سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

هزینه ساخت سوله در تبریز

[vc_row][vc_column][vc_column_text] هزینه ساخت سوله در تبریز سوله آذین صدرا برای ارائه هزینه ساخت سوله در تبریز از یک روش همکاری بین شما و خودش استفاده می کند . شما کاربران محترم سایت از داخل وب سایت دسترسی مستقیم به بخش استعلام هزینه ساخت سوله دارید . این قسمت یک فرم را در اختیار شما قرار […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
4 نظر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

هزینه ساخت سوله در تبریز

سوله آذین صدرا برای ارائه هزینه ساخت سوله در تبریز از یک روش همکاری بین شما و خودش استفاده می کند .

شما کاربران محترم سایت از داخل وب سایت دسترسی مستقیم به بخش استعلام هزینه ساخت سوله دارید .

این قسمت یک فرم را در اختیار شما قرار می دهد تا مشخصات سوله مد نظر خود را وارد کنید .

ابعاد سوله ، کاربری سوله و همچنین نیاز داشتن یا عدم نیاز به جرثقیل را مشخص می کنید و برای ما ارسال می کنید .

در کمتر از 24 ساعت همکاران ما اطلاعات فرم شما را بررسی ، و سوله متناظر با ابعاد مدنظر را بررسی کرده و هزینه نهایی ساخت آن را برآورد خواهند کرد .

سپس با شما کاربر گرامی تماس گرفته خواهد شد و ضمن ارائه قیمت مشاوره های لازم در خصوص ساخت سوله مدنظر شما هم خدمتتان ارائه خواهد گردید.

اینکه بتوانیم یک رنج قیمت برای هزینه ساخت سوله در تبریز ارائه کنیم عملا بسیار سخت است . چراکه همانطور که گفتیم بسته به ابعاد و نوع سوله و همچنین سایر هزینه های جانبی این قیمت متفاوت خواهد بود .

همچنین از طرفی قیمت آهن آلات و فولاد هم هررزو در حال نوسان است . از این رو پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع دقیق از هزینه ساخت سوله در تبریز لطفا با شماره تلفن های درج شده در وب سایت با سوله سبک آذین صدرا در تماس باشید تا هزینه ساخت سوله در تبریز را به شکل دقیق و با جزئیات کامل خدمت شما ارائه کنیم .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد   __________  09140070767 مسلمی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

هزینه ساخت سوله در تبریز به چه عواملی بستگی دارد ؟

هزینه ساخت سوله در تبریز از یک نظر برای مشتریانی که ساکن شهر تبریز هستند پایین تر خواهد بود .

همانطور که ممکن است بدانید شرکت سوله سبک آذین صدرا ، واقع در بازار آهن تبریز می باشد و اکثر فرایند های ساخت و ساز قطعات سوله در این شهر صورت میگیرد .

در بین هزینه های برآورد شده برای سوله ، همواره هزینه حمل و نقل در مجموع هزینه ها برآورد خواهد شد چرا که بار مورد نظر از طریق تریلی و .. به محل ساخت منتقل خواهد شد و مسلما با بالارفتن مسافت بین محل ساخت و محل نصب این هزینه بالاتر خواهد رفت .

از همین نظر هنگام برآورد هزینه ساخت سوله در تبریز ، مسافت و درکل هزینه حمل ونقل سازه ، از محل ساخت تا محل نصب در مجموع پایین تر خواهد بود .

سایر عواملی که در هزینه ساخت سوله در تبریز نقش دارند ، نوع سوله است که ممکن است از نوع خرپایی ، UBM ، لوله ای و … باشد که هزینه ساخت هر یک متفاوت است .

ابعادسوله که مهمترین نقش را در برآورد هرینه ها دارد .

هزینه های حمل و نقل و اجرت هم از سایر هزینه های دخیل در مجموع هزینه ساخت سوله در تبریز می باشد .

در کل باز هم تاکید ما این است که مطالب گفته شده در این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است و فقط به این مطالب بسنده نکنید .

سوله آذین صدرا پیمانکاری پروژه های سوله

تا زمانی که اطلاعات کامل و دقیق از محل نصب ، متراژ ، اقلیم آن منطقه ، ساختمان های اطراف محل سوله و … اطلاعات کافی نداشته باشیم نمی توانیم قیمت دقیق سازه مدنطر را برآورد کنیم .

ازاین رو ، هم از فرم استعلام می توانید استفاده کنید وهم از طریق پل های ارتباطی با سوله آذین صدرا در ارتباط باشید تا  هزینه ساخت سوله در تبریز و یا سایر شهرها با توجه به موارد گفته شده به شکل دقیق برای شما محاسبه و ارائه گردد .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]سوله سبک تبریز که شرکت سوله آذین صدرا می سازد بسیار سبک هستند و از لحاط هزینه برای مشتری بسیار پایین خواهد بود . سوله سبک تبریز برای انواع سازه ها قابل استفاده است .

می توان از سوله سبک در صنایع زیر استفاده کرد :

برای ساخت انواع سازه های بزرگ با متراژ دهانه بالا

انواع سالن های نمایشگاهی

انواع سالن های ورزشی

برپا کردن سریع کمپ های اضطراری

سوله سبک مرغدای یا گاوداری

سوله سبک قوسی برای دهانه های کوچکتر

سوله های لوله ای فوق سبک برای فضاهای متوسط و سبک

ساخت انواع آشیانه ها و صنایع هوایی

استفاده در صنایه کشتی سازی

ساخت انواع انبار ها ، کارخانه ها ، فضاهای صنعتی و کارگاه های ماشین آلات ، سالن ها ورزشی ، استخر و…..

همان طور که میبیند دامنه کاربری سوله های سبک بسیار بزرگ است و تقریبا هرنوع سازه ای را با هر ابعادی و هر متراژ دهانه ای می توان با آن ها طراحی و سپس اجرا کرد .

سوله سبک تبریز

قیمت سوله سبک تبریز

قیمت همواره فاکتور رقابت است و البته همان طور که قبل تر هم گفته ایم همیشه قیمت را ملاک ساخت سوله قرار ندهید . همیشه به تفاوت قیمت ها اشراف لازم را داشته باشید ، چرا که ممکن است بعد ها باعث پشیمانی و هدررفت هزینه ها گردد .

با توجه به اینکه قیمت های فولاد و متریال ساخت سازه های سبک و سنگین هرروز در حال تغییر هستند برای اینکه قیمت دقیق و کاملا واقعی را برای سازه خود بدانید ، پیشنهاد ما تماس مستقیم با شرکت سوله آذین صدرا با شماره تماس (09140070767) است تا پس از انجام بررسی های لازم در مورد سوله شما قیمت دقیق ساخت و اجرای سازه شما را برآورد کرده و خدمتتان عرض کنیم .

راه دوم برای برآورد قیمت دقیق این است که از فرم استعلام هرینه سوله استفاده کنید . این فرم که سوله آذین صدرا آن را طراحی کرده است ، یک فرم چهار مرحله ای است و تقریبا تمام مشخصاتی که نیار است تا شما به ما ارائه کنید در داخل آن قرار گرفته است .

با تکمیل دقیق اطلاعات این فرم و ارسال آن برای ما در کمتر از 24 ساعت همکاران ما برآورد های لازم را انجام داده و با شما تماس خواهند گرفت .

چند نکته پیرامون سوله سبک تبریز

سوله سبک تبریز که توسط سوله صدرا ساخته می شود در تمام شهرهای کشور قابل اجراست لذا از هرکجای کشور عزیزمان می توانید با سوله سبک آذین صدرا تماس گرفته و سفارش کار دهید .

ساخت انواع سوله

سوله های سبکی که شرکت آذین صدرا می سازد به جرات می توان گفت که نهایت سبک سازی روی آن ها انجام شده است و هزینه بسیار پایینی برای شما خواهند داشت .

ما از آخرین تکنولوژی روز و نرم افزار های پیشرفته دنیا در کنار مهندسین متخصص و مجرب استفاده می کنیم تا رضایت صددرصدی شما کارفرمای عزیز را جلب کنیم .

می توانیم با افتخار بگوییم که سوله آذین صدرا تاکنون 400 نوع سوله از انواع مختلف سبک ، سنگین و مدرن را در نقاط مختلف کشور با موفقیت به انجام رسانده است و رضایت صددرصدی مشتریان ما گواه بر این موضوع است .

از شما کارفرمایان محترم و مشتریان گرامی دعوت میکنیم که اگر قصد دارید یک سازه بسیار ایمن ، مستحکم و صدالبته اقتصادی را اجرا کنید همین حالا با شرکت سوله آذین صدرا تماس بگیرید.

با تشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا (سوله سبک تبریز)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
AmirAli
۲۳ آذر ۱۳۹۹ AmirAliپاسخ

برای ساخت سوله سردخانه در این فصل میشه اقدام کرد . بنده یک سوله نیاز دارم بسازم در منطقه شهر جدید سهند سوله . اما عجله ندارم . الان بهتره بسازیم سوله رو یا در فصل گرم ؟ میخواستم منو راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم ازتون

جواد مسلمی
۲۹ آذر ۱۳۹۹ جواد مسلمیپاسخ

با سلام و وقت بخیر ، سردخانه دو نوع زیر صفر و بالای صفر هستند و باید اقلیم و محل ساخت هم دقیقا بررسی بشه . برای مشاوره در این مورد با شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم ارائه بشه . با تشکر

تیام
۱۳ آذر ۱۳۹۸ تیامپاسخ

خیلی خوبه توضیحاتتون کاش یه جدول قیمت هم میذاشتین .اینا فقط توضیحات بودن،جدول قیمت رو چرا نمیذارین؟

آذین صدرا
۱۴ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

با سلام و تشکر از شما کاربر محترم سایت . قیمت هارو داخل سایت قرار دادیم . شما از قسمت سوله سبک به جدول دقیق قیمت ها دسترسی خواهید داشت .

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم