سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله سبک صدرا

سوله سبک صدرا شرکت سوله سبک صدرا یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های سوله سازی در داخل و خارج از کشور ، متخصص در ساخت سوله های سبک و فوق سبک با تکنولوژی روز دنیا و تا 40% کاهش قیمت ساخت می باشد . هنر ساخت سوله های سبک و فوق سبک دانشی […]

بروز رسانی ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0 نظر

سوله سبک صدرا

شرکت سوله سبک صدرا یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های سوله سازی در داخل و خارج از کشور ، متخصص در ساخت سوله های سبک و فوق سبک با تکنولوژی روز دنیا و تا 40% کاهش قیمت ساخت می باشد . هنر ساخت سوله های سبک و فوق سبک دانشی است که امروزه در کشور ما در اختیار سوله سازان کمی قرار دارد و شرکت سوله صدرا هم جزئی از این شرکت ها است که سعی دارد تا با بهره گیری از بهترین امکانات سوله های سبک و فوق سبک را با بهترین استحکام تولید و اجرا نماید .

تماس با ما : 09140070767

ممکن است در مورد سوله های سبک کمی اطلاعات داشته باشید ما نکته مهمی که اکثرا به ان توجه نمی کنند این است که صرفا داشتن نام ” سبک ” به منظور کم وزن بودن و مستحکم بودن آن سازه نیست . شما باید توجه داشته باشید که سازه شما در حالت عادی با چه میزان فولاد و چه میزان هزینه ساخته خواهد شد . و پس از استفاده از سازه های سبک این هزینه چه مقدار کاهش یافته و مهم تر از همه سازه چه اندازه مستحکم است .

نکته دوم هم همین موضوع است که متاسفانه فقط در فکر کاستن هزینه ها هستند و توجهی به استقامت سوله نمی شود . شما باید هم هزینه متناسب و هم استحکام سازه را مد نظر داشته باشید . سوله های سبک انواع مختلفی دارند که می توان به سوله های خرپایی ، سوله های یو بی ام و همچنین سوله های لوله ای اشاره کرد .

 

در حال حاضر توجه داشته باشید که فناوری ساخت سوله های سبک در اختیار شرکت های بسیار کمی قرار دارد و ممکن است شرکت هایی باشند که تخصص کافی در این زمینه را نداشته باشند و هزینه های شما را نه تنها کاهش ندهند بلکه افزایش هم داده باشند . بنابراین می توانیم نوصیه کنیم قبل از همکاری با هر سوله سازی ، حتی شرکت سوله صدرا ، حداقل اطلاعات را در رابطه با نحوه ساخت سوله ، انواع مختلف سوله و همچنین نحوه تنظیم قرار داد ساخت سوله بدست آورید .

سوله سبک صدرا سازنده سوله های سبک و فوق سبک

شرکت سوله سبک صدرا مفتخر که هزاران متر سوله با نوع سبک ، فوق سبک و سنگین را در داخل و خارج از شور اجرا نموده است و با طراحی معماری زیبا و همچنین اجرای مهندسی شده سازه هایی مستحکم و ماندگار را پیاده کرده است .

شرکت ما برای همکاری با کارفرمایان و سازندگان محترم هیچگونه محدودیتی نداشته و شما می توانید هم در داخل کشور و هم در خارج کشور قرار داد ساخت و اجرای سوله را با ما تنظیم نمائید . کارفرمایانی که برای کاهش زینه ها قصد دارند تا فقط سوله انها ساخته شده و ارسال شود هم می توانند با شرکت ما همکاری نمایند تا شرکت سوله سبک صدرا سازه های انها را با توجه به متراز ارائه شده طراحی نموده و سپس قطعات ان را ساخته و راهی محل اجرا نماید .

شما می توانید برای هر نوع همکاری و مشارکت در زمینه ساخت سازه های سبک سوله با شرکت سوله سبک صدرا همکاری نمائید و مفتخریم که بتوانیم سازه های زیبا و مهندسی شده برای شما عزیزان طراحی و اجرا نمائیم . با تشکر شرکت سوله سبک آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم