سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله در تهران

ساخت سوله در تهران شرکت سوله آذین صدرا آماده عقد قرار داد در کلانشهر تهران جهت ساخت سوله در تهران و حومه این شهر می باشد . این شرکت در نظر دارد طرح های نوین و پیشرفته خود را در اختیار پیمانکاران قرار دهد . شرکت آذین صدرا خود سازنده انواع سوله های سبک ،سنگین، […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0 نظر

ساخت سوله در تهران

شرکت سوله آذین صدرا آماده عقد قرار داد در کلانشهر تهران جهت ساخت سوله در تهران و حومه این شهر می باشد .
این شرکت در نظر دارد طرح های نوین و پیشرفته خود را در اختیار پیمانکاران قرار دهد .

شرکت آذین صدرا خود سازنده انواع سوله های سبک ،سنگین، یو بی ام ،خرپایی و تیروقی و مجری طرح های بسیار پیشرفته با اجرای سریع می باشد که یکی از مهم ترین مزیت های این شرکت به حساب می آید.

جهت ساخت سوله در تهران ، کرج و تمامی شهرهای کشور و حتی خارج از کشور می توانید با ما همکاری نمائید :

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

ساخت سوله با قیمت مناسب در تهران

امروزه در بازار فولاد و سوله نوسانات زیادی وجود دارد .

با توجه به این که سوله آذین صدرا از تولید کنندگان بزرگ در امر سوله سازی می باشد پیشرفتی بسیار چشم گیر در روند طراحی و ساخت انواع سوله داشته است .

در نتیجه اگر تصمیم بر سوله سازی گرفته اید نگران اجرای طرح و قیمت های بالا نباشد چون دیگر واسطه ای وجود ندارد تا هزینه ها بالا رود مستقیم از سازنده به اجرا روی آورده اید.
از دلایلی که قیمت های در شرکت آذین صدرا بسیار پایین تر می باشد سازنده بودن خوده این شرکت می باشد که این یعنی یک واسطه که از خود سازنده خریداری کند حذف شده است و مستقیم از سازنده به دست مصرف کننده می رسد این امر یعنی کاهش قیمت ها .

همچنین شرکت ما با توجه به دست یابی به دانش روز اروپا در زمینه طراحی سازه های سبک و فوق سبک ، ساخت سوله را با کمترین میزان وزن فولاد در هر متر می سازد و با توجه به کاهش مصرف فولاد مسلما هزینه ساخت سوله نیز کاهش می یابد .

شرکت سوله صدرا با توجه به ارائه خدمات در سراسر کشور هم اکنون اماده است تا در کمتر از 48 ساعت پروژه شما را در محل مورد نظر آغار نماید .

مجموع هزینه ها در شرکت سوله آذین صدرا بسیار پایین تر از سایر شرکت ها می باشد و شما می توانید جهت ساخت سوله در تهران ، انواع سوله های دامداری ، مرغداری ، سوله های سردخانه ، سوله های انبار و …. ساخت انواع سوله در تهران ، با شرکت ما همکاری نمائید .

باتشکر شرکت سوله آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم