سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله سبک آماده

سوله سبک آماده سوله سبک آماده یکی از مواردی می باشد که پیمانکاران جهت افزایش سرعت پروژه به دنبال آن هستند . البته سوله سبک آماده دارای شرایط خاصی می باشد که دانستن انها خالی از لطف نیست . در مورد سوله های دست دوم می توان گفت که خریدن سوله های حاضری راحت تر […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

سوله سبک آماده

سوله سبک آماده یکی از مواردی می باشد که پیمانکاران جهت افزایش سرعت پروژه به دنبال آن هستند . البته سوله سبک آماده دارای شرایط خاصی می باشد که دانستن انها خالی از لطف نیست . در مورد سوله های دست دوم می توان گفت که خریدن سوله های حاضری راحت تر است .

به این دلیل که این سوله ها قبلا در جای دیگری بودند و هم اکنون در انبار دپو شده اند به همین دلیل اندازه های مشخصی دارند و پیمانکار ناچار یه استفاده از اندازه های نزدیک به اندازه سازه مد نظر خود است درصورتی که انداره سازه او در انبار نباشد .

به همین دلیل حتما می توانید حدس بزنید که در مورد سوله های سبک هم این موضوع صدق می کند .

به عبارتی می توان گفت سوله های اماده همان سوله های دست دوم هستند که البته کلمه دست دوم گاها معنی کلمه کهنه و بی کیفیت را دارد که عموما اینگونه نیست و ممکن است یک سوله که عمر مفید بین 30 تا 40 سال دارد پس از 1 سال از محل مورد نظر باز شده ودر انبار دپو شود که در حالت کلی دست دوم محسوب می شود .

اما اگر قصد شما از تهیه سوله سبک آماده سرعت بخشیدن در پروژه می باشد می توان گفت که شما می توانید با همکاری با یک سوله ساز با تجریه در زمان کمتری سازه خود را به اجرا برسانید .

سوله های نو معمولا از قبل ساخته نمی شوند چون اندازه سوله ها با هم متفاوت است و پس از ارائه ابعاد سوله توسط کارفرما سوله ساز نقشه کشی و طراحی سازه را انجام می دهد و مراحل ساخت سازه در کارگاه یا کارخانه آغاز می شود .

چگونه سوله خود را در کمترین زمان بسازیم ؟

همطور که گفته شد یکی از فاکتور های مهم برای سرعت بخشیدن به ساخت سوله همکاری با یک سوله ساز معتبر است و درواقع مهم ترین گزینه در ساخت یک سوله مناسب همکاری با سوله ساز متخصص است .

سوله ساز متخصص جهت سرعت بخیدن در اجرای پروزه ، درصورتی که تمامی مراحل سازه با وی باشد ، مراحل پی سازی و ساخت سوله را همزمان انجام خواهد داد تا فنداسیون به سرعت تمام شود و قطعات سوله به محض اتمام ساخت اماده نصب ب روی فنداسیون باشد .

البته زمانی که سوله ساز فقط قراداد ساخت سوله را با شما امضا می کند و فقط وظیفه ساخت قطعات سوله را بر عهده دارد تخصص او حرف اول را خواهد زد  . البته خالی از لطف نیست که اشاره کنیم اگر سوله شما از نوع سبک سوله می باشد در زمان کمتری ساخته خواهد شد چرا که ساخت سوله های سنگین دشوار تر و زمان بر می باشد .

البته ممکن است دغدغه های کاری سوله ساز نیز در این مورد تاثیر گذار باشد اما در حالت استاندارد ساخت سوله های سبک در مدت زمان بسیار کمتری صورت می گیرند به همن دلیل در صورت همکاری با سوله ساز های معتبر می توانید از اطمینان خاطر کافی برخوردار باشید چرا که سوله شما در حداقل زمان ممکن ساخته خواهد شد .

به همین منظور نیازی نیست تا به سراغ سوله های دست دوم کهنه با اندازه های نامرتبط بروید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سوله سبک آماده ، نحوه ساخت ، اجرای پروژه و مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید .

باتشکر

سوله صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم