سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله دست دوم ارزان تبریز

سوله دست دوم ارزان تبریز جهت خرید سوله دست دوم ارزان تبریز با شرکت سوله آذین صدرا تماس بگیرید . شرکت ما یکی از بزرگترین و باتجربه ترین شرکت های سوله سازی در کشور می باشد . دفتر ما واقع در بازار آهن تبریز می باشد و شما همشهریان محترم می توانید جهت سفارش سوله […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

سوله دست دوم ارزان تبریز

جهت خرید سوله دست دوم ارزان تبریز با شرکت سوله آذین صدرا تماس بگیرید . شرکت ما یکی از بزرگترین و باتجربه ترین شرکت های سوله سازی در کشور می باشد .

دفتر ما واقع در بازار آهن تبریز می باشد و شما همشهریان محترم می توانید جهت سفارش سوله دست دوم ارزان تبریز با ما تماس گرفته و مشاوره نمائید .

جهت مشاوره ، خرید و ساخت انواع سوله در تبریز و سراسر کشور با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

سوله دست دوم ارزان تبریز انواع مختلفی دارد که بستگی به نوع پروژه شما داشته و هزینه آن متناسب با سازه شما برآورد شده و خدمتتان اعلام خواهد شد .

سوله دست دوم ارزان تبریز همواره روشی است که می توان با آن در برخی از سازه ها و نه در همه آنها، هزینه ساخت سازه را کاهش داد .

به همین دلیل اکثر کسانی که قصد ساخت سوله را دارند قبل از هرچیز به فکر خرید سوله دست دوم هستند .

سوله دست دوم ارزان تبریز در شرکت سوله سازی آذین صدرا با قیمت بسیار مناسب خدمت کارفرمایان محترم ارائه شده و مراحل نصب و اجرای آن نیز توسط شرکت می تواند صورت بگیرد .

نکات مهمی که در رابطه با سوله دست دوم ارزان باید بدانید 

توجه داشته باشید که سوله دست دوم در همه موارد ارزان قیمت تمام نمی شود .

چون عمدتا سوله های دست دوم از نوع سوله های سنگین تیرورقی هستند و این سوله ها چون تماما از ورق های نورد شده فولادی ساخته می شوند وزن و تناژ بالایی دارند به همین دلیل برای ساخت سازه های بزرگ اصلا مناسب نیستند .

برای ساخت سازه های عظیم استفاده از سوله دست دوم به هیچ وجه توصیه نمی شود . این سوله ها به دلیل قیمت بالای فولاد بسیار گران تمام می شوند حتی از نوع کهنه و دست دوم .

در سازه های بزرگتر استفاده از سوله نو بسیار بهتر است چرا که برخلاف تصور عموم هزینه یک سوله نو از سوله های کارکرده ارزان تر تمام می شود ضمن اینکه سازه با اطمینان خاطر بیشتر و زیبایی بیشتری ساخته می شود .

اگر می خواهید تمام نکات و واقعیات مربوط به سوله دست دوم ارزان را بدانید توصیه می کنیم مقاله سوله دست دوم چیست را به دقت مطالعه کنید وسپس تصمیم بگیرید که آیا سوله دست دوم می خواهید یا سوله نو !

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم