سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

قیمت سوله در سال 1401

بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0 نظر

سال 1401 و موضوع قیمت ساخت سوله در سال 1401 . شرکت سوله آذین صدرا به عنوان یکی ازبزرگترین و معتبر ترین شرکت های سازنده سوله در کشور ، همه ساله با انتشار قیمت های ساخت سوله در همان سال و بررسی فاکتور های دخیل در محاسبه هزینه ساخت سوله ، تلاش نموده است تا حد ممکن مسیر را برای همکاران ، کارفرمایان و مشتریان عزیز هموار نماید .

البته که همیشه گفتیم قیمت روز سوله را نمیتوان دقیق و در همان لحظه اعلام کرد به این دلیل که مجموعه هزینه های فاکتور هایی همچون فولاد و مصالح متغیر است اما در این بین مواردی که در ساخت سوله دخیل هستند و علاوه بر قیمت مصالح هستند همچون حقوق و دستمزد در طول یکسال ثابت است . اما باز هم با این وجود به این دلیل که فاکتور های متغیر مواد و مصالح در مجموع قیمت دخیل است نمیتوان همواره قیمت را به شکل ثابت اعلام کرد .

اما مهم تراز همه میتوان گفت که بررسی فاکتور های دخیل در قیمت سوله به ما بسیار کمک خواهد کرد تا بتوانیم هم در محاسبات قیمت و هم در ساخت سوله به درستی عمل کنیم . پس لازم است تا بررسی کنیم که کدام فاکتور ها در قیمت سوله تاثیر گذار هستند :

  • 1.هزینه مصالح و مهم تر از همه فولاد به این دلیل که فولاد متریال اصلی ساخت سوله است
  • 2.حقوق و دستمزد کارگران و پرسنل که در مجموع با بخش شماره 1 ، هزینه ساخت سوله در کارگاه را شامل می شود
  • 3.هزینه نصب سوله که شامل اسکلت سازه است و همچنین هزینه اجرای فنداسیون
  • 4.هزینه های طراحی ، نقشه کشی و معماری سوله که در ابتدای پروژه اجرا خواهد شد
  • 5.هزینه های پوشش سقف ، دیوار پوشی ، کف سازی ، عایق کاری و طراحی داخلی سازه
  • 6.داشتن یا نداشتن بچه سوله در کنار سازه اصلی ، و مهم تر از همه نوع سوله ( سبک یا سنگین ) که البته نوع سوله باید طبق بررسی های لازم در مورد زمین ، ابعاد سوله و چند فاکتور مهم دیگر صورت گیرد

البته که همواره در قیمت فاکتور های دیگری نیز دخیل هستند همچون شخصی سازی سوله توسط کارفرما که این موارد جز فاکتور های اصلی نیستند و شما در گام اول باید موارد ارائه شده در بخش بالا را مد نظر داشته باشید . البته که یک جدول مختصر نیز در بخش زیر ارائه شده است تا از کلیات سازه ها و ابعاد و تعداد ستون اطلاعات کلی داشته باشید .

قیمت سوله در سال 1401

متراژدهانه تعداد ستون ميانی وزن سوله در هر متر قيمت اجرت و مصالح قيمت کل در هر متر مربع
قیمت سوله با دهانه 12 متر ۰ 21 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 15 متر ۰ 21 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 17 متر ۰ 23 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 20 متر ۰ 23 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 25 متر ۰ 23 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 26 متر ۰ 23 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 30 متر ۰ 25 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 32 متر ۰ 25 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 35 متر ۱ 21 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 40 متر ۱ 22 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 50 متر 2 23 12500 تماس با ما
قیمت سوله با دهانه 60 متر 2 24 12500 تماس با ما
قیمت سوله دامداری و گاوداری با دهانه 32 2 17 12500 تماس با ما

دریافت قیمت روز سوله چگونه ممکن است ؟

برای اینکه قیمت دقیق سوله را بتوان محاسبه کرد باید حداقل فاکتور هایی را بررسی نمود تا قیمت را خدمت مشتری و کارفرما اعلام کرد . اول از همه باید ابعاد سوله شما را بدانیم . مورد دوم محل و اقلیم ساخت سوله شما است . مورد سوم با توجه به نوع زمین و ابعاد سوله مشخص خواهد شد که نوع سوله شما است .

زمانی که نوع سوله شما مشخص شد میتوان در مورد آن راحت تر تصمیم گرفت . سوله ها انواع مختلفی دارند و برای اینکه در مورد تمامی سازه های فلزی و کاربرد و مشخصات آنها اطلاعات کافی بدست آورید توصیه می کنیم مقاله سوله سبک را مطالعه فرمائید .

برای سهولت در محاسبه هزینه ساخت سوله ، می توانید هم از طریق پل های ارتباطی و هم از طریق فرم استعلام هزینه ساخت سوله و با تکمیل موارد خواسته شده در این فرم ، در کمتر از چند ساعت ، به شکلی دقیق هزینه ساخت سوله خود را برآورد کنید .

شرکت سوله سازی آذین صدرا ، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های سوله سازی در داخل و خارج از کشور ، آماده همکاری با تمامی کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد . شما عزیزان می توانید از سراسر کشور و حتی خارج از کشور از طریق پل های ارتبطی با ما تماس گرفته و ضمن مشاوره و دریافت قیمت سوله ، همکاری خود را در کوتاه ترین زمان با ما آغاز نمائید . شرکت ما سازنده انواع سوله های سبک ، سنگین ، سازه های ubm ، لوله ای و گنبد های فلزی زیر نظر مهندسین مجرب و با تکنولوژی روز دنیا می باشد .

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم