سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

پوشش سقف سوله ارزان

پوشش سقف سوله ارزان پوشش سقف سوله ارزان تبدیل به یک مسئله برای کارفرمایان بعد از ساخت اسکلت می شود . پس از ساخت اسکلت سوله مهمترین قسمتی که باید در ساخت آن دقت لازم را داشت پوشش سقف سوله است . پوشش سقف سوله با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در سراسر کشور ۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

پوشش سقف سوله ارزان

پوشش سقف سوله ارزان تبدیل به یک مسئله برای کارفرمایان بعد از ساخت اسکلت می شود . پس از ساخت اسکلت سوله مهمترین قسمتی که باید در ساخت آن دقت لازم را داشت پوشش سقف سوله است .

پوشش سقف سوله با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در سراسر کشور

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

اگر همواره هدف شما این است که پوشش سقف سوله ارزان قیمت اجرا کنید لازم است تا چندین نکته را هم در نظر بگیرید .

پوشش سقف سوله همواره با توجه به نوع سازه و همچنین منطقه ای که ساخت سوله در آن صورت می گیرد و همینطور محاسبات بار های وارد بر سوله انجام می شود .

بنابراین در این مورد نمی توان همیشه قیمت پایین تر را ملاک کار قرار داد اما می توان تحت شرایطی این قیمت را کاهش داد و پوشش سقف سوله ارزان قیمتی داشت .

همانطور که در مقاله مربوط به پوشش سقف سوله هم اشاره کرده ایم ، برای پوشش سقف سوله می توان از پوشش های زیر استفاده کرد :

  • ساندویچ پانل
  • ورق گالوانیزه ساده و رنگی
  • پلی کربنات ( پوشش های شفاف رنگ )
  • ورق آلومنیومی ( به همراه توری مرغی )

البته توری مرغی جهت پوشش از داخل می باشد که در کنار ورق می توان استفاده کرد که می تواند حتی مصالح دیگری مثل پشم شیشه یا پشم سنگی و … نیز باشد که بسته به نوع سازه دارد .

پس با این حساب باز می بینید که پوشش سقف سوله چقدر مهم است .

یکی از نکات مهمی که در ساخت سقف سوله از اهمیت بالایی برخوردار است برشکاری دقیق به همراه انجام صحیح کار است تا نتیجه دقیقی از کار حاصل شود . این کار جز با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و همچنین دانش و تجربه ممکن نیست . سوله آذین صدرا در همین اساس هم اکنون با به کارگیری ابزار الات مدرن موفق در اجرای بهترین پوشش سقف سوله ارزان شده است تا کمترین میزان هدررفت و مصالح در این کار صورت گیرد .

پوشش سقف سوله ارزان

به دلیل اینکه داخل سوله ممکن است تجهیرات مهمی نگه داری شود ( ممکن است سوله انبار کالاهای خانگی باشد یا یک سردخانه و … ) پس وجود یک پوشش سقفی مناسب که در تمامی فصول در برابر بارهای وارد همانند بار برف در زمستان و سایر بارهای وارد مقاومت کند از اهمیت بالایی برخوردار است .

پوشش سقف سوله با ساندویچ پانل

ساندویچ یکی از پرطرفدار ترین و ضمن آن مناسب ترین روش ها برای پوشش سقف سوله است .

لازم است بدانید که پوشش سقف سوله با ساندویچ پانل اصولی ترین روش برای پوشش سقف سوله می باشد . ساندویچ پانل به قدری مناسب است که از ان برای پوشش دیوار های سوله و حتی سایر سازه ها هم می توان استفاده کرد .

پوشش سقف ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یک نوع پوشش تزریقی است . به این دلیل به ان ساندویچ پانل گفته می شود چون بین دولایه از ورق فلزی لایه ای از فوم سفت قرار داده می شود که اصطلاحا تزریق می شود .

این محصول نهایی دارای ویزگی های عایق صدا و حرارت است و همچنین در برابر برف ، نم و رطوبت و همچنین زمین لرزه بسیار از استحکام کافی برخوردار است .

به همین دلیل به ان اصولی ترین روش پوشش سقف سوله گفته می شود .

اجرا و نصب ساندویچ راحت است چون در اندازه های مناسب تولید می شوند و بنابراین سرعت ساخت ما هم بالا خواهد رفت . این عایق همانطور که گفتیم نوعی عایق بسیار خوب است به همین دلیل می توان برای سوله هایی که نیاز به عایق دارند مثل سوله سردخانه از ان استفاده کرد .

اصولا در تمام سوله هایی که نیاز به عایق های حرارتی داشته باشیم بهترین راه ممکن استفاده از پوشش ساندویچ پانلی است .

جدا از بحث پوشش سقف سوله ارزان ، اگر کیفیت سازه شما برایتان الویت اصلی است پس برای پوشش حتما از ساندویچ پانل استفاده کنید .

پوشش سقف سوله ارزان قیمت با ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه از قدیم الایام استفاده زیادی در تمامی صنایع داشتند .

از ورق گالوانیزه در صنایعی مثل خودرو سازی ، یخچال سازی ، ساخت کابینت ، صنایع کشاوری و … هم استفاده می شود که دلیل ان قیمت پایین تر این نوع ورق هاست .

پوشش سقف ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه عموما طول عمر بیشتری دارد و در برابر عوامل خارجی از مقاومت بیشتری برخوردار است . همچنین این ورق ها را می توان در زمان کمتری نصب و اجرا کرد و به دلیل ارزان قیمت بودن هزینه های تعمیر و نگهداری آن هم پایین تر است .

ورق های گالوانیزه اگر از نوع باکیفیت انتخاب شوند یک گزینه مناسب برای داشتن پوشش سقف سوله ارزان قیمت می باشند . البه باز هم تاکید داریم که تمام این موارد بسته به نوع سازه شما دارند .

پوشش سقف سوله ارزان با ورق های رنگی

ورق های رنگی در دونوع مختلف تولید می شوند . احتمالا تاکنون اسم نورد یا ورق نورد شده به گوشتان خورده است .

این نورد به دو صورت سرد و گرم صورت می گیرد .

در نورد سرد ورق های باضخامت کم و در نورد گرم ورق های باضخامت و سیاه رنگی تولید می شوند ، که ورق های نورد شده سرد قابل استفاده برای پوشش سقف سوله ارزان هستند و هزینه پایینی را از شما می طلبند . برای پروژه هایی که میزان بار وارد زیاد نیست می توان از این ورق های نازک استفاده کرد .

پوشش سقف ورق گالوانیزه

پوشش سقف با ورق پلی کربنات

ورق های پلی کربنات جدید هستند و یک ساختار ترکیبی دارند . این ورق ها شفاف هستند و می توانند به نوعی نورگیر عمل کنند .

در سازه هایی که روشنایی داخلی محیط مهم است مثل سوله دامداری ، برخی سالن های ورزشی و … می توان از پوشش سقف پلی کربنات استفاده کرد .

این ورق ها برخی ویژگی هارا از ورق گالوانیزه و برخی را هم از ساندویچ پانل به ارث برده اند .

ویزگی اساسی این ورق ها در وهله اول سبک وزن بودن انها و سپس عایق بودن و قابلیت استفاده در تمام شرایط جوی  و درنهایت استحکام و مقاومت و نورگیری انها است.

پوشش پلی کربنات سوله

با استفاده از پلی کربنات می توان جلوه زیباتری هم به سازه داد چرا که تنوع رنگ در این ورق ها زیاد است . همچنین همانطور که گفتیم چون این ورق ها هم نورگیر هستند و هم عایق ، می توان برای ساخت سوله گلخانه از انها استفاده کرد و بهترین گزینه می باشند .

پس همانطور که می بینید بسته به نوع سازه می توان از انواع زیادی از پوشش های سقف سوله ستفاده کرد .

اما همانوط که گفتم عایق کاری داخل پوشش سقف سوله هم مهم است .

عایق کاری سقف سوله

عایق کاری سقف سوله از داخل سوله انجام می شود . در مراحلی که می خواهیم از توری مرغی استفاده کنیم ، این توری مرغی به همراه لایه پشم شیشه زیر ورق گالوانیزه کار می شود .

توری مرغی

اینکار که درچندین مرحله انجام می شود می تواند مقداری سرعت انجام کارها را پایین بیاورد .

اگر می خواهید پوشش سقف سوله ارزان داشته باشید می توانید در قدم اول از پشم شیشه استفاده کنید . پشم شیشه جزو ارزانترین نوع پوشش های عایق کاری سوله است . بعد از پشم شیشه ، پشم سنگ ، فوم و پلی استایرن قرار دارند .

هزینه استفاده از فوم مقداری بیشتر است اما توجه داشته باشید که از نظر جنس و کیفیت یکی از بهترین نوع پوشش ها برای سقف سوله است .


جهت اجرای پوشش سقف سوله ارزان قیمت و با کیفیت کافیست با سوله آذین صدرا تماس بگیرید .

09140070767      مهندس مسلمی

 

 

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم