سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله مناسب برای دامداری

سوله مناسب برای دامداری شاید سوال باشد که سوله مناسب برای دامداری کدام سوله است و با چه روشی می توان یک دامداری استاندارد و مستحکم را با هزینه مناسبی به مرحله ساخت رساند . قبل از هرچیز باید بدانید که دامداری محیطی تقریبا بزرگ است که قسمتی از آن را سوله و قسمت دیگر […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
2 نظر

سوله مناسب برای دامداری

شاید سوال باشد که سوله مناسب برای دامداری کدام سوله است و با چه روشی می توان یک دامداری استاندارد و مستحکم را با هزینه مناسبی به مرحله ساخت رساند .

قبل از هرچیز باید بدانید که دامداری محیطی تقریبا بزرگ است که قسمتی از آن را سوله و قسمت دیگر را محل نگهداری دام ها تشکیل می دهد . در قسمتی که محوطه دامداری است معمولا پوشش سقفی وجود ندارد ، اما در قسمت محل نگهداری دام حتما بخش مسقف که درواقع محل اصلی سوله است باید تحت شرایط آن منطقه طراحی شود .

بسته به نوع دامداری ، می توان دامداری را تنها با سقف ، و بدون دیوار اجرا کرد . یعنی پوشش دیوار را با آجر ، سفال و .. برای سوله انجام نداد . این مورد تماما بستگی به منطقه سوله خواهد داشت و یا اینکه سوله به شکل کامل اجرا شود . نکته مهمی که در سوله های دامی و همچنین سوله های مرغداری و امثال آن که در کل محل نگهداری دام و طیور است این است که بهداشت حرف اول را می زند .

رعایت نکات بهداشتی در ساخت این نوع سوله ها بسیار مهم است چرا که اخذ تاییدیه بهداشتی حتما برای این سوله ها نیاز است . یکی از موارد مهم داشتن تهویه مناسب در این سوله های می باشد .

ضمن اینکه داشتن استحکام ، عدم جذب آلودگی و میکروب در داخل سوله و گسترش بیماری ، همگی از فاکتور هایی هستند که باید در نظر گرفت تا بتوان گفت سوله مناسب برای دامداری کدام سوله است . همچنین اگر نیاز بر حرکت ماشین آلات مختلف در داخل سوله باشد این نکات را هم باید مد نظر داشت تا ارتفاع و استحکام سوله هم مناسب باشد .

استفاده از سوله سبک یا سنگین ؟

شاید یکی از سوالاتی که مطرح شود این باشد که از سوله سبک استفاده کنیم یا سنگین ؟ اگر در مقالاتی که داخل سایت ارائه شده است مطالعه کافی داشته باشید حتما در مورد اینکه سوله سبک انتخاب بهتری است یا سنگین ، اطلاعات بسیار خوبی کسب خواهید کرد . اما در مورد اینکه برای گاوداری یا دامداری سوله سبک مناسب است یا سنگین باز هم باید شرایط سوله به شکل کامل بررسی شود .

نمی توان گفت تنها راه ساخت سوله های دامداری سوله های سبک هستند . اکثریت تفکر بر روی این است که برای همه سازه ها باید از سوله های سبک استفاده کنیم به این خاطر که این سوله های هزینه کمتری دارند و سریع تر اجرا می شوند . این موارد ویژگی های سوله های سبک هستند و نقطه انکاری در آن نیست ، اما باید دید که شرایط منطقه ، کاربری سوله و … این امکان را به ما خواهد داد تا سازه را از نوع سبک اجرا کنیم یا نه ؟

بسیاری از دامداری ها با سوله های سنگین اجرا می شوند و برخی هم با سازه های سبک . همانطور که گفته شد نمی توان به شکل قاطع گفت که حتما برای ساخت دامداری باید از نوع سبک سوله استفاده کرد .

البته اگر دنبال سوله مناسب برای دامداری هستید خیلی راحتی می توانید با ما تماس گرفته و مشخصات سوله خود را با کارشناسان ما بررسی نموده و سوله مناسب را برای سازه خود اجرا نمائید . البته می توانید از بخش استعلام هزینه ساخت سوله ، فرم مربوطه که در اختیار شما قرار داده شده است را تکمیل نموده و برای ما ارسال کنید تا سوله شما را به شکل کامل بررسی نموده و با شما تماس بگیریم .

شرکت سوله ساری آذین صدرا یکی از بزرگترین و متخصص ترین شرکت های ساخت سوله در کشور ، تاکنون بیش از هزاران متر مربع سوله را در داخل و خارج از کشور اجرا نموده است . شرکت ما یکی از متخصص ها در زمینه ساخت و اجرای سوله های سبک و فوق سبک است . اگر شما هم قصد دارید تا سازه خود را به بهترین شکل و با هزینه بسیار مناسب به مرحله اجرا برسانید ، کافیست تا یک تماس با ما گرفته و با کارشناسان شرکت سوله صدرا مشاوره نمائید .

همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم . با تشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
کاربر
۲۰ آذر ۱۳۹۹ کاربرپاسخ

من نمیدونم این سوله ها چجوری ساخته میشن اما شنیدم که هزینه هاشون نهایتا یکی هست و زیاد تفاوت نداره

جواد مسلمی
۲۳ آذر ۱۳۹۹ جواد مسلمیپاسخ

با عرض سلام و وقت بخیر . ساخت سوله های سبک و سنگین بسیار تفاوت دارند . ضمن اینکه اگر مقاله سوله سبک را بخوبی مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که هزینه های ساخت در روش سوله سبک خرپایی و سوله سنگین به چه اندازه متفاوت است . زمانی که مصرف فولاد در سوله کاهش می یابد مسلما هزینه های ساخت هم کاهش خواهد یافت . مخصوصا در سوله های بزرگ به شدت هزینه ها کاهش خواهد یافت که اساس کار سوله های سبک هم برا همین اساس است .

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم