سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت گنبد فلزی

ساخت گنبد فلزی ساخت گنبد فلزی در سراسر کشور و در اندازه های متفاوت برای تمامی محیط های مسقف گنبدی توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا . از آنجا که سازه هایی با سقف گنبدی شکل نیاز به محاسبات مناسب دارند از این جهت لازم است تا با توجه به ساختار هندسی گنبد ، و […]

بروز رسانی ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0 نظر

ساخت گنبد فلزی

ساخت گنبد فلزی در سراسر کشور و در اندازه های متفاوت برای تمامی محیط های مسقف گنبدی توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا . از آنجا که سازه هایی با سقف گنبدی شکل نیاز به محاسبات مناسب دارند از این جهت لازم است تا با توجه به ساختار هندسی گنبد ، و همچنین مساحت این سازه ، محاسبات صحیحی انجام شود .

09140070767

در قسمت نمونه کارها می توانید نمونه کار ساخت گنبد فلزی توسط شرکت سوله صدرا را مشاهده نمائید که البته فقط چند نمونه از گنبد های فلزی ساخته شده توسط شرکت سوله صدرا در این بخش قرار گرفته اند . ساخت گنبد فلزی نیاز به دانش تخصص و مهندسی دارد لذا از این جهت تعداد سازندگان گنبد های فلزی در کشور بسیار زیاد نیست .

شرکت سوله صدرا یکی از معدود شرکت هایی است که ساخت گنبد فلزی را با تخصص کامل انجام میدهد . با توجه به افزایش مساحت قاعده سقف سازه ، مسلما میزان آهن استفاده شده و نوع آن تغییر پیدا خواهد کرد و هر اندازه که مصرف فولاد در ساخت گنبد فلزی بیشتر شود ، مسلما هزینه ساخت نیز افزایش خواهد یافت . ساخت قطعات گنبد و همچنین اتصالات آن باید به درستی انجام شود .

ساخت گنبد از قدیم الایام دارای یک محاسبات مشخص ریاضی است که در هر یک متر به اندازه حدودا 33 سانتی متر پیش روی خواهیم داشت اما خب این محاسبات برای ترسیم دقیق نقشه با توجه به مساحت قاعده گنبد می باشد .

مورد مهم در ساخت گنبد فلزی این است که بتوان معماری ساخت گنبد را به نوعی طراحی کرد تا مصرف فولاد در آن کاهش یافته و از نظر قیمت بهینه سازی شود . البته باید توجه داشت که نباید هزینه را فدای کیفیت نمود و الویت اول برای ما استحکام گنبد است .

شرکت سوله آذین صدرا یکی از بزرگترین سازندگان انواع سوله های سبک و سنگین در کشور و خارج از کشور ، آماده همکاری با تمامی سازندگان عزیز می باشد . جهت ساخت گنبد فلزی در سراسر کشور برای تمامی سازه های می توانید همین امروز با یک تماس شروع کنید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید . با تشکر شرکت سوله صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم