سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله دست دوم در تبریز

سوله دست دوم در تبریز اکر بخواهیم برای خرید سوله دست دوم در تبریز اقدام کنیم ابتدا باید مقداری اطلاعات در رابطه با این سوله ها داشته باشیم . سوله دست دوم در تبریز توسط شرکت های معدودی خرید و فروش می شود که سوله سبک آذین صدرا هم یکی از این شرکت ها است […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
4 نظر

سوله دست دوم در تبریز

اکر بخواهیم برای خرید سوله دست دوم در تبریز اقدام کنیم ابتدا باید مقداری اطلاعات در رابطه با این سوله ها داشته باشیم . سوله دست دوم در تبریز توسط شرکت های معدودی خرید و فروش می شود که سوله سبک آذین صدرا هم یکی از این شرکت ها است که البته این خدمت را به شکل گسترده در داخل و حتی خارج کشور هم انجام می دهد.

شرکت سوله آذین صدرا سوله های دست دومی که تایید شده باشند خرید و فروش می کند. برای خرید سوله دست دوم در تبریز و یا نصب و اجرای این سوله ها در تمامی شهرها می توانید با شرکت آذین صدرا در تماس باشید تا در این مورد نهایت راهنمایی های لازم برای شما ارائه گردد.چرا که سوله های دست دوم هم ممکن است برای ما مقرون به صرفه باشد و هم نه .

چرا که در بعضی از موارد سوله نو بسیار ارزان تر و باصرفه تر از سوله دست دوم می باشد و نیازی به استفاده از مصالح کهنه نیست و لازم است تا این موارد حتما بررسی شود و هزینه هایی که برای پروژه خود میکنیم هدر نرود .

این شرکت سوله هایی که قبلا نصب شده اند یا بعضی از سوله هایی که ساخته شده و نصب نشده اند را بعد از تحلیل فنی خرید و فروش می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوله دست دوم ارزان تبریز با ما در تماس باشید .

این نوع سوله های ساخته شده با ورق دارای کیفیت پایین و ارزش کمتری هستند و برای انباری که محصولات با ارزش پایین در آن انبار می کنند یا سوله های مرغداری ،دامپروری و… که جزو سوله های باارزش کم هستند مناسب است .

خرید یا فروش سوله دست دوم در تبریز چون در دستور کار تعداد کمی از شرکت ها قرار دارد ، لذا پیشنهاد ما این است که برای کسب اطلاعات کافی و درست هزینه کردن در پروژهای خود حتما با یک شرکت سوله سازی با تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید ، چرا که همان طور که گفتیم ممکن است با ابعادی که برای سوله خود مد نظر دارید یک سوله نو خیلی با صرفه تر از سوله دست دوم و کهنه باشد . بنابراین برای خرید و فروش سوله دست دوم در تبریز یا هرنقطه از کشور و خارج کشور سوله آذین صدرا در کنار شماست .

سوله دست دوم تبریز

سوله ها از لحاظ کیفیت محصول به دسته های زیر تقسیم می شوند :

  1. سوله های دست دوم که کیفیت خوب دارند اما عمر آنها پایین است که استفاده آن تقریبا برای هر نوع کاربردی مناسب میباشد.
  2. سوله های دست دوم که کیفیت کمتر و در عین حال عمر بیشتری دارند که مناسب برای سوله های کم ارزش هستند که محصولات با ارزش کم دارند مانند سوله هایی که برای مرغداری ها ساخته می شوند و در کل برای سوله با ارزش کمتر مناسب است.

  نکات مهم برای خرید سوله دست دوم در تبریز

  • از نظر سوله سبک آذین صدرا که یکی از شرکت های باتجربه در زمینه فروش و خرید سوله دست دوم در تبریز می باشد مهم ترین نکته سوله دست دوم همین مورد اول است . در صورتیکه سوله دست دوم خیلی سنگین باشد باید در ابتدا این سوله با سوله استاندارد مقایسه شود ممکن است اصلا از لحاظ قیمت مناسبتر از سوله دست دوم سنگین باشد و بجای سوله دست دوم از سوله نو استفاده کنیم.
  • حتما جوش سوله دست دوم مقایسه شود.
  • باید به تغییر شکل سوله های دست دوم دقت شود چرا که این تغییرات ممکن است موجب مشکلاتی هنگام نصب نشود.
  • در نصب سوله دست دوم نکته ای که حائز اهمیت است این است که باید یک شابلن ایجاد کرد تا فاصله اکس به اکس دهانه سوله دوم مشخص و بعد عملیات نصب صورت گیرد.

خرید و فروش سوله دست دوم در تبریز چه شرایطی دارد ؟

اگر بخواهیم شرایط خرید سوله دست دوم در تبریز را بررسی کنیم و یا این خرید برای خارج از کشور یا شهرهای دیگر باشد لازم است تا در ابتدا از شرایط سوله مد نظر شما اطلاعات کافی داشته باشیم . ابعاد سوله شما یکی از عناصر مهم و تعیین کننده در استفاده از سوله دست دوم است . همان طور که گفتیم ممکن است ابعاد سوله شما به گونه ای باشد که سوله دست دوم از نظر شما باصرفه تر است اما اگر همان ابعاد به شکا درست تری محاسبه و طراحی شوند از سوله نو و استاندارد تر بتوانیم استفاده کنیم.

به همین خاطر برای خرید سوله دست دوم در تبریز یا سایر شهرها می توانید در ابتدا با شرکت سوله سبک آذین صدرا در ارتباط باشید که هم از طریق قسمت تماس و پل های ارتباطی می توانید این کار را انجام دهید و هم اینکه اگر نیاز به استعلام هزینه سوله مد نظر خود دارید از طریق قسمت استعلام هزینه ساخت سوله که در وب سایت قرار داده شده است مشخصات سوله مد نظر خود را برای ما بفرستید تا پس از بررسی های لازم با شما تماس بگیریم .

شما مشتریان عزیز جهت خرید سوله دست دوم در تبریز و کسب مشاوره های لازم می توانید با شرکت سوله سبک آذین صدرا در ارتباط باشید تا بهترین و درست ترین نتیجه را دریافت کنید و  هوشمندانه هزینه کنید چرا که تخصص یک مجری زمانی پدیدار می شود که هم سوله ها را سبک کند و هم هزینه ها را  !

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
حمیدی
۰۹ آبان ۱۳۹۸ حمیدیپاسخ

سلام قیمت سوله دست دوم چقدره الان دقیقا

آذین صدرا
۱۱ آبان ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

با سلام و عرض ادب ، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها ، چه سوله دست دوم و چه قیمت سایر سازه هامون لطفا تماس بگیرید تا مشاوره دقیق خدمتتون ارائه بشه

afshar
۱۹ شهریور ۱۳۹۸ afsharپاسخ

سلام شما سوله دست دوم رو فقط می فروشید یا خرید هم میکنین؟

آذین صدرا
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

سلام و عرض ادب خدمت شما ، برای کسب اطلاعات کافی در مورد خرید یا فروش سوله های دست دوم لطفا با دفتر تماس بگیرید تا پاسخگویی به شکل کامل صورت بگیرد.

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم