سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز

ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز شرکت سوله سبک آذین صدرا سازنده انواع سوله های سبک ، سنگین و مدرن ، با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با بکارگیری مهندسین مجرب و متخصص در زمینه سوله سازی ، هم اکنون آماده همکاری با کارفرمایان محترم جهت ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز می باشد . […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
3 نظر

ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز

شرکت سوله سبک آذین صدرا سازنده انواع سوله های سبک ، سنگین و مدرن ، با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با بکارگیری مهندسین مجرب و متخصص در زمینه سوله سازی ، هم اکنون آماده همکاری با کارفرمایان محترم جهت ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز می باشد .

جهت ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز با بهترین کیفیت و قیمت فوق العاده مناسب کافیست فقط با ما یک تماس بگیرید :

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

سازه شما را یکبار برای همیشه خواهیم ساخت

سوله سازی در تبریز

با توجه به اینکه خدمات شرکت سوله سازی آذین صدرا به سراسر نقاط کشور ارائه می شود و همچنین فعالیت های مربوط به صادرات سوله و ساخت و ساز در خارج از کشور نیز در دستور کار این شرکت قرار داد ، اما با قرار گیری دفتر مرکزی ما در بازار آهن تبریز ، و به عنوان یکی از بزرگترین و متخصص ترین شرکت های سوله سازی در کشور ، و با توجه با اینکه شهرک سلیمی تبریز یکی از قطب های مهم شهرمان می باشد ، هم اکنون قادر هستیم تا جهت ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز با تمام توان و دانشی که داریم در خدمت شما کارفرمایان مخترم باشیم .

باتوجه به رشد شهرک سلیمی تبریز در طی چندین سال اخیر ، هم اکنون این شهرک یکی از محل های بسیار ایده آل جهت رشد و توسعه کسب و کارها و همچنین اشتغال زایی و کار آفرینی می باشد .

ساخت سوله سلیمی تبریز

سوله در دست احداث در شهرک سلیمی تبریز توسط سوله آذین صدرا

ساخت سوله برای شهرک سلیمی تبریز

ساخت سوله سبک در شهرک سلیمی تبریز ( در دست احداث )

ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز با اجرای شرکت سوله آذین صدرا

شرکت ما هم اکنون دانش سبک سازی سوله ها را در اختیار دارد و موفق به ساخت سوله های سبک با کمترین میزان مصزف فولاد در هر متر شده است .

یکی از اساسی ترین موضوعات در ساخت سوله این است که چگونه سوله ای بسازیم که هم وزن کمی داشته باشد ، هم قیمت آن مقرون به صرفه باشد و هم از مقاومت و استحکام آن کاسته نشده و کیفیت لازم جهت کاربری مورد نظر را داشته باشد .

هم اکنون ما با در دست داشتن دانش سبک سازی سوله ها ، سازه هایی را می سازیم که تمام فاکتور های گفته شده را برای شما کارفرمای محترم به همراه دشته باشد .

در این بین لازم است بدانید جهت ساخت هر گونه سازه ای ، سوله انبار ، سوله سردخانه ، سوله برای کارگاه ، کارخانه ، سوله های دو طبقه با چند طبقه و … می توانید با شرکت ما همکاری کنید .

دامنه خدمات شرکت سوله آذین صدرا بسیار وسیع بوده و کافیست قبل از ساخت سوله در شهرک سلیمی تبریز یا هر مکانی که مد نظرتان است ، یک مشاوره با ما داشته باشید تا بهترین و سبک ترین سوله در کل کشور را یکبار برای همیشه برایتان بسازیم .

باتشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
آذین صدرا
۲۵ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

تصاویر جدید هم در این قسمت جهت نمونه قرار گرفته شدند و هم در قسمت پروژه ها و در بخش در دست احداث قرار گرفته اند . باتشکر از نظرات کاربران محترم سایت

جباری
۲۳ آذر ۱۳۹۸ جباریپاسخ

از پروژه های سلیمی میشه عکس بذارین ؟ ممنونم

آذین صدرا
۲۵ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

با سلام خدمت شما کاربر محترم سایت . در قسمت پروژه ها می تونید نمونه کارهای مربوط به شهرک سلیمی تبریز رو هم مشاهده کنید . با تشکر

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم