سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله خط تولید

ساخت سوله خط تولید سوله خط تولید یکی از سوله هایی است که ممکن است کارفرمایانی که قصد ساخت این نوع سوله را دارند آن را در اینترنت جستجو کنند . اما نکته جالب اینجاست ک سوله سازان کمتر روی این نوع سوله تمرکز دارند در حالی که این نوع سوله در دسته بندی سوله […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت سوله خط تولید

سوله خط تولید یکی از سوله هایی است که ممکن است کارفرمایانی که قصد ساخت این نوع سوله را دارند آن را در اینترنت جستجو کنند . اما نکته جالب اینجاست ک سوله سازان کمتر روی این نوع سوله تمرکز دارند در حالی که این نوع سوله در دسته بندی سوله های صنعتی قرار دارد و یکی از پرکاربردترین سازه ها در کشور است .

با ما تماس بگیرید : 09140070767

موضوعی که وجود دارد این است که تمامی این نوع سوله ها ؛ سوله صنعتی شناخته می شوند اما بهتر است که سازه ها از هم تفکیک کرده و خصوصیات هر یک را بررسی نمود . سوله خط تولید برای آن دست از  کارگاه ها یا کارخانه هایی است که در حال تولید محصولات محتلف هستند البته که این محصولات همواره محصولات غذایی نیستند . هر نوع محصولی می تواند باشد . موضوعی که ساخت سوله های خط تولید را از هم جدا می کند نحوه ساخت سازه و نوع مصالح به کار رفته در انهاست .

پوشش سقف سوله در این نوع سازه ها از اهمیت بابلایی برخوردار است . اگر مقاله پوشش سقف سوله را مطالعه کرده باشید متوجه می شوید که سوله ها متناسب با نوع کاربری خود نیاز است تا پوشش سقف مناسب داشته باشند . توری های مرغی همواره عضو جدایی ناپذیر سقف های سوله بودند به همراه ورق های گالوانیزه ، اما اگر مقاله گفته شده را خوب مطالعه کنید می توانید با بهترین نوع پوشش ها برای سوله آشنا شوید .

سوله های خط تولید معمولا اندازه های تقریبا بزرگی دارند و ارتفاع انها هم تقریبا بلند است به این دلیل که ماشین آلاتی که داخل سوله کار می کنند ارتفاع بلندی دارند . اتفاقا یکی از موضوعات مهم در ساخت سوله های صنعتی و خط تولید ابعاد بندی مناسب برای سوله است  همانگونه که قبلا هم گفته شد هر اندازه که ابعاد سوله مهندسی شده باشد هزینه های ساخت و اجرای سوله بسیار پایین خواهد آمد پس سوله ساز باید نهایت بهره برداری را از محیط مورد نظر انجام دهد .

انواع سوله برای خط تولید

سوله های خط تولید می توانند از انواع مختلف باشند برای مثال سوله های UBM قوسی و همچنین سوله های فوق سبک برای این نوع سازه ها بسیار مناسب هستند . این نوع سازه ها ذاتا خودشان سبک هستند و استفاده از سازه های سنگین برای ساخت این نوع سوله ها درست نیست و هزینه زیادی هم خواهد داشت .

سوله خط تولید می تواند برا کاربری های مختلف صنعتی باشد . برای مثال خط تولید کارتن ، خط تولید محصولات پلاستیکی ، خط تولیدمحصولات سنگ مصنوعی ، کشبافی و …

تهویه سوله هم یکی از موارد بسیار مهم در سازه های صنعتی و خط تولید می باشد . با توحه به اینکه مواد اولیه در داخل سازه ترکیب می شوند لذا باید تهویه انها مناسب باشد . نورگیری سازه هم دراین نوع سوله ها بسیار مهم است . سوله باید بسیار نورگیر باشد و داخل آن روشنایی به اندازه کافی باشد . اگر محل سوله و شرایط آن به گونه ای است که نورگیری آن مناسب نمی باشد باید نورپردازی مناسب در داخل آن صورت گیرد .

شرکت سوله آذین صدرا یکی از بزرگترین سازندگان سوله های صنعتی و خط تولید آماده همکاری با تمامی پیمانکاران و کارفرمایان محترم در داخل و خارج از کشور می باشد . جهت مشاوره در زمینه ساخت و اجرای انواع سوله های خط تولید می توانید با ما تماس بگیرید .

با تشکر

سوله آذین صدرا ( سازنده سوله های فوق سبک در کشور )

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم