سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله سبک

ساخت سوله سبک ساخت سوله سبک یک فرآیند بسیار تخصصی است و لازمه  آن داشتن چندین سال تخصص و دانش در این زمینه است . شرکتی که بعنوان فعال در زمینه سوله و ساخت سوله سبک در حال فعالیت است در وهله اول باید فرآیند سبک سازی را جهت تسهیل کارهای خود و سرعت دهی […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0 نظر

ساخت سوله سبک

ساخت سوله سبک یک فرآیند بسیار تخصصی است و لازمه  آن داشتن چندین سال تخصص و دانش در این زمینه است .

شرکتی که بعنوان فعال در زمینه سوله و ساخت سوله سبک در حال فعالیت است در وهله اول باید فرآیند سبک سازی را جهت تسهیل کارهای خود و سرعت دهی به فرآیند تولید خود اجرا کند .

هرچقدر که این تولید با سرعت بیشتری انجام گیرد مسلما بازدهی و سرعت عمل مجموعه تحت کار هم بیشتر خواهد بود .

ساخت سوله و کلا سوله سازی فعالیتی است که می توان در صورت داشتن شرایطی ،  آن را آموخت به دیگرامن هم آموزش داد و در این زمینه هم فعالیت نمود اما چیزی که حائز اهمیت است این است که چه کسی بهتر کار می کند ؟

در صنعت سوله سازی قبل از هرچیز باید بدانیم که هنر ، تخصص و تجربه یک شرکت و پیمانکار خوب در ظاهر ، استحکام و ایمنی سازه هایی است که پیش از این اجرا کرده است .

یک شرکت باتجربه که در این زمینه حرفی برای گفتن دارد در وهله اول سعی می کند با مشتری خود همانند فردی کاربلد برخورد کرده و تمام جوانب پروژه را که می تواند برای او سودمند باشد را تشریح کند .

حال اگر شرکتی در این زمینه یعنی زمین مشاوره به خوبی عمل کند مسلما این مشاوره نتیجه داشتن تخصص است و اینکه بداند چه چیزی برای چه کسی مناسب است .

ساخت سوله سبک در شرکت آذین صدرا

شرکت سوله سبک آذین صدرا در فرآیند ساخت سوله سبک همواره پیشتاز است .

همان طور که قبلا در مقاله سوله سبک به شکل مفصل در رابطه با این نوع سوله ها صحبت کرده ایم ( اگر تاکنون مقاله سوله سبک را مطالعه نکرده اید حتما از مطالب آن مقاله استفاده کنید چرا که اطلاعات بسیار زیادی کسب خواهید کرد ) سوله های سبک را می توان به شکل های مختلف و برای کاربری های مختلف طراحی و اجرا کرد .

در قدم اول ، ساخت سوله سبک باید متانسب با منطقه مورد نظر ، و در قدم دوم با توجه به کاربری سازه مورد نظر انجام گیرد .

نمی توان هر سوله ای را به شکل سبک و یا مثلا همه را از یک مدل ساخت . ممکن است که شما برای سازه خود یک سوله سبک با ابعاد مد نظر خود در ذهن دارید اما هنگام مشاوره با شرکت سوله ساز طرف قرارداد ، این شرکت حتی یک سوله فوق سبک که بسیار هم ارزان تر باشد را برای شما پبشنهاد کند .

بنابراین در قدم اول ، مشاوره قبل از ساخت سوله سبک قرار دارد .

قدم دوم ساخت سوله سبک

قدم دوم در ساخت سوله سبک این است ، که شرکت سازنده بتواند ابعاد درستی برای سازه شما در نظر گرفته و با توجه به آن ابعاد ، با به کارگیری نرم افزار های روز و مدرن ، نقشه سازه را پیاده کند .

سپس این نقشه تایید شده و مراحل ساخت سوله به روش سبک آغاز می شود . اینجاست که نیروی کار متخصص با داشتن سرعت عمل و علاوه بر این دقت و مهارت کافی می تواند چندین برابر در فرآیند پروژه شما تسهیل و سرعت حاصل کند .

زمانی که ساخت سوله سبک در کارخانه یا کارگاه به اتمام رسید ، پروژه به محل مورد نظر منتقل شده ، و چون از نوع سوله سبک ساخته شده است سریع مونتاژ می شود .

به همین ترتیب اگر شما با یک شرکت با تجربه و کاربلد در زمینه ساخت سوله سبک همکاری کنید ، تمام مراحل به این ترتیب برای شما صورت خواهد گرفت . به شرطی که طرف قرارداد اصول و ایمنی های لازم در سازه را رعایت کند و از تخصص لازم برخوردا باشد .

ساخت سوله سبک برای کم شدن هزینه ها

یک اصل مهم در سبک سازی سوله ها بحث اقتصادی است . سوله های سبک بخاطر مزایایی که دارند مثل مصرف کم فولاد ، استفاده از پروفیل ، شکل ظاهری طراحی و… بسیار مقرون به صرفه هستند .

اما نه همیشه !

ممکن است دانش سبک سازی که یک شرکت برای سبک سازی سوله و ساخت سوله سبک استفاده می کند ، به گونه ای باشد که هدر رفت مصالح و میزان فولاد مصرفی بیشتر از آن مقداری شود که انتطار میرفت .

دقت کنیم که این سوله شاید به نام سوله سبک ساخته شده باشد و سبک باشد ، اما میتوانست حتی بهتر از این هم ساخته شود و سبک تر و حتی ایمن تر باشد .

بنابراین ساخت سوله سبک را به شرکتی بسپارید که واقعا صاحب تخصص بوده و دانش کافی و لازم را برای اینگونه پروژه ها داشته باشد . ما در شرکت سوله آذین صدرا با به کار گیری مهندسین متخصص در این زمینه ، با دانش روز و ابزارهای مدرن سعی در سبک سازی اصولی و مقرون به صرفه تر کردن هرچه بیشتر سازه های داریم .

شما مشتری و کارفرمای محترم جهت کسب هرگونه اطلاعات ، مشاوره و یا هرگونه پرسش و پاسخ می توانید از طریق پل های ارتباطی با شرکت سوله سبک آذین صدرا در ارتباط باشید .


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد.

09140070767 مسلمی

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم