سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله لوله ای

ساخت سوله لوله ای شرکت سوله سازی آذین صدرا تولید کننده انواع سوله سبک و فوق سبک در شهر تبریز و کل کشور می باشد.ساخت سوله لوله ای یکی دیکر از سوله های تولید شده توسط این شرکت می باشد. یکی از ویژگی های مهم سوله های لوله ای سبک بودن آنها می باشد. جهت […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت سوله لوله ای

شرکت سوله سازی آذین صدرا تولید کننده انواع سوله سبک و فوق سبک در شهر تبریز و کل کشور می باشد.ساخت سوله لوله ای یکی دیکر از سوله های تولید شده توسط این شرکت می باشد. یکی از ویژگی های مهم سوله های لوله ای سبک بودن آنها می باشد.

جهت سفارش ساخت انواع سوله های لوله ای سبک با ما تماس بگیرید :

0914-0070767

از ویژگی های سوله های سبک می توان به شیب دار بودن سقف آنها اشاره نمود. کاربرد اصلی سوله لوله ای یا سوله های سبک در مواردی است که نیاز به دهانه بزرگ باشد. از کاربرد سقف های شیب دار با دهانه بزرگ می توان به کارخانه ها، تعمیرگاه ها و ورزشگاه ها اشاره نمود.
سوله آذین صدرا با چندین سال سابقه مفید در زمینه ساخت سوله لوله ای با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت همچنان در صدر شرکت های تولید کننده سوله در کشور می باشد.
ساخت سوله های لوله ای دارای چندین مزیت است که در زیر به شاخص ترین آنها می پردازیم:
نصب فوری: ساخت سوله های لوله ای در کارگاه انجام می شود، بنابراین نصب آنها زمان زیادی را نمی گیرید.
مقاومت بالا: در ساخت سوله های لوله از محاسبات زیادی استفاده می شود که باعث شده این سوله های سبک در مقابل باران، برف سنگین، طوفان وحتی زلزله مقاومت بالایی از خود نشان دهند.
قیمت پایین: یکی دیگر از ویژگی های سوله های لوله ای سبک بودن آنها می باشد که این امر باعث شده قیمت تمام شده این محصولات بسیار کمتر از نمونه های مشابه باشد.

سوله های لوله ای (سیلندری)

ساخت سوله لوله ای که به سوله های سیلندری هم معروف هستند در شرکت سوله سازی آذین صدرا به نحو احسن انجام می شود به طوری که در این شرکت برای ساخت هر نوع سوله ای از پیشرفته ترین نرم افزارها و تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود.
سوله سبک لوله ای این امکان را فراهم نموده است که برای نصب در قسمت سقف از جرثقیل سقفی استفاده نمایید. همچنین این نوع سوله ها برای دهانه های کم نیاز به ستون وسطی ندارند. سوله های سبک به دلیل عدم استفاده ازاتصالات ستون های لوله ای منفرد فضای کمتری را اشغال می کند.
قوسی بودن دهانه سوله های سبک باعث شده علاوه بر نمای ظاهری زیباتر، فشار وارد شده را به نحو بهتری کنترل کنیم.
شما می توانید برای ساخت سوله لوله ای یا مدل های مختلف دیکر از سوله ها را به شرکت سوله سازی آذین صدرا بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و با عادلانه ترین قیمت ها سوله مورد نظر را تحویل نمایید.
همانطور که مطلع هستید یکی از عوامل موثر در کیفیت سوله ساخته شده مواد اولیه استفاده شده در آن می باشد.     شرکت سوله سازی آذین صدرا این نوید را به شما میدهد که تمام مواد اولیه استفاده شده در سوله های تولید شده این شرکت توسط خبره ترین کارشناسان مورد آزمایش واقع می شود و از محصولاتی با کیفیت بالا استفاده می شود.
همچنین شرکت سوله سازی آذین صدرا دارای اکیپ مجرب برای نصب انواع سوله می باشد. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا به این شرکت مراجعه نمایید تا از نزدیک نظاره گر پروژهای انجام شده توسط این شرکت باشید.

باتشکر سوله اذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم