سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله در شهرک صنعتی

ساخت سوله در شهرک صنعتی ساخت سوله در شهرک صنعتی یکی از خدمات اصلی شرکت سوله سبک آذین صدر می باشد . با توجه به اینکه شرکت سوله سازی صدرا در شهر تبریز قرار گرفته است و ابن شهر هم اکنون دارای چندین شهرک صنعتی بسیار بزرگ می باشد لذا ساخت سوله در چنین شهرهایی در […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت سوله در شهرک صنعتی

ساخت سوله در شهرک صنعتی یکی از خدمات اصلی شرکت سوله سبک آذین صدر می باشد . با توجه به اینکه شرکت سوله سازی صدرا در شهر تبریز قرار گرفته است و ابن شهر هم اکنون دارای چندین شهرک صنعتی بسیار بزرگ می باشد لذا ساخت سوله در چنین شهرهایی در الویت قرار می گیرد که سوله صدرا نیز چندین پروژه موفق در شهرک صنعتی سلیمی تبریز را به اتمام رسانیده است .

جهت ساخت و اجرای انواع سوله در شهرک های صنعتی با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

شهرک های صنعتی جزو آن دسته مکان هایی هستند که ساخت و ساز سازه ها در آنها عموما به یک نوع هستند . کمتر دیده می شود که سازه های کارگاه یا کارخانه ها کوچک ساخته شوند .

عموما سازه شهرک های صنعتی به صورت مرتفع و با دهانه بزرگ ساخته می شوند . بهترین ، مناسب ترین و ارزان ترین روش ساخت سوله در شهرک صنعتی استفاده از سوله می باشد .

سوله ها که می توان با آنها هر نوع سازه ای را در هر ابعادی طراحی و اجرا کرد . ساختمان های شهرک صنعتی عموما به گونه ای هستند که می توان انها را در مدت زمان خیلی کمی با سوله طراحی و اجرا کرد .

همچنین چون اینگونه ساختمان ها در آینده احتمال توسعه دادن دارند باز هم ساخت انها با سوله صلاح تر است چون زمانی که سوله با سازه به مرحله اجرا می رسد هم توسعه و هم جابجایی آن بسیار راحت است .

ساخت سوله در شهرک صنعتی با سوله سبک

سوله های سبک از آن دست سوله ها هستند که می توان با انها محدودیت ها را از میان برداشت و بهترین سوله ها را با آنها اجرا کرد .

در روش سنتی برای ساخت سوله با دهانه های بزرگتر نیاز داریم تا هزینه زیادی کنیم و یا از روش سنتی سوله سازی استفاده کنیم که مجبور می شویم در اندازه های بزرگ از ستون میانی استفاده کنیم . اما در سوله های سبک چنین محدودیت های معنا ندارند و می توانیم بزرگترین سازه ها را با انجام محاسبات دقیق بدون استفاده از ستون اجرا کنیم .

یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت سوله در شهرک صنعتی استفاده از سوله های خرپایی می باشد که تمام مزایای ذکر شده را برای ما به ارمغان خواهد اورد .

حهت ساخت سوله در شهرک صنعتی در هر کجای کشور می توانید با ما تماس گرفته و مشاوره نمائید تا پس از نتیجه گیری های لازم ساخت سوله شما را در کوتاه ترین زمان ممکن آغاز کرده و تحویل شما دهیم .

با تشکر شرکت سوله آذین صدرا سازنده انواع سوله های سبک و مدرن

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم