سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله های لوله ای

سوله های لوله ای : سوله های لوله ای هم مثل سایر سوله ها از جمله سازه هایی هستند که قبل از اجرای آن باید اطلاعات کافی در مورد آن ها کسب کنید تا به شکل درست و مطمئن اجرا شده و نهایت بهره وری را برای شما داشته باشد . نه تنها سوله های […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
4 نظر

سوله های لوله ای :

سوله های لوله ای هم مثل سایر سوله ها از جمله سازه هایی هستند که قبل از اجرای آن باید اطلاعات کافی در مورد آن ها کسب کنید تا به شکل درست و مطمئن اجرا شده و نهایت بهره وری را برای شما داشته باشد .

نه تنها سوله های لوله ای بلکه تمام سازه ها مثل سوله سبک ، سنگین و یا مدرن ، باید توسط یک شرکت متخصص در این زمینه اجرا شوند . چرا که مجری پروژه موظف به استفاده از دانش خود در زمینه طراحی و اجرا است . از نظر ما شرکتی بهترین شرکت سوله سازی است که واقعا از دانش خود در زمینه منفعت رساندن به مشتری خود استفاده کند و این علم و تجربه را به شکلی به کار گیرد تا کمترین هدررفت در مصالح ، فضای کاری و نیروی انسانی به وجود آید .

انتخاب سوله مناسب برای محل مورد نظر یکی از همین تجارب است . ممکن است سوله های لوله ای در وهله اول از نظر کارفرما مناسب باشد چرا که از لحاظ صرف هزینه ها و وزن و… مقرون به صرفه بنظر آید اما ممکن است برای اجرا در محل مورد نظر با مشکلاتی ما را مواجه کند .

در نتیجه سوله های لوله ای انتخاب مناسبی نباشد که این امر فقط در صورتی ممکن است که کارفرما اطلاعات کافی در رابطه با سوله های لوله ای ندارد و صرفا بخاط کاهش هزینه قصد اجرای آن را دارد.

در این مقاله سعی می کنیم هرچند کوتاه ولی مفید در رابطه با سوله های لوله ای اطلاعات کافی در اختیار شما کاربران محترم قرار دهیم تا با دانش کافی در رابطه با سوله های لوله ای اقدام به ایده پردازی در رابطه با پروژه نهایی خود کنید .

سوله های لوله ای چگونه ساخته می شوند ؟

سوله سبک آذین صدرا مثل همیشه در این زمینه هم پیشتاز است و خدمات سوله های لوله ای و ساخت و نصب این نوع سوله ها را نیز در دستور کار خود دارد .

اگر بخواهیم درباره سوله های لوله ای صحبت کنیم در وهله اول به زبان ساده می توان گفت  سوله های لوله ای از جمله سوله های فوق سبک هستند که از لوله ساخته می شوند و عملا بدون متریال پروفیل هستند .

این سوله ها معمولا به سوله های بدون ستون یا سوله های سیلندری معروف هستند .

این سوله ها علی رغم ظاهر خود دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و در عین حال بسیار سریع نصب می شوند که برای پروژه هایی که این نوع سوله انتخاب می شود بازدهی سرعت بیشتری خواهیم داشت.برای مشاهده نمونه کاری از سوله های لوله ای می توانید پروژه استخر بندر شرفخانه که توسط سوله آذین صدرا اجرا شده است را مشاهده فرمائید که کاملا با سوله های لوله ای اجرا شده است .

این سازه از سوله های فوق سبک یا همان سوله های لوله ای ساخته و اجرا شده است . مراحل کار ، ساخت و اجرا و تصاویر پروژه نهایی کاملا نشان دهنده ماهیت این نوع سوله ها می باشد.

سوله های لوله ای آذین صدرا

نمونه ای از ساخت سوله های لوله ای در کارخانه توسط شرکت سوله آذین صدرا

سازه های لوله ای :

انواع سازه های پیش ساخته شده سبک عبارتند از:
1-سازه های چادری
2- سازه های قوسی ورق خود نگهدار
3-سازه های لوله ای ویا سیلندری

انواع سوله های لوله ای

سوله های لوله ای انواع مختلفی دارند که برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند از جمله :

– سازه های لوله ای بدون تحمل بار جرثقیل سقفی
– سازه های لوله ای با تحمل بار جرثقیل سقفی
– برای دهانه های بزرگتر بدون ستون وسط میباشد وقابلیت ساخت تا 90 متر دهانه را دارد که مطابق با آیین نامه و استاندارد های جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.

ویژگی سوله های لوله ای

از ویژگی های سوله های لوله ای میتوان به مقاومت در برابر عوامل طبیعی ،مثل باد و طوفان ،برف تگرگ ،زلزله…. اشاره کرد که شاید در نگاه اول علی رغم ظاهر این نوع سوله ها ، اینگونه به نظر نیاید.

با پیشرفت در زمینه تولید انواع سوله های لوله ای ، اتصال پیچ و مهره بامفاصل پرس شده بدون نیاز به جوشکاری ، نصب سریع و اجرای پروژه با سرعت بالا در سوله های لوله ای نسبت به سایر سازه ها صورت میگیرد.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد سوله های لوله ای قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع آن است که براحتی میتوان دیوارها را و اسکلت را از هم دیگر جدا و به مکان دیگر انتقال داد پس این نوع سازه از لحاظ جابجایی مشکلی ندارد برخلاف سوله سبک ubm که در آن ها جابجایی بسیار سخت تر می باشد.

پوشش این سازه ها میتواند هم از ساندویچ پنل و هم از ورق صورت پذیرد.

به دلیل قوسی بودن و تهویه به صورت طبیعی امکان ایجاد فشار مثبت وجود دارد که نوعی امتیاز محسوب می شود.

یکی دیگر از ویژگی های آن ، مقرون به صرفه بودن آن است که در مقایسه یا سوله های سنتی با بیش از 50درصد تفاوت دارد.

امروزه که زمان مهم ترین فاکتور همه اشخاص است در این نوع سوله ها بدلیل اتصالات پیچی و قابلیت جابجایی در کمتر از 5 روز مهم ترین فاکتور است .

سوله های لوله ای چه زمان بهترین انتخاب هستند ؟

نکته مهمی که در رابطه با سوله های لوله ای وجود دارد این است که ساخت این نوع سوله ها به نیروی کار متخصص و تجهیزات مناسب نیاز دارد . پس حتما با شرکتی همکاری کنید که از نیروی کار متخصص در این زمینه بهره مند باشد و صرفا از طریق نمونه کارهای کپی برداری شده و روش های قدیمی انجام پروژه نکند .

همچنین استفاده از متریال مناسب و همچنین مدت زمان اجرای مناسب که در این نوع سوله سبک از اهمیت زبادی برخوردار است هم حتما باید درنظر گرفته شود .

سوله های لوله ای زمانی که برای سازه مد نظر انتخاب شدند بشرطی بهترین بهره وری را برای ما خواهنت داشت که به بهترین شکل طراحی شوند ، تا به بیشترین مقدار سبک ساخته شده و درواقع کلمه فوق سبک را عملا بتوان در آنها دید .

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سوله های لوله ای و یا نصب و راه اندازی و… می توانید با شرکت سوله آذین صدرا در تماس باشید تا مشاوران و مهندسین ما پاسخگوی تمام نیاز های شما مشتریان عزیز باشند .

سوله سبک آذین صدرا طراح ، سازنده و نصب کننده انواع سوله های سبک ، فوق سبک و انواع سازه های فضایی در تبریز و تمام شهر های کشور ، آماده عقد قرارداد با تمامی نهاد های دولتی و غیردولتی می باشد.


شرکت سوله آذین صدرا | فروش و نصب انواع سوله سبک ، سوله خرپایی ، سوله UBM ، سوله دست دوم  و…

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد.

09140070767 مسلمی

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
سوله سبک بیستون
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ سوله سبک بیستونپاسخ

Awlі bood

رحیم پور
۰۹ آذر ۱۳۹۸ رحیم پورپاسخ

در مورد سوله لوله ای چنتا سایت اول رو مطالعه کردم،مطالب شماهم خوب بود

علی
۱۹ شهریور ۱۳۹۸ علیپاسخ

نمونه کار مربوط به استخرتون عالی . فقط سوالم این که داخل اون لوله های خالیه یا به صورت پر هستند ؟؟

آذین صدرا
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

سلام . خیر داخل سوله های لوله ای خالیه . درواقع این سوله ها فقط از لوله ساخته شدن و پروفیل ندارن به همین خاطر خیلی خیلی سبک ساخته می شوند.

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم