سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله در کرمانشاه

ساخت سوله در کرمانشاه شرکت سوله سازی آذین صدرا مفتخر است که توانسته است خدمات سوله صنعتی سبک را درسراسر کشور و همچنین از کشور ارائه نماید . سوله سازی آذین صدرا تقریبا تمامی شهر های کشور را تحت پوشش خود قرار داده است . ساخت سوله در کرمانشاه هم از جمله خدمات شرکت سوله […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0 نظر

ساخت سوله در کرمانشاه

شرکت سوله سازی آذین صدرا مفتخر است که توانسته است خدمات سوله صنعتی سبک را درسراسر کشور و همچنین از کشور ارائه نماید . سوله سازی آذین صدرا تقریبا تمامی شهر های کشور را تحت پوشش خود قرار داده است . ساخت سوله در کرمانشاه هم از جمله خدمات شرکت سوله صدرا می باشد .
اگر به دنبال سوله سبک هستید پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.
در ابتدا لازم به ذکر است که این شرکت سوله سازی از آخرین تکنولوژی روز دنیا و مهندسان مجرب برای طراحی و ساخت انواع سوله  سبک بهره می گیرد که می توان به جرات گفت که یکی از برترین سازنده سوله های استاندارد و سبک وزن در سطح کشور می باشد.
استفاده از متریال ها و مواد اولیه مرغوب در ساخت سازه سوله از دیگر اقدامات این شرکت سوله سازی می باشد که موفق شده است استانداردهای جهانی را کسب نماید.

ساخت سبک ترین سوله ها در سراسر کشور 

سوله سازی صدرا این اطمینان را به شما می دهد که با یک بار عقد قرارداد مشتری دائمی ما در زمینه انواع سوله های سبک وسنگین باشید . در زیر به چند نمونه از مزایای ساخت سوله توسط این شرکت سوله سازی می پردازیم.

دیگر نگران هزینه سنگین و انتظاری طولانی جهت ساخت ساختمانهای صنعتی، کشاورزی، تجاری و مسکونی نخواهید بود . ساخت سوله در کرمانشاه و در تمامی شهر های کشور بدون محدودیت در نوع سازه و بدون محدودیت در ارائه خدمات توسط سوله صدرا ارئه می شود .
با این شرکت سوله سازی با صرف هزینه‌ای بسیار پایین‌تر و در زمانی فوق العاده کوتاه با اطمینان بیشتر سازه‌ای دلخواه خواهید داشت.
استان کرمانشاه از لحاظ وسعت هفدهمین استان کشورمان است و به دلیل وجود مرز مشترک با کشور عراق ساخت سوله نو و سوله دست دوم کرمانشاه برای واردات و صادرات می تواند دارای اهمیت باشد. البته ساخت سوله در کرمانشاه با سوله نو و یا دست دوم بستگی به اقلیم منطقه دارد . استفاده از سوله های دست دوم در کشور هایی همچون عراق رونق زیادی دارد اما برای ساخت سوله در کرمانشاه باید دید که سوله در کدام منطقه قرار است ساخته شود . تخصص و مهارت سوله ساز در تشخیص صحیح نوع سوله در منطقه مورد نظر مشخص خواهد شد .
بنابراین وظیفه خود دانستیم تا سوله های صنعتی سبک را با کادر مهندسی مجرب در اختیار هم وطنان ساکن در استان کرمانشاه قرار دهیم تا هیچ گونه دغدغه ای برای خرید و نصب سوله مورد نیاز خود نداشته باشند. امکان ساخت سوله در محل و یا ساخت و ار سال سوله به منظقه مورد نظر توسط شرکت ما وجود دارد .

مزیت های سوله های سبک صنعتی ساخته شده توسط این شرکت

نصب فوری : سوله ابتدا در کارگاه شرکت ساخته می‌شود و سپس در محل پروژه نصب می‌شود که می توانید در کم ترین زمان ممکن شاهد نصب سوله های خود شوید . همزمانی ساخت قطعات سوله در کارگاه و همچنین ساخت فنداسیون سرعت اجرای پروژه را بسیار بالا خواهد برد .
مقاومت بالا : سوله سبک آماده با محاسبات دقیقی طراحی می‌شود که در شرایط سخت آب و هوایی مانند برف سنگین و طوفان‌ ها و همچنین زلزله پایداری خود را حفظ کند.
این سوله ها به دلیل استحکام بی نظیر خود و زمان نصب کوتاه گزینه ای بسیار مناسب هستند.
لازم به ذکر است که سوله سبک به دلیل مصرف آهن کمتر در مقایسه با سازه های مشابه خود حدود پنجاه درصد در سازه و سی درصد در اجرای فونداسیون مقرون به صرفه تر می‌باشد.
این شرکت سوله سازی توانسته است تا صدها پروژه موفق را در سطح کشور اجرا نموده و یکی از بزرگرترین شرکت های سوله سازی در سطح کشور باشد .
اگر به دنبال طرح های به روز برای کارخانه ها و واحدهای تولیدی خود هستید پیشنهاد می گردد با کارشناسان و مشاوران ما در این زمینه مشورت نمایید.
همواره به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ساخت و نصب انواع سوله وظیفه خود می دانیم تا در کمترین زمان ممکن طرح شما را اجرا نمائیم .
در هر کجای کشورمان که باشید می توانید تنها با یک تماس از محصولات و خدمات کم نظیر ما بهره مند شوید. ساخت سوله در کرمانشاه در اسرع وقت توسط سوله صدرا .
با تشکر

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم