سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله در اصفهان

ساخت سوله در اصفهان ساخت سوله در اصفهان از دیگر خدمات شرکت سوله سبک آذین صدرا می باشد . با توجه به قرار گرفتن دفتر مرکزی شرکت در بازار آهن شهر تبریز ، خدمات ما محدود به این شهر نبوده و شرکت ما طی چندین سال ، دامنه خدمات خود را در تمام شهر های […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
2 نظر

ساخت سوله در اصفهان

ساخت سوله در اصفهان از دیگر خدمات شرکت سوله سبک آذین صدرا می باشد .

با توجه به قرار گرفتن دفتر مرکزی شرکت در بازار آهن شهر تبریز ، خدمات ما محدود به این شهر نبوده و شرکت ما طی چندین سال ، دامنه خدمات خود را در تمام شهر های کشور و همچنین صادرات سوله به خارج از کشور نیز توسعه داده است .

ساخت سوله در اصفهان و سایر شهرهای کشور توسط شرکت سوله سازی صدرا در یک پروسه زمانی بسیار مناسب صورت می گیرد .

با توجه به اینکه سوله ، سازه ای بسیار مناسب برای انواع کاربری ها است که هزینه و زمان ساخت را مدیریت می کند ، در عین حال کاری بسیار حساس و نیازمند تخصص و در مرحله بعدی تجربه بسیار بالایی است . هرگونه اشتباه جزئی در محاسبات و طراحی سازه می تواند صدمات جبران ناپذیر بعدی را به همراه داشته باشد .

جهت ساخت انواع سازه های سبک و مدرن ، با کمترین وزن و بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

ساخت سوله در اصفهان با ساخت سوله در شیراز کاملا متفاوت است . چرا که اگر مقالات سایت را دنبال کرده باشید قبلا به این موضوع اشاره کرده ایم که به علت متغیر بودن شرایط آب و هوایی و منطقه ای و بار برف و باد و .. ، ساخت سوله ها در شهر های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد .

پس در وهله اول سوله ساز باید اطلاعات کافی در رابطه با منطقه مورد نطر ، شرایط جوی ، بار های حاکم بر منطقه و .. داشته باشد.

اصول طراحی و ساخت سوله قدم بعدی در ساخت یک سوله است .

پس از اینکه سوله ساز اطلاعات مورد نیاز از منطقه احداث سوله را یدست آورد ، با توجه به کاربری موردنظر ، سوله مناسب که مثلا برای سوله مرغداری ، سوله دامداری و … است ، را انتخاب می کند که جهت آشنایی با انواع سوله ها می توانید مقاله سوله سبک را مطالعه کنید .

جهت مشاهده نمونه پروژه های ساخته شده در شهرهای مختلف کشور می توانید از قسمت پروژه ها اقدام نمایید.

طراحی و معماری سوله

پس از جمع اوری اطلاعات مربوط به محل ساخت و انتخاب نوع سوله با توجه به کاربری آن ، نقشه کشی سوله و طراحی سازه آغاز می شود که طراحی معماری سوله نیز در همین پروسه صورت خواهد گرفت .

پس از آن نسبت به ساخت قطعات با توجه به نقشه در کارخانه اقدام می شود و مراحل بعدی مثل رنگ و آمیزی و… در همین مرحله صورت می گیرد  و درنهایت بار مورد نظر به شهر مقصد منتقل می شود .

مراحل نصب و مونتاژ سوله ها نیز با توجه به نوع سوله مشخص می شود . در صورت استفاده از سوله های سبک و فوق سبک ، نصب و مونتاژ سازه با سرعت خیلی زیاد به اتمام می رسد .

ساخت سوله در اصفهان با سوله سبک

امروزه روش های سنتی سوله سازی دیگر چندان کاربردی ندارند و اکثر روش های قدیمی و پرهزینه جای خود را به روش های نوین سوله سازی یعنی سوله سازی سبک داده اند .

ساخت سوله ها به روش سبک و با استفاده از متریال مربوطه می تواند بسیار به نفع شما باشد . قبل از هرچیز لازم است بدانید که اکثر سازه های مد نطر را می توان با سازه های سبک در اندازه های بسیار وسیع و بدون ستون اجرا کرد .

در روش سنتی به دلایل مربوطه قادر نبودیم تا بیش از عرض های دهانه مشخصی از ستون میانی استفاده نکنیم . اما در روش ساخت و ساز سبک دیگر چنین محدودیت هایی نداریم .

سوله سازی از صفر تا صد

سوله های سبک خود دارای انواع مختلفی می باشند که بسته به نیاز و کاربری کارفرما می تواند ساخته شود . سوله های سبک خرپایی ، سوله های سبک UBM ، و …

جدا از بحث سوله های سبک ، در حالت کلی اگر می خواهید ساخت سوله در اصفهان با هزینه کم یا تمام شهر های کشور داشته باشید ، که استحکام و امنیت لازم را دربرابر عوامل طبیعی داشته و با آسودگی خاطر از آن استفاده کنید پیشنهاد ما استفاده از سوله های سبک است .

اما نکته مهم اینجاست که سوله های سبک درنام و ظاهر سبک هستند ، اما تا زمانی که دانش سبک سازی شرکت طرف قرارداد شما وارد سازه نشود عملا نتیجه مورد نظر حاصل نخواهد شد .

برای مثال زمانی که قرارداد ساخت یک سوله صنعتی را از نوع سوله سبک امضا می کنید ممکن است شرکتی در قرارداد وزن نهایی سازه شمارا 1000 کیلوگرم و شرکت دیگری همان سازه را با همان ابعاد و همان سوله با وزن 800 کیلوگرم تحویل دهد .

این مقایسه را در شرایطی در نظر میگیریم که هردو سوله ساز بدون هیچگونه دستکاری در متریال با دفترچه محاسبات سوله انجام می دهند و فرض بر اجرای درست است .

در این صورت تفاوت اصلی که سازه 800 کیلویی با سازه 1000 کیلویی خواهد داشت ، فقط و فقط تخصص سوله ساز در سبک ساختن سوله با همان میزان مقاومت و استحکام است .


جهت ساخت سوله در اصفهان و تمام شهرهای کشور کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به ساخت و تحویل سازه مورد نظر شما با کمترین وزن ، و بهترین کیفیت در کل کشور اقدام کنیم .

باتشکر سوله آذین صدرا

09140070767      مهندس مسلمی

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
نجفی
۱۹ آذر ۱۳۹۸ نجفیپاسخ

چرا توی قسمت خدمات ننوشتین سوله سازی توی اصفهان رو ؟

آذین صدرا
۲۱ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

سلام خدمت شما کاربر محترم ، خدمات ما مختص تمام کشور هستش و چندین بار در داخل سایت گفتیم که از هرکجای کشور میتونید تماس بگیرید تا ما خدمتتون برسیم . سوله سازی در اصفهان هم یک مقاله هست و به دلیل اینکه چندین پروژه اخیرا در شهر اصفهان به اتمام رسیده به نوعی در باب اطلاع سانی مقالاتی رو منتشر کردیم . البته گفتنش خالی از لطف نیست که کاربران معمولا ساخت سازه ها در شهر خودشون رو هم بیشتر جستجو می کنند .

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم