سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله پیچ و مهره ای

ساخت سوله پیچ و مهره ای منظور از ساخت سوله پیچ و مهره ای ساخت سوله هایی می باشد که محل اتصال قطعات به هم به وسیله جوش نبوده و مونتاژ قطعات در کنار هم به وسیله پیچ و مهره صورت می گیرد . استفاده از پیچ و مهره تنها مربوط  به ساخت سوله سبک […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت سوله پیچ و مهره ای

منظور از ساخت سوله پیچ و مهره ای ساخت سوله هایی می باشد که محل اتصال قطعات به هم به وسیله جوش نبوده و مونتاژ قطعات در کنار هم به وسیله پیچ و مهره صورت می گیرد .

استفاده از پیچ و مهره تنها مربوط  به ساخت سوله سبک نیست . اسکلت فلزی سازه ها و ساختمان ها را می توان به وسیله پبچ و مهره اجرا کرد . درواقع زمانی که اسکلت فلزی قرار است ساخته شود و تیرآهن ها و ستون ها به هم متصل شوند محل اتصالات با پیچ و مهره هستند .

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

پس بنابراین چه در ساخت سوله و چه در ساخت اسکلت های فلزی استفاده از پیچ و مهره مانعی ندارد . اما هنگام استفاده از اتصال پیچ و مهره ای چه منفعتی حاصل می شود ؟

مزیت اول ساخت سوله پیچ و مهره ای سرعت بالای ساخت می باشد .

سرعت اجرای سازه به وسیله پیچ و مهره بسیار بیشتر از جوشکاری است . هم چنین در این حالت مونتاژ و اتصال قطعات نیز بسیار راحت تر صورت می گیرد .

با توجه به زمان اجرای طولانی سازه ها ، همین مورد اول بسیاری از مشکلات را حل می کند . چرا که جدا از همه مراحل ، مرحله اجرای سازه یکی از حساس ترین و زمان بر ترین مراحل می باشد . در این روش تنها کاری که انجام می شود بستن صحیح پیچ و مهره ها به هم می باشد .

به دلیل استفاده از پیچ و مهره طراح می تواند بهینه سازی و سبک سازی لازم برای سازه را انجام دهد و هزینه ها را کاهش دهد . به این معنی که دست طراح هنگام استفاده از پیج و مهره باز تر است .

همانطورر که سرعت مونتاژ سازه بالاتر است به همان میزان سرعت دمونتاژ نیز بالاتر است و می توان سازه را سریعا از هم جدا کرد  این بدان معنی می باشد که در این نوع سازه ها امگان جابجایی داریم و انتقال سازه یا سوله از محلی به محل دیگر راحت تر است .

همچنین توسعه سازه در مراحل بعدی نیز به دلیل ساخت سوله پیچ و مهره ای راحت تر صورت خواهد گرفت .

مقاومت سازه پبچ و مهره ای نسبت به سازه جوشی در مقابل فشار ، آتش سوزی ، شکنندگی و .. بیشتر است . چرا که جوش در اثر فشار نهایتا شکسته خواهد شد ولی پیچ و مهره خم می شود .

مقایسه جوش و پبچ و مهره

زمانی که ساخت سوله پیچ و مهره ای انجام میدهیم میدانیم که در محل مورد نظر نیاز به تامین برق موتور جوش ، مصالح جوشکاری ، نیروی کار و حمل اسباب و وسایل جوشاری به قیمت های مختلف سازه را نداریم .

طبق تحقیقات به عمل امده مقاومت سازه های پبچ و مهره ای بسیار بیشتر از سازه های سنتی است و هم اکنون در سراسر دنیا و کشور ما اکثر سازه های مدرن با روش پیچ و مهره ساخته و توسعه داده می شوند .

جهت ساخت سوله پیچ و مهره ای می توانید با شرکت ما تماس گرفته و اطلاعات لازم در رابطه با سازه خود را به دست آورید .

نهایتا با یک مشاوره حساب شده اجرای سازه خود را با ما استارت بزنید .

باتشکر شرکت سوله آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم