سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

هزینه ساخت سوله خرپا

هزینه ساخت سوله خرپا قبل از اینکه هزینه ساخت سوله خرپا را توضیح دهیم و عوامل دخیل در آن را بررسی کنیم لازم است تا به چند نکته مهم اشاره کنیم .   اگر شما در مورد سوله های خرپایی اطلاعات لازم و کافی را دارید و مستقیما به دنبال هزینه ساخت سوله خرپا هستید […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
2 نظر

هزینه ساخت سوله خرپا

قبل از اینکه هزینه ساخت سوله خرپا را توضیح دهیم و عوامل دخیل در آن را بررسی کنیم لازم است تا به چند نکته مهم اشاره کنیم .

 

اگر شما در مورد سوله های خرپایی اطلاعات لازم و کافی را دارید و مستقیما به دنبال هزینه ساخت سوله خرپا هستید پس وارد قسمت سوله سبک و یا هزینه ساخت سوله در سال 99 شوید و جدول لیست کامل قیمت را مشاهده کنید .

۰۹۱۴۰۰۷۰۷۶۷ مهندس مسلمی

اما اگر می خواهید در رابطه با سوله های خرپایی مطالب مهمی را هم یاد بگیرید توصیه میکنیم تنها با صرف 5 دقیقه از زمان خود ادامه مقاله را به شکل کامل مطالعه و از مطالب آن استفاده کنید .

سوله ها در گذشته به روش سنتی ساخته می شدند . این روش سنتی سوله تیرورقی نام داشت . در این روش ورق های بزرگ فولادی در اندازه هایی تولید می شدند و به وسیله جوش و یا پیچ و مهره به هم متصل شده و سازه مورد نظر را خلق می کردند .

با توجه به اینکه این ورق ها از جنس فولاد بودند پس مسلما سنگین هم بودند و زمانی که سازه ما بزرگتر می شد میزان وزن فولاد مصرفی و همچنین وزن خود سازه هم بالاتر می رفت .

به همین دلیل با گدشت چندین سال و افرایش قیمت فولاد دیگر ساخت سوله با این روش بسیار هزینه بالایی داشت ضمن اینکه برای سازه های بزرگ باید زحمت زیادی را متحمل می شدیم و ستون های متعدد در داخل سازه احداث می شد که بعد ها در رفت و آمد ماشین آلات داخل سازه و یا کارهایی مشابه به آن اختلال ایجاد می کرد .

به همین دلیل و به خاطر این محدودیت ها روش نوینی پا به عرصه سوله سازی گداشت که همه چیز را مورد تغییر قرار داد .

ساخت سوله به روش خرپا

در ساخت سوله خرپا ، از پروفیل در کنار فولاد اسفاده می شود . پروفیل های قوطی شکل که وزن کمتری دارند و همچنین با مهندسی خاصی ساخته شده اند .

روش ساختی که در سوله های خرپایی پیش گرفته شده است دارای یک مهندسی خاص با محاسبات دقیق است که برای همه اندازه ها و ابعاد ها بتوان سازه مورد نطر را به شکل مطمئن و سریع ساخت .

در روش سنتی تا عرض دهانه های مشخصی می شد سوله را بدون ستون ساخت و بعد از آن به منظور استحکام سازه و با توجه به ایمنی و همچنین محاسبات مهندسی ، مجبور به زدن ستون داخل سازه بودیم .

پس عملا با یک محدودیت در عرض دهانه های بزرگ مواجه بودیم .

اما در روش ساخت سوله خرپا دیگر چنین مشکلی نخواهیم داشت چرا که مهندسی هزینه ساخت سوله خرپا به ما این اجازه را خواهد داد تا برای اندازه های بسیار بزرگتر هم سازه را بدون ستون میانی اجرا کنیم .

هزینه ساخت سوله خرپا بسیار کمتر از هزینه ساخت سوله تیروورقی می باشد . این میزان می تواند از 20 تا 50 درصد بسته به نوع سوله و کاربری و اندازه سوله متغیر باشد .

همچنین علاوه بر هزینه ، مراحل ساخت و نصب سازه شما هم سریع تر صورت می گیرد .

زمانی که شما از روش ساخت سوله خرپا استفاده می کنید می توانید برای هر کاری که مد نظر دارید بسته به رعایت نکات مربوط به آن سازه از سوله های خرپایی استفاده کنید .

جهت مطالعه بیشتر در رابطه با سوله های خرپایی و همچنین مشاهده انواع مختلف این سوله پیشنهاد می کنیم مقاله سوله خرپایی را هم مطالعه بفرمائید چرا که جداول مقایسه این سوله با سوله تیرورقی و همچنین انواع مختلفی که می توان با سوله خرپایی ساخت را هم در یک جدول کامل با توضیحات مربوط به هرکدام مشاهده کنید .


شما کاربران و مشتریان محترم همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت بروز سوله ، هم با ما تماس بگیرید و یا از فرم استعلام هزینه ساخت سوله استفاده کنید و مشخصات سوله خود را برای ما ارسال کنید تا برآورد هزینه ساخت را انجام داده و با شما تماس گرفته و مشاوره کنیم .

شرکت سوله آذین صدرا یکی از بزرگترین و متخصص ترین شرکت های سوله ساز در ایران می باشد که برای اولین بار سوله ها آمریکایی را داخل کشور ساخته و تحویل داده است .

09140070767      مهندس مسلمی

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
رهنما
۲۶ آذر ۱۳۹۸ رهنماپاسخ

من مقاله سوله خرپایی که فرمودین رو خوندم . جداولی که قراردادین خیلی عالی بودن واقعا فقط اگه میشه تصاویر خود سوله رو هم مث این عکسی که اینجاس میذاشتین .

آذین صدرا
۲۷ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

چشم - درحال آماده سازی تصاویر مناسب هستیم و به محض آماده شده حتما قرار خواهند گرفت .

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم