سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

پوشش سقف سوله

پوشش سقف سوله همان طور که میدانیم پس از ساخت سوله ها و اتمام فنداسیون و اسکلت کلی کار ، نیاز به پوشش سقف سوله و دیواره های سوله داریم.ممکن است مصالح مختلفی برای این کار استفاده شود اما مسلما این پوشش ها نیز برای خود استاندارد هایی دارند که اگر قرار است کار طبق […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
4 نظر

پوشش سقف سوله

همان طور که میدانیم پس از ساخت سوله ها و اتمام فنداسیون و اسکلت کلی کار ، نیاز به پوشش سقف سوله و دیواره های سوله داریم.ممکن است مصالح مختلفی برای این کار استفاده شود اما مسلما این پوشش ها نیز برای خود استاندارد هایی دارند که اگر قرار است کار طبق اصول پیاده سازی شود باید از این موارد تبعیت کرد و از پوشش های مناسب و کاربردی استفاده کرد تا نهایت نتیجه برای ما حاصل گردد.

در این مقاله ابتدا به بحث پوشش سقف سوله خواهیم پرداخت. پوشش سقف سوله می توانید از مصالح زیر یاشد:

1-ساندویچ پانل سقفی و دیواری که از جنس  پلی یورتان است

2-ورق گالوانیزه رنگ شده ، به همراه توری مرغی و  پشم شیشه

3-ورق گالوانیزه ساده ، به همراه توری مرغی و پشم شیشه

4-ورق آلومینیوم به همراه توری مرغی و پشم شیشه

 

پوشش سقف سوله

پوشش سقف سوله که با استفاده از ساندویچ پنل سقفی اجرا می شود ، پر طرفدار ترین و البته در عین حال اصولی ترین نوع پوشش است.

ساخت آن هم به این صورت است که بین دو ورق لایه ای ، فوم تزریق می کنند و بخاطر این کار  در اصطلاح به آن پوشش ساندویچی گفته می شود. این نوع پوشش ها استحکام زیادی در برابر زلزله و دیگر حوادث دارند.

علاوه بر این ، این نوع پوشش ها یک عایق صدا ، حرارت و رطوبت هم برای سوله به شمار می روند . در ضمن اجرای این نوع پوشش بسیار سریعتر است و این سرعت موجب کمتر شدن زمان اجرا و در نهایت  هزینه نهایی خواهد شد . از پوشش ساندویچ برای  پوشش سقف سوله هایی مثل ورزشی ، صنعتی ، آشیانه هواپیما و …  استفاده می شود.

سه نوع دیگر که در بالا اشاره شده است با ورق گالوانیزه رنگی و ساده و آلومینیومی با انواع عایق پشم شیشه ، فوم و… برای اجرای پوشش سقف استفاده می شود.

پوشش سقف سوله با پلی کربنات :

جالب است بدانید ماده پلی کربنات سخت ترین ماده شفاف است که بجای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر داشته باشیم پلی کربنات در سال ۱۹۵۳ میلادی توسط دکتر دانیال فاکس ساخته  شده و پنج سال بعد یعنی در سال ۱۹۵۸ به طور انبوه برای اولین بار به بازار عرضه گردید.  تنوع ساختاری ورق‌های پلی کربنات امکان استفاده از آن را بر روی هر نوع سازه و در کنار هر نوع مصالح ساختمانی به راحتی فراهم می سازد و کاربردهای فراوانی دارد.

پوشش سقف سوله با قابلیت عبور دادن نور

تنوع رنگ در این نوع ورق ها یک مسئله مهم است که چندین ویژگی خاص را برای ما فراهم می کند از جمله اینکه  قابلیت عبور نور از آن به میزان 30 تا 80 درصد امکان‌پذیر است که از نظر طراحی و همچنین هماهنگ سازی خود با رنگ سایر مصالح استفاده شده در ساختمان مورد نظر از گستردگی خاص برخوردار می‌باشد. این ورق دارای یک لایه خاص برای محافظت در برابر تابش نورآفتاب می‌باشد. می‌توان ورق با دوطرف دارای لایع عایق نیز سفارش داد،که به این لایه محافظ در اصطلاح uv گفته می شود.

این ورق ها را در ضخامت‌های 2 تا 10 میلی‌متر می توان تولید کرد وعلاوه بر اینکه می توان آن ها را به صورت شفاف و بدون رنگ تولید کرد همچنین می توان در سایر رنگ ها مثل رنگ‌های اصلی (برنز، آبی، زرد، قرمز، سبز و…) تولید کرد. این ورق ها همچنین بسیار سبک وزن می باشند و یک مزیت مهم برای ماست. کاربرد این نوع ورق ها نیز در انواع پوشش برای سقف‌ها ، پارکینگ‌ها ، سقف کاذب و دیواره‌های سوله و … می‌باشد.


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد.

09140070767 مسلمی

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
سوله
۰۸ تیر ۱۴۰۰ سولهپاسخ

هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

جواد مسلمی
۰۹ تیر ۱۴۰۰ جواد مسلمیپاسخ

متاسفانه وسع شما نمیرسه دوست عزیز ، فقط با کامنت هاتون وب سایت ما را منور میکنید و از کامنت های تبلیغاتی شما خسته شدیم واقعا

فریدی
۱۹ آذر ۱۳۹۸ فریدیپاسخ

سلام میشه یک لیست قیمت مثل همونکه توی بخش قیمت گذاشتین برا قیمت ساخت سقف هاهم قرار بدین مچکرم

آذین صدرا
۲۱ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

چشم ، حتما مثل قیمت های ساخت که قولش رو دادیم و تهیه کردیم در این قسمت هم قرار میدیم .

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم