سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله در سراسر کشور

ساخت سوله در سراسر کشور ساخت سوله در سراسر کشور توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا . شرکت ما یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های سوله سازی در داخل و حتی در کشور های همسایه می باشد . شرکت سوله صدرا اولین وارد کننده دستگاه ساخت سازه های قوسی یو بی ام و […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0 نظر

ساخت سوله در سراسر کشور

ساخت سوله در سراسر کشور توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا . شرکت ما یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های سوله سازی در داخل و حتی در کشور های همسایه می باشد . شرکت سوله صدرا اولین وارد کننده دستگاه ساخت سازه های قوسی یو بی ام و در حقیقت اولین سازنده این نوع سوله ها در کشور می باشد .

شرکت سوله سازی آذین صدرا

09140070767

مفتخریم که تا کنون در بیش از دو دهه تجربه و سابقه کاری ، هزاران متر مربع سوله را در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور به مرحله اجرا رسانده ایم . شرکت ما از معدود شرکت هایی هست که به تکنولوژی ساخت سوله های فوق سبک دست پیدا کرده است .

سوله هایی که با نام سوله سبک در حال حاضر ساخته می شوند می توانند بسیار سبک تر و حتی مقاوم تر ساخته شوند . از این حرف اینگونه برداشت می شود که سوله های سبک فقط توسط اسم ، نمی توانند سبک باشند و لازم است تا کارهای مهندسی شده روی نحوه طراحی و ساخت این نوع سازه های صورت گیرد .

یک شرکت سوله سازی معتبر ، هرگز خود را محدود به یک نقطه نمی کند . ساخت سوله در سراسر کشور از افتخارات شرکت سوله سازی صدرا می باشد . در تمامی نقاط ایران با هر نوع آب و هوا و اقلیم قادر هستیم تا توسط اکیپی مجرب و کارکشته ، انواع سازه های سبک و ایمن را به مرحله اجرا برسانیم .

توجه داشته باشید که اگر قصد ساخت سوله دارید حتما قبل از هرچیزی اطلاعات اولیه در مورد سوله و سوله سازی را به دست آورید . به این منظور مقالات بسیار زیادی در سایت سوله صدرا با صداقت تمام منشتر شده است که از وارد آمدن هرگونه خسارت و یا هزینه های اضافی از طرف سوله ساز به شما جلوگیری شود .

ساخت سوله با آخرین مهندسی روز

شرکت ما با در اختیار داشتن مهندسین متخصص و همچنین مدیران پروژه حرفه ای ،  در کنار داشتن دو دهه تجربه در زمینه سوله سازی و ساخت انواع سوله های سبک و سنگین ، اخرین دانش مهندسی را در ساحت و اجرای تمامی سازه های خود به کار گرفته است .

با توجه به اینکه هم اکنون سوله های سبک بسیار مخاطب پیدا کرده اند اما داشتن دانش مناسب در این زمینه بسیار به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم سازه های بسیار با کیفیت و با هزینه معقولانه داشته باشیم . در حال حاضر شرکت سوله سازی آذین صدرا تمامی سوله های نوع سبک خود را با دانش روز دنیا اجرا می نماید .

همین موضوع می تواند در کاهش هزینه های ساخت و نهایی کردن سازه بسیار کمک کند . ممکن است شما در یک محیط که اقلیم یکسان دارند و اصطلاحا دو زمین آماده ساخت که کنار هم هستند توسط دو سوله ساز متفاوت ، سازه های خود را به مرحله اجرا برسانید . هر دو سوله متراژ یکسان دارند ، و در هر دو سوله از یک نوع سوله و یک نوع مصالح استفاده شده است . اما هزینه یک سوله شاید دو برابر یا یک و نیم برابر سوله دیگر باشد .

تمام این موضوع به نحوه ساخت و مصرف متریال اصلی در سوله باز می گردد . پس از این جهت توجه کنید که سوله های شما چگونه ساخته می شوند .

شرکت سوله سازی آذین صدرا با داشتن دانش و تخصص لازم و کافی در این زمینه به شما اطمینان خاطر میدهد که تمامی سازه ها در نهایت استحام و با اقتصادی ترین هزینه ساخته و تحویل شما خواهد شد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید . با تشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم