داشتن ابعاد مناسب برای سازه

4.ساخت سوله با وزن مناسب برای کاهش هزینه ها و البته استحکام کافی

در مورد سوله های سبک باید گفت که ساخت سازه های سبک نیاز به تخصص دارد که البته این تخصص در پروژه نهایی مشخص خواهد شد . زمانی که سوله های سبک بر اساس دانش تخصصی ساخته می شوند ممکن است از 10 تا 50% بتوان هزینه را کاهش داد . اینکه 10% یا 50% کاهش داشته باشیم بسته به تخصص سوله ساز دارد . بنابری این اگر در دنبال پاسخ به سوال چگونه سوله مناسب بسازیم هستید تنها و تنها کافیست یک قدم را بردارید ، انتخاب سوله سازمناسب .

برای کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . با تشکر سوله صدرا

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم