سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله در شیراز

ساخت سوله در شیراز ساخت سوله در شیراز ، در اسرع وقت و با کیفیت تضمینی با بهترین قیمت 09140070767 مهندس مسلمی شرکت سوله سبک آذین صدرا ، مجری انواع سازه های فلزی و سوله های سبک و فوق سبک مفتخر به ساخت انواع سازه های مدرن در سراسر کشور می باشد . ساخت سوله […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
3 نظر

ساخت سوله در شیراز

ساخت سوله در شیراز ، در اسرع وقت و با کیفیت تضمینی با بهترین قیمت

09140070767 مهندس مسلمی

شرکت سوله سبک آذین صدرا ، مجری انواع سازه های فلزی و سوله های سبک و فوق سبک مفتخر به ساخت انواع سازه های مدرن در سراسر کشور می باشد .

ساخت سوله های مدرن با طراحی زیبا و سبک سازی اصولی ، محاسبات دقیق و طراحی معماری فوق العاده از خصوصیات سازه های شرکت آذین صدرا می باشد .

ساخت سوله در شیراز با سوله UBM

از آنجا که شرکت سوله آذین صدرا اولین وارد کننده دستگاه یو بی ام و اولین سازنده این نوع سوله ها در کشور است ، تخصص و مهارت خود را در ساخت این نوع سوله ها تاکنون به خوبی نشان داده است .

سوله های UBM که به سوله آمریکایی هم معروف هستند به شکل قوسی و با استفاده از ورق گالوانیزه توسط دستگاه یو بی ام در محل سازه ساخته شده و نصب می شوند .

پس از انجام محاسبات لازم و طراحی ، نقشه کشی و همچنین فنداسیون بندی در محل مورد نظر ، مصالح ، نیروی کار و دستگاه یو بی ام که بر روی یک تریلی بزرگ سوار است به محل سازه منتقل می شود .

ورق های بزرگ توسط دستگاه و با توجه به محاسبات قوس مورد نظر ، در همان جا تولید شده و آماده می شوند .

در نهایت قطعات به نوبت و توسط جرثقیل ، از ابتدای سازه در کنار هم قرار می گیرند تا سازه تکمیل شود .

این نوع سوله خصوصیات بسیار زیادی دارد که برای کاربری هایی تا دهانه های خاص بسیار مناسب است و قیمت آن هم بسیار پایین تر تمام می شود .

اما گاها از لحاط دریافت مجوز از نطام مهندسی ممکن است در مناطق خاصی از کشور به مشکل برخورد کنیم .

همچنین این نوع سازه برای کاربری هایی که بهداشت در آنها بسیار مهم است مثل مرغداری و یا سردخانه مناسب نیستند .

ساخت سوله UBM در شیراز توسط سوله آذین صدرا

سوله یو بی ام با مشخصات زیر در سال 96 در شهر شیراز به مرحله اجرا رسیده است :

طول سوله به متراژ 60 متر

عرض سوله به متراژ 15 متر

سوله از نوع UBM با تحمل بار استاندارد

ساخت سوله در شیراز سوله صدرا

ساخت سوله در شیراز از نوع آمریکایی توسط سوله سبک آذین صدرا

ساخت سوله در شیراز سوله صدرا

ساخت سازه با دستگاه مخصوص UBM

سوله در شیراز توسط سوله صدرا

سقف پوشی و دیوارپوشی اصولی

ساخت سوله سبک در شیراز

ساخت سوله در شیراز با نصب سریع

سوله آمریکایی در شیراز

شرکت سوله آذین صدرا در تمام شهر های کشور آماده ارائه خدمات به کارفرمایان محترم می باشد . همواره دامنه خدمات ما در داخل کشور  خارج از کشور و همچنین در زمینه صادرات سوله گسترده بوده است .

ما در شرکت سوله آذین صدرا محصولات تخصصی و سبک شده فولاد را ارائه می کنیم . دانش شرکت سوله صدرا وقف سبک سازی سازه های مدرن شده است .

امروزه سوله سازی و ساخت اسکلت های فلزی فقط در جهت سبک سازی پیش می رود و همه ساخت و ساز ها از حالت سنتی خارج شده اند و روی به ساخت و ساز مدرن آورده اند .

ساخت سوله از پی تا کلید

طراحی معماری جزو اصول کاری ما قرار دارد و مطمئن خواهید بود که در مراحل قبل از ساخت و مشاوره در طراحی ، ساخت و اجرا در کنار شما خواهیم بود .

اگر طرحی در سر دارید فقط کافیست به ما ارائه کنید و سازه را از ما تحویل بگیرید در غیر اینصورت اینکار را هم به ما بسپارید .

اولین چیزی که در یک سازه قبل از هرچیز به چشم خواهد خورد زیبایی و چشم نوازی آن سازه است . بنابراین بسیار مهم است که سازه ما در چه جایی و به چه شکلی ساخته می شود .

شرکت سوله سبک آذین صدرا از مهندسین سازه ، مدیران پروژه ، مدیران عملیات و مدیر سایت برای اطمینان از اجرای موفقیت آمیز پروژه های ها بهره می برد.

سوله های سبک ساخته شده توسط سوله آذین صدرا مقاوم و بادوام هستند . همچنین مقاومت کافی در برابر بارش برف ، باد شدید و زمین لرزه های شدید را دارند.

ساخت سوله در شیراز ، اصفهان ، همدان ، تبریز و تمام شهر های کشور در اسرع وقت با طراحی و اجرای فوق العاده فقط با یک تماس با شرکت سوله آذین صدرا .


جهت اطلاع از قیمت ها و همچنین طرح هرگونه سوال و همکاری با ما می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران ما پاسخگوی شما مشتریان و کارفرمایان مخترم باشند .

09140070767 مهندس مسلمی

شرکت سوله آذین صدرا مجری انواع سوله سبک ، سوله فوق سبک ، سوله خرپایی و سوله های UBM  در داخل و خارج از کشور ( صادرات سوله )

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
رحیم
۱۹ آذر ۱۳۹۸ رحیمپاسخ

توی شیراز فقط سوله های این مدلی کار میکنین ؟

آذین صدرا
۲۱ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

سلام ، نه خیر ، تمامی سوله هارو بسته به نیازتون می تونید سفارش بدید تا براتون بسازیم . چند تا از سوله هایی که در شیراز ساختیم از نوع آمریکایی بودن .

فهوری
۱۰ آذر ۱۳۹۸ فهوریپاسخ

بسیار عالی،بینظیره ،جدا خدماتتون گسترده هستش

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم