سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله از پی تا کلید

ساخت سوله از پی تا کلید شرکت سوله آذین صدرا از جمله شرکت هایی است که خدمات ساخت سوله از پی تا کلید را به مشتریان خود ارائه می کند . جهت ساخت سوله از پی تا کلید کافیست با ما یک تماس بگیرید تا یک سازه ماندگار برای همیشه با ما بسازید : ۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت سوله از پی تا کلید

شرکت سوله آذین صدرا از جمله شرکت هایی است که خدمات ساخت سوله از پی تا کلید را به مشتریان خود ارائه می کند .

جهت ساخت سوله از پی تا کلید کافیست با ما یک تماس بگیرید تا یک سازه ماندگار برای همیشه با ما بسازید :

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

درواقع ما یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های ساخت سوله از پی تا کلید هستیم . تمام مراحل ساخت سوله از ابتدا توسط شرکت ما آغاز شده و سازه نهایی با کیفیت فوق العاده و قیمت تمام شده اصولی به شما تحویل داده می شود .

همانطور که ممکن است بدانید ساخت سوله در حالت کلی به دو روش صورت می گیرد . اولی ساخت اسکلت فلزی به تنهایی و حالت دوم ساخت سوله از پی تا کلید .

ساخت اسکلت فلزی

در این حالت قرار داد شما با شرکت سوله ساز ، قرار داد ساخت اسکلت فلزی می باشد . بدین شکل که مجری سوله موظف است فقط کارهای مربوط به ساخت و تکمیل اسکلت را انجام دهد و پس از اتمام مراحل دیگر کار او در پروژه شما تمام شده است .

اسکلت سازه در واقع یک فنداسیون و چندین ستون و سقف سازی ابتدایی هستند که در حالت اولیه هیچ کارایی نخواهد داشت و لازم است تا ادامه کارهای مربوط به ساخت سوله انجام شود .

اگر قرا داد شما از نوع ساخت اسکلت فلزی باشد ، سوله ساز پس از ساخت اسکلت سازه کارش به اتمام می رسد و شما باید ادامه مراحل را به افرادی که مد نظر دارید بسپارید .

مراحلی مثل دیوار پوشی ، سقف پوشی ، کف سازی ، سیستم های تهویه و حرارتی و …

حالت دوم ساخت سوله از پی تا کلید 

در این حالت شما قرار داد خود را در عنوان ساخت سوله از پی تا کلید خواهید بست . بدین معنی که محل مورد نظر که داخل آن چیزی نیست ، در نهایت توسط همان مجری به شکل یک سازه مدرن به شما تحویل داده خواهد شد .

معمولا سوله سازان حرفه ای به دلیل گسترده بودن خدمات و نیروی کار ، ساخت سوله از پی تا کلید را انجام می دهند . اما نه تمامی سوله ساز ها .

چرا که برای هرکدام از کارهایی که بعد از ساخت اسکلت صورت خواهد گرفت نیروی کار متخصص لازم است که در صورت داشتن یک اکیپ کاری بزرگ فقط ممکن خواهد شد .

ساخت سوله از پی تا کلید شامل چه مراحلی است ؟

اگر بخواهیم مراحل ساخت سوله از پی تا کلید را به شکل کاملا مختصر توضبح دهیم می توان به شکل زیر گفت که :

  • انجام محاسبات در مورد سازه مورد نظر و تهیه نقشه و طرح های مورد نیاز
  • تهیه آهن آلات و مصالح مورد نیاز ساخت و شروع مراحل برش کاری جوشکاری رنگ آمیزی و آماده سازی
  • ساخت فنداسیون همزمان با ساخت سازه در کارخانه ( جهت پیشبرد کار )
  • نصب اسکلت سازه در محل مورد نظر
  • دیوار پوشی سازه با مصالح مورد نظر
  • پوشش سقف سوله
  • کف سازی
  • و درنهایت کارهای مربوط به تهویه و طراحی داخلی و …

البته این مراحل به شکل مختصر توضیح داده شده اند که هر کدام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند . به همین دلیل باید نیزوی کار متخصص و البته نظارت اصولی مدیران پروژه در تمام مراحل پروژه وجود داشته باشد .

همواره توصیه میکنیم که اگر قصد ساخت سوله را دارید و می خواهید سازه شما با اطمینان خاطر و توسط یک مجری ساخته شود ابتدا یک سوله ساز متخصص پیدا کنید و سپس با او همکاری خود را شروع کنید .

چرا که ساخت سوله از پی تا کلید در صورتی که توسط پیمانکار سوله ساز متخصص انجام شود بسیار به نفع شما خواهدبود و توصیه ماهم همین است .

علت این حرف هم در وهله اول اطمینان به یک مجری باتجربه و اجرای تمام مراحل با یک کیفیت و همچنین مدیریت بهتر بر هزینه است .

مزایای ساخت سوله از پی تا کلید

همواره بدانید که کار با چندین نفر در چندین مرحله باعث بالارفتن هزینه های شما خواهد شد که در واقعیت هم همینگونه است .

همچنین در صورتی که ساخت سوله از پی تا کلید را توسط یک مجری انجام دهید زمان کمتری هم جهت ساخت سوله نیاز دارید .

در صورتی که ساخت اسکلت تمام شد و شما قصد پوشش سوله را داشتید باید زمانی را صرف پیدا کردن مجری این کار نمائید که مسلما چندین روز رمان خواهد برد . پس از یافتن اکیپ مورد نظر چند روز زمان لازم است تا اکیپ کار در محل مستقر شود و کار خود را شروع نماید .

پس از اتمام کار این اکیپ ، دوباره اکیپ بعدی را باید جستجو کنید و … اگر هم قصد اجرای کارها به شکل همزمان داشته باشید ممکن است بین کارهایی که انجام می شود نابه هماهنگی هایی صورت گیرد .

مشکل بعدی که ممکن است به نظر بیاید ایراد گیری اکیپ بعدی از اکیپ قبلی می باشد . برای مثال زمانی که دیوار پوشی سوله تما مشده و موعد نصب سقف سوله توسط نیروی جدید می رسد ایراد گیری ها از نحوه کار افرادی که دیوار پوشی را برای شما انجام داده اند و …. که این موضوع هم همیشه وجود دارد .

به هرحال مشکلاتی که به نظر می رسد ممکن است به وجود بیاید را به شکلی گذرا به شما خواننده گرامی توضیح دادیم . تمامی این مشکلات مسلما قابل حل هستند اما به شرطی که یا مدیریت درستی بر تمام مراحل پروژه داشته باشیم . بر قیمت تمامی مصالح در بازار اشراف داشه و کمی هم روحیه اجرا داشته باشید و یا ساخت سوله از پی تا کلید انجام دهید .


شما کارفرمایانی که قصد دارید یک سازه مدرن و ایده آل برای کسب وکار خود داشته باشید وساخت سوله از پی تا کلید را انجم دهید کافیست فقط یک تماس با شرکت ما داشته باشید .

شرکت ما یکی از بزرگترین سازندگان سوله از پی تا کلید می باشد . و تمامی مراحل ساخت سوله توسط نیروی کار شرکت خودمان برای شما انجام خواهد شد .

با توجه به مزایای گفته شده برای ساخت سوله از پی تا کلید مجددا توصیه میکنیم مخصوصا در ساخت سوله همیشه کار خود را به شکل یکپارچه پیش ببرید تا بهترین نتیجه را داشته باشید .

با تشکر سوله آذین صدرا

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم