سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله های سبک

ساخت سوله های سبک ساخت سوله های سبک تخصص و مهات بالایی را می طلبد . برخی بر این باور هستند که ساخت سوله های سبک بدین شکل است که سوله های سبک آماده را که از قبل ساخته شده اند به هم جوش می دهند و سازه را می سازند اما همین سوله های […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0 نظر

ساخت سوله های سبک

ساخت سوله های سبک تخصص و مهات بالایی را می طلبد . برخی بر این باور هستند که ساخت سوله های سبک بدین شکل است که سوله های سبک آماده را که از قبل ساخته شده اند به هم جوش می دهند و سازه را می سازند اما همین سوله های سبک که فکر می کنید از قبل ساخته شده اند چگونه باید ساخته شوند ؟

مهندس مسلمی : 09140070767

قدم اول و مهم ترین مرحله در ساخت سوله های سبک ، توانایی تولید مصالح سوله به شکل مناسب است . سوله سازی را واقعا می توان سازنده سوله سبک نامید که سوله را با تخصص و مهارت و دانش به شکل استاندارد تولید نماید . البته که ساخت سوله به شکل سبک مهم ترین موضوع است . سازنده سوله تمامی تخصص و مهارت خود را یا ساخت سوله نشان خواهد داد .

ساخت انواع سوله

همانگونه که ممکن است بدانید در حال حاضر اکثر سازه ها توسط سوله های سبک و فوق سبک ساخته شده و به مرحله اجرا می رسند . اما بازهم این سازه ها تفاوت های زیادی با هم دارند به این دلیل که هر یک از سازه ها توسط سوله ساز های متفاوت ساخته شده و به مرحله اجرا رسیده است .

سوله سازی در حال حاضر توسط متریال های فولاد و پروفیل صورت می گیرد که معمولا به این کار ساخت سوله با قوطی گفته می شود . پس هر جا شنیدید ساخت سوله با قوطی در واقع همان ساخت سوله ها با پروفیل و فولاد می باشد که سوله های سبک عموما به این شکل ساخته می شود . البته سوله های سبک همچون سوله های لوله ای هستند که فقط از لوله ساخته می شوند و پروفیل ندارند و وزن فوق العاده پایینی دارند .

ساخت تمامی سازه ها به کمک سوله های سبک

سوله های سبک به قدری فوق العاده هستند که می توان تمامی سازه ها را تقریبا با آنها پیاده کرد و از انجا که در گذشته دانش ساخت این نوع سوله ها به این میزان توسعه نیافته بود ساخت سازه ها توسط سوله های سنگین صورت می گرفت و این سازه ها محدودیت های بسیاری داشتند . خوشبختانه سازه های سبک ظهور کردند و تحول بسیار بزرگی در ساخت سازه ها مخصوصا صنعتی و کارخانه ای ایجاد کردند .

سول های کارخانه نیازمند سازه هایی بودند تا بتوان داخل آنها تردد کرد . هم ماشین آلات و هم دستگاه های صنعتی ارتفاع بلندی دارند و به همین خاطر باید سقف سازه بلند تر ساخته می شد . متاسفانه سوله های تیرورقی محدودیت ساخت ارتفاعی داشتند و نمی شد تا بعد از ارتفاع های مشخصی سازه را به مرحله اجرا رسانید . همین موضوع یک مشکل بسیار بزرگ بود . با این وجود باز هم به وسیله روش هایی سازه را به مرحله اجرا می رساندیم اما وزن نهایی سازه فوق العاده بالا می رفت و درنتیجه وزن فولاد کل در سازه بیشتر بود ( تناژ فولاد ) و درنهایت هزینه ساخت سازه به شدت بالا می رفت .

زمانی که سوله های سبک وارد کار شدند تحول بزرگی ایجاد شد . محدودیت ساخت دهانه ها و ارتفاع های بزرگ برداشه شد ،هزینه ها پایین آمدند ، وزن نهایی سازه ها بسیار کاهش یافتند ، استحکام سازه ها بیشتر شد و سرعت ساخت و اجرای سوله بسیار سریع تر صورت می گرفت .

از همین جهت ساخت سوله های سبک در حال حاضر به شدت طرفدار دارد و همه سازندگان سوله تاکید دارند تا سازه های خود را به وسیله سوله های سبک به مرحله اجرا برسانند . هزینه ساخت سوله های سبک بسیار پایین است البته به شرطی که توسط سوله ساز متخصص ساخته شده و به مرحله اجرا برسد .

در مورد ساخت سوله های سبک حتما با سوله ساز های معتبر و متخصص همکاری نمائید ، ابعاد بندی سوله ، هماهنگی در ساخت سوله و اجرای فنداسیون ، استحکام سازه و … همگی جز فاکتور هایی هستند که سازه نهایی را با استاندارد فوق العاده بالا به ما تحویل خواهد داد .

شرکت سوله سازی آذین صدرا یکی از بزرگترین و معتبر ترین سوله سازان کشور با دو دهه تجربه و یکی از برترین سازندگان سوله های سبک با حداق وزن و نهایت استحکام ، تاکنون هزاران متر سوله سبک و فوق سبک را در داخل و خارج از کشور به مرحله اجرا رسانیده است. شما عزیزان جهت همکاری با سوله صدرا و ساخت با کیفیت ترین سوله ها برای یک عمر کافیت با ما تماس بگیرید و سازه خود را به ما بسپارید .

با تشکر

شرکت سوله سازی آذین صدرا

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم