سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

چگونه سوله ارزان بسازیم

چگونه سوله ارزان بسازیم چگونه سوله ارزان بسازیم ؟ این یکی از سوالاتی است که بسیار پرسیده می شود . درواقع پاسخ به این سوال از دو قسمت بررسی می شود . ساختن سوله ارزان در واقع به 2 عامل اصلی بستگی دارد . 1.نوع سوله 2.پیمانکار و سازنده سوله ساخت بهترین سوله سبک و […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

چگونه سوله ارزان بسازیم

چگونه سوله ارزان بسازیم ؟ این یکی از سوالاتی است که بسیار پرسیده می شود . درواقع پاسخ به این سوال از دو قسمت بررسی می شود . ساختن سوله ارزان در واقع به 2 عامل اصلی بستگی دارد .

1.نوع سوله

2.پیمانکار و سازنده سوله

ساخت بهترین سوله سبک و ارزان قیمت در سراسر کشور : 09140070767

اولین مورد که نوع سوله است . شما باید بدانید که سوله را برای چه می خواهید ؟ هدف شما از ساخت و راه اندازی این سوله برای چه کاربرد هایی است ؟ آیا قرار است این سوله به یک مرغداری تبدیل شود ؟ آیا این سوله برای مصارف سردخانه به کار گرفته خواهد شد و یا اینکه سوله برای کارهای صنعتی است ؟

اگر شما در قدم اول کاربری سوله خود را مشخص کنید بسیار راحت تر می توانید حرکت کنید . به این منظور که اگر در قدم اول می دانید که سوله شما برای مرغدای در نظر گرفته شده است پس هنگام مشاوره با سوله ساز ها به راحتی خواهید گفت که من یک سوله مرغداری در ابعادی به میزان فلان می خواهم احداث کنم . با مطرح کردن این موضوع سوله ساز هم مستقیما تعدادی از سوله ها را از گزینه های شما حذف خواهد کرد و سایر سوله هایی که برای مرغداری امکان ساخت دارند را با شما مطرح می کند .

منظور از حذف گزینه ها این است که اگر هدف شما از ساخت سوله مشخص نباشد سوله ساز انواع و اقسام سوله ها را برای شما توضیح خواهد داد و ممکن است از بین انها خیلی ها به درد شما نخورند و وقت شما و سوله ساز به مقدار بسیار زیادی گرفته شود . اما زمانی که شما سوله مرغداری می خواهید سوله ساز برای مثال گزینه سوله های UBM را حذف می کند و به سراغ سایر سوله هایی که برای مرغداری مناسب هستند خواهد رفت . در حقیقت هم سوله های آمریکایی برای ساخت مرغداری مناسب نیستند چون از نظر برخی پارامتر  های اساسی بهداشتی تایید نمی شوند .

پس موضوع اول نوع سوله است . زمانی که سوله ساز کاربری سوله شما را فهمید ، انواع سوله ها را که ساخت مرغداری با انها اشکالی ندارد را مطرح می نماید . در این بین متراژ و ابعاد سازه شما و ویژگی های آن را هم باید در نظر بگیرد .

اینجاست که مشخص خواهد شد چه نوع سوله ای استفاده شود تا هزینه شما کاهش یابد . برای مثال تقریبا همه می دانند که سوله های تیرورقی سنگین هستند و هزینه زیادی دارند اما نمی دانند که برای برخی سازه های کوچک استفاده از سازه های تیرورقی بسیار مناسب تر و با هزینه معقول تر انجام خواهد شد .

پس سوله ساز با توجه به دانش و تخصص خود تعیین خواهد نمود که برای این کاربری ، در این ابعاد چه نوع سوله ای برای شما قیمت کمتری خواهد داشت . البته که باید مسائل استحکام  سوله و منطقه ساخت ان نیز در نظر گرفته شود . چرا که اقلیم هر منطقه در نوع سوله ای که در ان منطقه ساخته می شود تاثیر گذار است و سازه باید نهایتا به تایید نظام مهندسی ان منطقه رسیده باشد .

در نهایت نوع سوله شما تعیین خواهد شد . اما مورد دوم که سوله ساز است !

سوله ساز چگونه سوله را ارزان خواهد ساخت ؟

همانگونه که گفتیم پاسخ به سوال ” چگونه سوله ارزان بسازیم ” یا ” روش ساخت سوله سبک ارزان “در دو بخش است و بخش اول که مربوط به نوع سوله بود اما اگر توجه کرده باشید در همان بخش اول اشاره های زیادی به سوله ساز و سطح تخصص او هم شد . سوله ساز باید با اتکا به تجربیات و همچنین در نظر گرفتن موارد مربوط به ساخت و استاندارد سازی سوله ، نوع سوله را تعیین نماید .

اما یک موضوع بسیار مهم تر مطرح است و آن هم نحوه ساخت سوله است . فرض کنید سوله شما از نوع سوله سبک انتخاب شده است . سوله های سبک در حالت کلی هزینه بسیار پایین دارند و بسیاری از محدودیت هایی که در گذشته بود را از میان برداشته اند و تقریبا هر نوع سازه را می توان با انها پیاده کرد از این جهت اکثر سازه هایی که امروز ساخته می شوند توسط سوله های سبک اجرا می شوند .

سوله سبک بخودی خود سبک نیست و سوله ساز باید تخصص و مهارت خود را در ساخت سازه های سبک نشان دهد . از انجا که سوله سبک یک محصول ترکیبی است ، لذا نحوه ساخت این سازه به نوعی که استحکام مورد نیاز را داشته و وزن کمتری هم داشته باشد بسیار اساسی است . از این جهت همین موضوع است که سوله ساز ها را از هم متمایز خواهد کرد .

در کل اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که ” چگونه سوله ارزان بسازیم ” ، باید گفت قدم اول بررسی نوع سوله ، قدم دوم همکاری با سوله ساز باتجربه و درنهایت در صورت امکان استفاده از سوله های سبک که استاندارد های لازم را داشته و واقعا سبک باشد .

در اینصورت تمامی هزینه های شما به شکل خوبی مدیریت خواهند شد ، ضمن اینکه یک سازه کاملا متحکم ، امن و زیبا خواهید داشت .

چگونه سوله ارزان بسازیم ؟ شرکت سوله سازی آذین صدرا یکی از بزرگترین و باتجریه ترین شرکت های سوله سازی در کشور ، سازنده هزاران متر سوله در داخل و خارج از کشور از انواع مختلف ، سازنده سبک ترین نوع سوله در کشور ، آماده همکاری با تمامی نهاد ها و کارفرمایان محترم در راستای ساخت سازه هایی مدرن و زیبا با قیمت بسیار مناسب است .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس گرفته و جهت ساخت و اجرای پروژه های خود با ما مشاوره نمائید .

باتشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم