سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله قوسی فوق سبک

سوله قوسی فوق سبک شرکت سوله سازی آذین صدرا مجری ساخت و نصب انواع سوله های سبک ، فوق سبک ، در نظر دارد شما را با نسل جدید از سوله ها به نام سوله قوسی فوق سبک آشنا نماید. همانطور که در مقالات قبل به وفور اشاره کردیم سوله ها نقش مهمی در اسکلت […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0 نظر

سوله قوسی فوق سبک

شرکت سوله سازی آذین صدرا مجری ساخت و نصب انواع سوله های سبک ، فوق سبک ، در نظر دارد شما را با نسل جدید از سوله ها به نام سوله قوسی فوق سبک آشنا نماید.
همانطور که در مقالات قبل به وفور اشاره کردیم سوله ها نقش مهمی در اسکلت بندی کارخانه ها و گارگاه های کوچک بر عهده دارند و به عنوان اسکلت اصلی پروژه های صنعتی به کار می روند.
سرعت نصب و اجرای سریع سوله های سبک و فوق سبک قوسی باعث شده است تا بیشتر کارفرمایان جهت راه اندازی پروژه ها و تسریع در امور راه اندازی پروژه ها ، سوله های قوسی فوق سبک را به کار بگیرند . البته گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که نوع سوله باید متناسب با کاربرد ان انتخاب شود و شرایطی همچون اقلیم و منطقه نیز بسیار تاثیر گذار است . اما زمانی که امکان استفاده از این نوع سوله وجود داشته باشد حتما یکی از بهترین گزینه هاست .
سازه قوسی سبک UBM جهت ساخت سوله به روش پوشش خودایستا با استفاده از پانلهای قوسی شکل از جنس ورق گالوانیزه دهانه سوله پوشیده می شود و دیگر نیازی به اجرای ستون، تیر، لاپه، خرپا و… نیست که در نوع خود بسیار بی نظیر است . البته لازم به ذکر است که شرکت سوله صدرا اولین سازنده سوله های آمریکایی یو بی ام در ایران است .
لازم به ذکر است که این پوشش می تواند بر روی ستون یا دیوار نیز قرار گیرد و قابلیت این را دارد که در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و اجرا شود و برای پوشش فضاهای مختلف با دهانه بلند مورد استفاده قرار گیرد.

سوله قوسی فوق سبک ، بنا به موارد ذکر شده می توان اظهار کرد که پوشش خود ایستا نه تنها در ساخت سوله بلکه برای پوشش هر نوع دهانه بلند نیز کاربرد دارد.

مزیت های سوله سبک قوسی شکل با تکنولوژی UBM

عدم نیاز به مصالح پیچیده و گران قیمت و استفاده کم تر از نیروی انسانی باعث شده است هزینه ساخت این سازه ها به حد چشمگیری کاهش پیدا کند.
تمامی مصالح و قطعات به کار رفته در ساخت این سوله ها توسط دستگاه های اتوماتیک پیشرفته انجام می شود به طوری که زمان ساخت این سوله ها کمتر از زمان صرف شده برای سوله های معمولی می باشد.

این نوع سوله ها علیرغم سبک بودن بسیار مقاوم بوده و پایداری بیشتری در شرایط آب و هوایی سخت دارند به عنوان مثال زلزله های بالای 6 ریشتر نیز قادر به تخریب این نوع سازه ها نمی باشند.
مقاومت در برابر آتش سوزی و برف های شدید در مناطق سردسیر که میزان بارش برف بیشتر است از دیگر مزیت های این سوله ها می باشد.(تحمل یار برف منطقه بسیار بالاست).
عدم نیاز به اجرای عایق بندی از دیگر مزیت های سوله های سبک قوسی می باشد. البته در برخی سوله ها می توان از عایق پلی یورتان استفاده کرد .
استفاده از ورق گالوانیزه در ساخت سوله های سبک قوسی شکل باعث شده فضای زاید اشکال شده توسط این سوله ها صفر درصد باشد.
سوله های سبک قوسی شکل کاربردهای زیادی برای فضاهای با عملکردهای مختلف دارد که نمونه هایی از آنها عبارتند از: انبارها. کارخانجات. فروشگاه ها. تالار مجالس. آشیانه هواپیما. سالن های ورزشی. تعمیرگاه ها. گاوداری ها. مرغداری ها. پرورش قارچ. انواع سوله های نظامی. کارگاه ها. موتورخانه ها. مراکز آتش نشانی. کمپ ها. پناهگاه ها. خانه های پیش ساخته. پنت هاوس ها. بنادر. پارکینگ ها و…
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان و مشاوران شرکت سوله سازی آذین صدرا در ارتباط باشید.
با تشکر سوله سازی صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم