سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

قیمت روز سوله

قیمت روز سوله یکی از سوالات کارفرمایان و کسانی که قصد ساخت و ساز سوله را دارند قیمت روز سوله است . شما می توانید برای اطلاع از قیمت و مشاهده جدول هزینه های سوله به صفحه زیر مراجعه کنید : مشاهده جدول هزینه ساخت سوله در صورت نیاز به هرگونه سوال در رابطه با […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0 نظر

قیمت روز سوله

یکی از سوالات کارفرمایان و کسانی که قصد ساخت و ساز سوله را دارند قیمت روز سوله است . شما می توانید برای اطلاع از قیمت و مشاهده جدول هزینه های سوله به صفحه زیر مراجعه کنید :

مشاهده جدول هزینه ساخت سوله

در صورت نیاز به هرگونه سوال در رابطه با جدول قیمت و یا سایر هزینه ها می توانید با ما تماس بگیرید .

اگر به جدول قیمتی که در این صفحه نگاشته شده است توجه کنید متوجه خواهید شد که هزینه های ساخت متناسب با نوع سوله و متراز دهانه ، وزن سوله و قیمت اجرت و مصالح نگاشته شده است .

البته لازم به ذکر است که سوله آذین صدرا با توجه به سابقه خود در زمینه ساخت سازه های مدرن ، درحال حاضر سازه هایی را به مرحله اجرا می رساند که کمترین وزن و بیشترین کیفیت را دارند .

سوله های سبک با توجه به نوع ساخت انها وزن های متفاوتی دارند ، هر اندازه که سوله در هر متر مربع با وزن کمتر وکیفیت بالاتری ساخته شود به همان اندازه برای کارفرما مفید تر است و هزینه ساخت و اجرای ان نیز پایین تر است .

موضوع اصلی در ساخت سوله استفاده از مصالح مناسب و ساخت سازه به شکلی اصولی ضمن حفظ استحکام و ترکیب صحیح متریال اصلی سازه است . سوله های سبک با توجه به اینکه وزن بسیار کمتری داشتند ، از این جهت بسیار کمک کردند تا سوله های سنگنین که هزینه زیادی داشتند برای بسیار از سازه ها دیگر کاربرد نداشتنه باشند که نتیجه آن کاهش هزینه ها و برداشته شدن محدودیت  هایی بود که سوله های سنگین برای ما داشت . سوله های سنگین به شدت دست سازنده را بسته بود و مجبور بودیم تا برای ساخت یک سازه بزرگتر تعداد زیادی ستون به سازه اصافه کنیم ، که در نتیجه وزن سازه بسیار بالا می رفت چون سازه های سنگین تماما از فولاد ساخته می شوند .

سوله های سبک ضمن برداشتن تمام این محدویت ها به ما امکان ساخت سازه های بسیار سبک  در اندازه های بسیار بزرگ تر را داد و محدودیت هایی که برای ساخت عرض های دهانه بررگ وجود داشت هم از میان برداشته شد .

شما عزیزان برای ساخت سازه های سبک و مدرن با حداقل وزن و نهایت استحکام کافیست از سراسر کشور با ما تماس گرفته و پس از مشاوره در اسرع وقت نسبت به ساخت و اجرای سازه خود توسط ما اقدام نمائید .

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم