سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

مزایای سوله یو بی ام

مزایای سوله یو بی ام شرکت سوله سازی آذین صدرا در نظر دارد در این مقاله شما را با مزایای سوله یو بی ام آشنا نماید . البته شرکت ما اولین سازنده سوله های یو بی ام سبک در کشور می باشد . این شرکت سوله سازی ساخت و ارائه انواع سوله های یو بی […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
2 نظر

مزایای سوله یو بی ام

شرکت سوله سازی آذین صدرا در نظر دارد در این مقاله شما را با مزایای سوله یو بی ام آشنا نماید . البته شرکت ما اولین سازنده سوله های یو بی ام سبک در کشور می باشد .

این شرکت سوله سازی ساخت و ارائه انواع سوله های یو بی ام را توسط کارشناسان مجرب عهده دار شده است تا در کمترین زمان ممکن سوله با کیفیت با قیمت منصفانه را در داخل و خارج از کشور برای مشتریان خود اجرا نماید .

در ابتدا به تعریف کلی در مورد سوله های یو بی ام می پردازیم .

ساخت سازه هایی که نیاز به اسکلت فلزی ندارند توسط روش یو بی ام صورت می پذیرد این سوله ها براساس یکسری طرح ها و نقشه ها که فرم کلی اسکلت و سازه را تعیین می کنند ساخته می شوند . لازم به ذکر است که طرح اولیه سوله های یو بی ام توسط نرم افزارهای خاصی انجام می شود و همانطور که از نامشان پیداست از دستگاه های یو بی ام در ساخت این نوع سوله ها استفاده می شود . ما برای اولین بار دستگاه سخت ورق های یو بی ام را وارد کشور کردیم .

همانطور که می دانید هر تکنولوژی دارای یک سری مزایا و معایب می باشد که سوله های یو بی ام هم از این قاعده مستثناء نیستند.

مزایا و محاسن سوله های یو بی ام

از مزایای سوله یو بی ام : وزن نسبت کم این سوله ها در مقابل سوله های تیرورقی که وزن بالایی داشتند.

مقاومت در برابر عوامل طبیعی مانند برف ، باران و حتی زلرله های شدید

ساختار متنوع حتی قوسی شکل در ساخت سوله ها

عایق بودن سوله های یو بی ام به دلیل پوشش پلی اورتان

از بارزترين مزاياي سو له های يو بي ام سرعت بالای ساخت می باشد

معایب سوله های یو بی ام

در کنار مزایای سوله یو بی ام به معایب هم باید اشاره کرد . عدم امکان استفاده از انواع جرثقیل به خصوص سقفی در نصب این نوع سوله ها و تنها جرثقیل های مورد استفاده در این نوع سوله ها ، جرثقیل های دروازه ای می باشد.
تهویه در سوله های یو بی ام به نحو احسن انجام می شود و برای مرغداری ها، پرورش بلدرچین و… که نیاز به تهویه شبانه روزی دارند بسیار مفید و پر استفاده می باشد . البته در مورد مرغداری باید به پوشش عایق داخل سوله توجه کرد به این دلیل که در محیط های بهداشتی ممکن است برخی عایق ها میکروب و آلودگی را جذب کنند و باعث انتشار بیماری در بین دام یا طیور شود .

ارتفاع کم سوله های یو بی ام باعث محدودیت های در برخی سازه ها شده است.

انتقال و نصب دوباره این نوع سوله ها با محدودیت هایی همراه می باشد.

در ساخت سوله هایی با دهانه بزرگ محدودیت های را برای کارفرمایان پیش رو می آورد و بیشتر برای سوله هایی با دهانه کوچک قابل استفاده هستند.

کاربری سوله های یو بی ام

با توجه به مزایای سوله یو بی ام و همچنین معایب آن می توان برای سازه هایی کلی از این نوع سوله استفاده کرد . سوله ورزشی ، فروشگاهی ، کمپ های نظامی ، نمایشگاه های خودرو ، سیلوی غلات ، سیلوی گندم ، پرورش قارچ و بلدرچین همگی از جزء پروژه هایی هستند که می توان سوله های یو بی ام را در آنها به کار برد.

امروزه سوله سنتی جای خود را به سوله نوين داده است كه نسبت به آن مزايای بسياری دارد . شرکت سوله سازی آذین صدرا در نظر دارد با استفاده از متریال ها و مواد اولیه با کیفت بالا و نظارت مستمر در ساخت انواع سوله های یو بی ام ، خرپایی و… رضایت صدردصدی مشتریان خود را جلب نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران و کارشناسان ما همه روزه حتی روزهای تعطیل در ارتباط باشد.

با تشکر

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
محمد
۲۳ دی ۱۳۹۹ محمدپاسخ

با سلام هزینه تمام شده سوله یو بی ام برای مساحت 1500 متر در شهرک آخولا چند میشه

جواد مسلمی
۲۳ دی ۱۳۹۹ جواد مسلمیپاسخ

با سلام لطفا با دفتر مجموعه تماس بگیرید تا دقیقا ابعاد سوله بررسی بشه و خدمتتون عارض بشیم

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم