سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

هزینه ساخت سوله ubm

هزینه ساخت سوله ubm هزینه ساخت سوله ubm سوال خیلی از مشتربان و کارفرمایان محترم می باشد . قبل از هرچیز اگر به دنبال قیمت سوله های سبک شرکت سوله سبک آذین صدرا هستید می توانید لیست قیمت را از بخش قیمت سوله سبک مشاهده نمائید . جهت ساخت انواع سازه های سبک با بهترین […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
4 نظر

هزینه ساخت سوله ubm

هزینه ساخت سوله ubm سوال خیلی از مشتربان و کارفرمایان محترم می باشد . قبل از هرچیز اگر به دنبال قیمت سوله های سبک شرکت سوله سبک آذین صدرا هستید می توانید لیست قیمت را از بخش قیمت سوله سبک مشاهده نمائید .

جهت ساخت انواع سازه های سبک با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

قیمت های ارائه شده در این قسمت کاملا بروز می باشند و توسط شرکت صدرا مرتب به روز می شوند . قیمت های ارائه شده کاملا رقابتی هستند و سبک ترین و مناسب ترین سوله ها در کشور ساخته شرکت ما می باشد .

اما هزینه ساخت سوله ubm که در این مقاله قصد داریم در رابطه با آن صحبت کنیم . سوله های یو بی ام از نوع سوله های سبکی هستند که معمولا چون هزینه پایین تری دارند و فوری ساخته می شوند مورد استقبال بسیاری هستند .

آیا می دانید که شرکت سوله آذین صدرا اولین سازنده سوله های UBM در ایران می باشد ؟

بله ما اولین شرکت وارد کننده دستگاه یو بی ام به کشور هستیم که اولین نسل از این سوله ها را در کشور و در شهر های مختلفی اجرا نموده ایم .

به همین دلیل در زمینه های سوله های سبک یو بی ام صاحب تخصص و قدرت هستیم . سوله های یو بی ام زمین به زمین ، زمین به ستون ، ستون به ستون ، سازه های خودنگهدار و … همگی در تخصص شرکت آذین صدرا می باشند .

به همین دلیل مطمئنا مناسب ترین قیمت ساخت این سوله ها یا به عبارتی هزینه ساخت سوله ubm در شرکت ما بسیار متفاوت تر و مناسب تر از شرکت های همکار خواهد بود .

هزینه ساخت سوله ubm چگونه محاسبه می شود ؟

سوله های یو بی ام از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و در نوع مثلا زمین به زمین تمامی دیواره های سوله و سقف سوله از جنس این ورق های قوسی می  باشد . به همین جهت هرچقدر که ارتفاع سازه بیشتر شده و طول سوله نیز بیشتر می شود میزان استفاده از این ورق ها هم مستقیما بیشتر می شود .

هزینه ساخت سوله ubm نیز همانند اکثر سوله های دیگر بستگی به ابعاد سوله دارد . هرمیزان که دهانه سوله شما بزرگتر می شود و طول سوله هم بزرگتر می شود هزینه ساخت سوله ubm نیز بالاتر می رود .

سوله های یو بی ام می توانند برای کاربری های خاصی بسیار عالی باشند . البته این سوله ها در برخی مناطق به دلایلی نمی توانند مجوز نظام مهندسی کسب کنند ولی به غیر از آن می توان آنها را با قیمت مناسب ساخت و فوری اجرا کرد .

همواره هزینه ساخت سوله ubm پایین تر از سایر سوله ها خواهد بود اما توجه به این نکته هم مهم است که آیا برای فعالیت مورد نظر می توانیم از سوله یو بی ام استفاده کنیم یا خیر ؟

برای مثال برای سوله های مرغداری و سوله سردخانه این نوع سوله مناسب نیست چرا که به دلیل مسائل بهداستی اصلا نمی توان از انها استفاده کرد .

اما در  مواردی که قابل اجرا هستند بسیار مناسب بوده و هزینه ساخت پایین تری هم دارند . همانطور که گفتیم شرکت ما متخصص در ساخت این نوع سوله ها می باشد و جهت ساخت انوع سوله های یو بی ام با هزینه مناسب و کیفیت عالی می توانید با ما در ارتباط باشید و همکاری خود را آغاز کنید .

باتشکر شرکت سوله آذین صدرا

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
محمد علی بیاتی
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ محمد علی بیاتیپاسخ

سلام وقت بخیر هر متر مربع از این سوله برای دامداری با دهانه 10 تا 12 متر و طول 50 متر امسال چقدر است

جواد مسلمی
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ جواد مسلمیپاسخ

سلام وقت شما بخیر ، فقط ابعاد سوله مدنظر نیست ، لطف کنید بیزحمت با مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق سوله را ازتون بگیریم و دقیقا قیمت را خدمتتون اعلام کنیم . با تشکر از شما

حامد
۲۱ دی ۱۳۹۸ حامدپاسخ

صحت موضوع اینکه شما اولین سازنده سوله های یوبی ام هستین واقعا درسته آیا؟

آذین صدرا
۲۳ دی ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

بله شرکت ما برای اولین بار دستگاه ساخت یو بی ام رو وارد کشور کرده و شروع به ساخت سوله های یو بی ام کردیم.

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم