سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله صنعتی سبک

سوله صنعتی سبک سوله صنعتی سبک ، تولید شرکت سوله سازی آذین صدرا ، منطبق با آخرین استاندارد های اروپا ، با حداقل وزن در کشور . شرکت سوله سازی آذین صدرا سازنده سوله صنعتی سبک ، با دو دهه سابقه در زمینه سوله سازی و اجرای انواع سوله های سبک ، سنگین و مدرن […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
2 نظر

سوله صنعتی سبک

سوله صنعتی سبک ، تولید شرکت سوله سازی آذین صدرا ، منطبق با آخرین استاندارد های اروپا ، با حداقل وزن در کشور . شرکت سوله سازی آذین صدرا سازنده سوله صنعتی سبک ، با دو دهه سابقه در زمینه سوله سازی و اجرای انواع سوله های سبک ، سنگین و مدرن در داخل و خارج از کشور در حال حاضر با دست یابی به آخرین دانش ساخت سوله های سبک ، موفق یه اجرای سوله هایی شده است که حداقل وزن را در هر متر داشته و استحکام فوق العاده بالایی دارند .

تماس با ما : 09140070767

نکته مهی که در حال حاضر در ساخت سوله صنعتی مهم است توانایی ساخت سوله با وزن کمتر و استحکم بالاتر است . با توجه به اینکه هر اندازه وزن سازه کمتر باشد هزینه نهایی آن برای ما اقتصادی تر است به همین دلیل همواره کارفرمایان سعی دارند تا سازه های مستحکم با هزینه اقتصادی تر اجرا نمایند . اما مهم ترین نکته این است که هنگام سبک سازی سازه ، مشکلی در استحکام سازه پیش نیاید که همین نکته متمایز کننده سوله ساز ها از همدیگر است .

سوله های سبک

سوله صنعتی سبک یکی از بهترین نوع سازه ها برای اجرای ساختمان های صنعتی می باشد . در حال حاضر با توجه به پیشرفت صنعت سوله سازی می توان اکثر سازه های صنعتی را با سوله اجرا کرد البته سازه هایی که بتوان با آن هر نوع سازه ای را اجرا نمود .

به این دلیل که اندازه سازه های صنعتی معمولا بزرگ هستند تا در داخل آن بتوان اکثر فعالیت ها را انجام داد و انواع ماشین آلات صنعتی بتوانند در داخل ان تردد نمایند باید فاکتور های از این دست را در ساخت سازه لحاظ کرد .

در صورتی که سوله صنعتی سبک از نوع خرپایی ساخته شود می توان هر اندازه ای از دهانه را برای سازه اجرا نمود و محدودیت عرض و ارتفاع دهانه را از میان برداشت . البته در اینصورت مزیت های دیگری هم داریم که در ادامه اشاره خواهیم کرد .

مزیت ساخت سازه با سوله صنعتی سبک

زمانی که سازه با سوله صنعتی سبک به روش خرپایی اجرا می شود مزایای زیر را به همراه خواهد داشت :

عدم محدودیت در اجرای دهانه های بزرگ

کاهش تعداد ستون و به حداقل رسیدن انها در داخل سازه

عدم وجود مشکل تردد ماشین آلات صنعتی در داخل سازه

وزن بسیار مناسب در مجموع سازه و استحکام بالا

هزینه اقتصادی بسیار مقرون بصرفه

امکان اجرای معماری های خاص روی سازه

استحکام بسیار بالا در برابر باد و زلزله

کسب تمامی استاندارد های لازم برای سازه

اجزای سازه با سرعت بسیار بالا و تحویل سریع سازه

و ….

سوله صنعتی سبک در صورتی که از سازه های خرپایی اجرا شود می توان یکی از بهترین سازه ها را یه کمک انها اجرا نمود و با خیال آسوده از آن استفاده نمود . شرکت سوله صدرا یکی از بزرگترین سازندگان سوله صنعتی سبک در داخل و خارج از کشور اماده همکاری با تمامی نهاد ها و پیمانکاران عزیز می باشد . جهت مشاوره در جهت ساخت و اجرا یک جلسه مهمان ما باشید .

باتشکر

سوله صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
امیر
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ امیرپاسخ

سلام برای سقف سوله چیکار میشه کرد من برای سوله سقف قوسی میخوام بسازم البته سقف ما سه سقف هست به ابعاد 60 متر در 7 متر

جواد مسلمی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ جواد مسلمیپاسخ

با سلام . برای اینکه سقف مناسبی ساخته بشه لازمه تا سوله دقیق بررسی بشه هم ابعاد که فرمودین و هم روش ساخت سوله بعلاوه کارایی سوله .میتونید با ما تماس بگیرید تا با کارشناسان مشاوره کنید . در خدمتیم

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم