سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سوله سبک آذین صدرا

سوله سبک آذین صدرا سوله سبک آذین صدرا که هدف خود را ارائه خدمات در سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور قرار داده است امروز بیشتر از گذشته در خدمت مشتریان و کارفرمایان محترم می باشد. سوله سبک آذین صدرا صاحب بیش از یک دهه تجربه موفق کاری در زمینه مهندسی ، طراحی ، […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
2 نظر

سوله سبک آذین صدرا

سوله سبک آذین صدرا که هدف خود را ارائه خدمات در سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور قرار داده است امروز بیشتر از گذشته در خدمت مشتریان و کارفرمایان محترم می باشد.

سوله سبک آذین صدرا صاحب بیش از یک دهه تجربه موفق کاری در زمینه مهندسی ، طراحی ، ساخت و نصب انواع سوله های سبک و سنگین است.

سوله سبک آذین صدرا با افتخار سازنده بیش از 400 نوع از انواع مختلف سوله در سراسر نقاط کشور است.شرکت سوله سبک آذین صدرا یک افتخار بزرگ در زمینه صنعت سوله سازی دارد و آن هم وارد کردن اولین دستگاه ساخت سوله های UBM می باشد که با افتخار اولین سازنده سوله UBM در ایران است.

سوله های UBM که توسط شرکت سوله سبک آذین صدرا در نقاط مختلف کشور اجرا و راه اندازی شده اند در قسمت نمونه کارهای وب سایت موجو بوده و می توانید مشاهده کنید.

خدمات سوله سبک آذین صدرا

سوله سبک آذین صدرا از لحاظ خدمات غنی است . در این شرکت انواع سوله ها شامل سوله های سبک یا فوق سبک مثل سوله های سبک خرپایی ، سوله های UBM ، سوله لوله ای ( سیلندری ) ، سوله ای تیرورقی و سوله های دست دوم برای ارائه موجود است.

این سوله ها می توانند طبق نباز و خواست کارفرما با توجه به پروژه مورد نظر انتخاب شده و پس از نقشه کشی و بررسی فرآیند های لازم اجرا شوند.نوع سوله هایی که اجرا می شوند در محل های مختلف و برای کاربرد های مختلف توسط سوله سبک آذین صدرا ارائه خواهد شد . برای مثال انواع سوله ها برای سالن ها و نمایشگاه ها ، سالن های مرغداری ، سالن های ورزشی ، زاغه و آشیانه ها ، کاربری های صنعتی و…..

در سوله سبک آذین صدرا اجرای پروژه ها و عقد قرارداد و همکاری ما در تمام نقاط کشور و حتی خارج کشور انجام می پذیرد و از این بابت با توانایی و تخصص کامل آماده شروع همکاری با نهاد های دولتی و غیر دولتی می باشیم.

سوله سبک آذین صدرا

سوله سبک آذین صدرا چون در همواره خدمات دهی هرچه بیشتر را محوریت کار خود قرار داده است بنابراین دامنه خدمات خود را بسیار گسترش داده است . صادرات سوله از جمله خدماتی است که در کمتر شرکت هایی ارائه می شود و سوله سبک آذین صدرا مفتخر به ارائه این خدمت است.

صادرات سوله در شرکت سوله سبک آذین صدرا با شرایطی ایده آل برای کارفرمایانی که قصد خرید سوله و یا نصب و اجرا در خارج از کشور را دارند مهیا است چرا که یکی از محوریت های تفکر سوله سبک آذین صدرا گسترش هرچه بیشتر صنایع سبک ساختمانی و رشد و توسعه این صنعت در جهت پیشبرد هرچه بهتر صنایع داخلی کشور می باشد.

برای اینکه در رابطه با صادرات سوله توسط شرکت سوله سبک آذین صدرا اطلاعات کافی کسب کنید می توانید مقاله مرتبط با صادرات سوله را مطالعه بفرمائید تا تمام شرایط و ضوابط سوله سبک آذین صدرا مربوط به صادرات را بدانید.

سوله سبک آذین صدرا

خدمات مدرن سوله سبک آذین صدرا

سوله سبک آذین صدرا مهم ترین الویت خود را در بحث سوله سازی مدرن و سبک سازی سوله ها بنا کرده است.

امروزه موضوع سوله سبک درست است که یک موضوع کلی است اما سبک سازی یک بحث تخصصی دیگری است که لازمه داشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه می باشد.

مهم ترین عناصر تعیین کننده کیفیت و در اصل سبک ساختن یک سوله عبارتند از :

  • طراحی ایده آل و مناسب در عین حفظ زیبایی
  • نقشه کشی مهندسی شده با متد های روز و نرم افزار های پیشرفته
  • ساخت اصولی که لازمه متریال و مواد مناسب و همچنین نیروی کار و دستگاه های مدرن است
  • درنهایت تجربه که همواره در همه کسب وکارها دخیل است

زمانی که تمام این موارد در کنار هم قرار می گیرند و البته انطور که انتظار است اجرا می شوند ، تفکر سبک سازی اصولی به انجام می رسد . سوله سبک آذین صدرا محوریت اصلی خود را بر سبک سازی قرار داده است و در تلاش است تا وزن سوله ها را هرچه بیشتر سبک و اقتصادی تر کند.

سوله سبکی که بر این اصول پایبند باشد و نهایتا به شکل مناسب تولید و سپس اجرا شود از همه نظر ، چه از نظر قیمت و چه از نظر زیبایی مقرون به صرفه خواهد بود.

سوله سبک آذین صدرا چگونه قیمت ارائه می کند ؟

قیمت همواره یکی از عناصر جدایی ناپذیر هر کسب وکار است . چرا که نهایتا هر پروژه با پرداخت هزینه آن بسته خواهد شد و سپس شروع به کار خواهد کرد.

با توجه به تغییرات گسترده اخیر در بازار و نوسانات روزمره قیمت هایی مثل نرخ ارز و قیمت انواع متریال و آهن آلات مسلما قیمت نهایی محصولات هم دست خوش تغییرات خواهد شد.

به همین دلیل نه تنها در سوله سبک آذین صدرا بلکه در بین تمام شرکت های همکار نمی توان یک نرخ قیمت و یک جدول ثابت برای قیمت بندی انواع سوله در ابعاد مختلف داشته باشیم تا مراجعه کنندگان به وب سایت با تفکری باز تر اقدام به انتخاب و خرید سوله مدنظر خود نمایند.

پس برای برآورد دقیق قیمت سوله چه باید کرد؟

سوله سبک آذین صدرا در یک اقدام جالب و کمتر دیده شده در بین رقبا داخل وب سایت قسمتی به نام استعلام هزینه ساخت سوله پیش بینی کرده است.

این قسمت یک فرم چهار مرحله ای است که با توجه به سوالاتی که داخل فرم از شما درخواست شده است اقدام به پر کردن آن می نمائید.مواردی که داخل فرم درخواست شده اند تقریبا کامل و مواردی هستند که برای ارائه یک قیمت حدودی در رابطه با پروژه مدنظر شما به آن نیاز داریم.

پس از کامل کردن فرم آن را برای ما ارسال خواهید کرد و کارشناسان ما پس از دریافت و بررسی اطلاعات سوله مد نظر شما ، قیمت را برآورد خواهند کرد و با شما مشتری عزیز تماس خواهند گرفت.

البته لازم به ذکر است در این رابطه راهنمایی ها و مشاوره های لازم در بهبود هرچه بهتر پروژه مدنظر شما برای شما ارائه خواهد شد و یا در صورت نیاز به اطلاعات فوری از قسمت تماس و از طریق پل های ارتباطی با ما در تماس باشید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
علی رضوانی
۰۶ آبان ۱۳۹۸ علی رضوانیپاسخ

باتشکر از سوله صدرا و همچنین مطالبی که با صداقت داخل سایت قرار میدین واقعا جای تشکر هست

آذین صدرا
۰۶ آبان ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

سپاس فراوان از همراهی شما

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم