سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

خرید سوله صنعتی سبک

خرید سوله صنعتی سبک خرید سوله صنعتی سبک در سراسر کشور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از سوله آذین صدرا . شرکت سوله سازی آذین صدرا یکی از بزرگترین و باتجربه ترین سوله سازان کشور ، با دست یابی به دانش روز دنیا در زمینه سبک سازی سوله ها ، موف به ساخت […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

خرید سوله صنعتی سبک

خرید سوله صنعتی سبک در سراسر کشور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از سوله آذین صدرا . شرکت سوله سازی آذین صدرا یکی از بزرگترین و باتجربه ترین سوله سازان کشور ، با دست یابی به دانش روز دنیا در زمینه سبک سازی سوله ها ، موف به ساخت سازه هایی شده است که کمترین وزن را در هر متر داشته و استحکام فوق العاده بالایی دارند .

جهت ساخت بهریت نوع سازه های صنعتی و سبک با ما تماس بگیرید : 09140070767

سوله های صنعتی یکی از پرکاربرترین سازه ها در زمینه ساخت و ساز هستند که در حال حاضر اکثر سازه های صنعتی و کارخانه ای با این نوع سوله ها اجرا می شوند .

نکته مهمی که در ساخت سازه های صنعتی وجود داد موضوع نحوه طراحی و اندازه دهانه سازه است . معمولا ساره های صنعتی متراژ بزرگتری دارند به این دلیل که دستگاه ها و ماشین آلات مختلف در داخل انها فعالیت و تردد خواد نمود و فضای بیشتری نیاز است . همچنین یکی از مهم ترین موضوعات کم بودن تعداد ستون های میانی در سوله های صنعتی است تا بتوان در داخل سازه به راحتی فعالیت های مورد نظر را انجام داد .

در گذشته و زمانی که سازه ها با سوله های تیرورقی ساخته می شدند دست و بال ما تا حد زیادی بسته بود و ناچار بودیم تا طبق اصول ساخت سازه های تیرورقی ستون بندی سازه ر داخل آن انجام دهیم تا سوله ما استحکام لازم با توجه به وزن ورق های فوالادی سوله را داشته باشد .

همچنین محدودیت ساخت دهانه های بزرگ هم یک موضوع اساسی بود .

در حال حاضر یعنی سوله سازی به قدری توسعه یافته است که سوله سازها تمامی سازه های یزرگ را بدون محدودیت و ضمن حفظ استحکام اجرا می کنند . برداشته شدن محدودیت عرض دهانه یکی از مهمترین مسائل در ساخت سازه ها هستند که علی الخصوص سازه های صنعتی در این مورد برای ما مهم هستند .

نکاتی پیرامون ساخت سوله های صنعتی 

درقدم اول لازم است بدانیم که متراژ سوله و ابعاد بندی آن یکی از مهم ترین مسائل در مدیریت هزینه های  ساخت و اجرا می باشد . هر اندازه که سوله ساز ابعاد سوله را به درستی محاسبه کند هزینه های نهایی بسیار کاهش خواهند یافت .

موضوع مهم در هزینه ساخت سوله های صنعتی وزن سوله است چرا که وزن سوله نقش مستقیم در هزینه های نهایی ساخت سوله دارد و از اینرو سوله ساز به هر میزان بتواند سوله را با وزن کمتر تولید کند به همان اندازه هم تخصص خود را نشان داده و هم هزینه های شما نیز پایین تر شده است .

یکی دیگر از مسائل مهم در خرید سوله صنعتی سبک ، عدم خرید سوله های پیش ساخته است . توجه داشته باشید که سوله پیش ساخته در موارد زیادی همان سوله دست دوم هستند که البته معمولا نمی توان در ابعاد دلخواه انها را خریدارای نمود به این دلیل که اکثرا اندازه مشخصی دارند به همین دلیل بهتر  است برای خرید سوله صنعتی سبک ، مشاوره با یک سوله ساز با تجریه و ارائه مشخصات سوله جهت ساخت است .

سوله ساز با توجه به شرایط پروژه ، محل احداث ، اقلیم منطقه ، مجاورت سوله با سایر همسایه ها و … طراحی سوله را برای شما انجام خواهد داد .

شرکت سوله آذین صدرا با به کارگیری مهندسین متخصص و دوره دیده در این زمینه و همچنین مدیران پروژه ، در تمامی مراحل طراحی ، ساخت و اجرای انواع سازه های صنعتی در کنار شما عزیزان خواهد بود .

جهت مشاوره می توانید از طریق خطوط ارتباطی با ما در تماس باشید . باتشکر سرکت سوله آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم