سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سازنده سوله صنعتی

سازنده سوله صنعتی شرکت سوله آذین صدرا سازنده سوله صنعتی ، یکی از بزرگترین شرکت های سوله سازی در کشور ، سازنده انواع سوله های سبک و فوق سبک صنعتی آماده عقد قرارداد با تمامی نهاد ها و اشخاص جهت ساخت با کیفیت ترین سوله ها می باشد . جهت ساخت مدرن ترین و استاندارد […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
2 نظر

سازنده سوله صنعتی

شرکت سوله آذین صدرا سازنده سوله صنعتی ، یکی از بزرگترین شرکت های سوله سازی در کشور ، سازنده انواع سوله های سبک و فوق سبک صنعتی آماده عقد قرارداد با تمامی نهاد ها و اشخاص جهت ساخت با کیفیت ترین سوله ها می باشد .

جهت ساخت مدرن ترین و استاندارد ترین سوله های صنعتی با ما تماس بگیرید

09140070767

شرکت ما با دستیابی به دانش ساخت سوله های فوق سبک ، هم اکنون موفق به ساخت سوله هایی شده است که کمترین وزن ممکن را داشته و نهایت استحکام را به ارمغان می اورد . سوله های فوق سبک زمانی کارایی لازم را دارند که اول از همه استحکام لازم را داشته باشند و دوما با وزن کمتر هزینه نهایی را برای ما متناسب کنند .

از همین حیث سوله سازان سعی می کنند تا با ساخت سوله ها به این شکل نهایت مهارت خود را نشان دهند و توانایی ساخت خود را در معرض نمایش بگذارند .

اما نکته جالب اینجاست که تفاوت سوله ساز های خوب و خوب تر در همین موضوع مشخص خواهد شد . قسمت زیادی از هزینه سوله مربوط به مصالح است در واقع این فولاد و پروفیل است که متریال اصلی سوله را تشکیل می دهد و هرچقدر این مصالح بیشتر استفاده شوند مسلما هزینه ساخت سوله بالاتر خواهد رفت .

به همین دلیل باید سعی کنیم تا سوله را به شکلی بسازیم که وزن آن پایین تر بوده در عین حال لطمه ای به استحکام آن وارد نشود .

ابن امر تنها با تخصص و کسب تحربه حاصل خواهد شد . به همین دلیل ممکن است یک سوله 1000 متری توسط دو سوله ساز با سوله سبک ساخته شود و وزن سازه در هردو ساختمان سوله متفات باشد .

نحوه متراژ بندی یا همان ابعاد سوله نقش بسزایی در کاهش هزینه سوله و ساخت بهینه ان دارد یک سوله 1000 متری را می توان با یک نقشه بندی و متراژ بندی مناسب با کاهش چشم گیر هزینه ساخت و اجرا کرد .

سازنده سوله صنعتی در صورتی که بسیار ماهر باشد می تواند این سازه را به راحتی با سوله های سبک پیاده کند .

ساخت سوله صنعتی با سوله سبک

شرکت سوله صدرا ، سازنده سوله صنعتی با سوله ها مدرن و فوق سبک در کشور می باشد . شرکت ما با دانش روز اروپا ، مهندسی فوق العاده تخصصی و همچنین تجربه دو دهه خود در صنعت سوله سازی ، هم اکنون یکی از بزرگترین و تخصصی ترین شرکت های سوله سازی در کشور است .

دانش این شرکت نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نیز وقف شده است تا بتوانیم ابن هنر تخصصی را برای همگان به ارمغان اوریم . در کشور های نه چندان پیشرفته همچون عراق در حال حاضر سوله ها به روش های قدیمی در حال ساخت هستند که سوله تیرورقی می باشند و هزینه بسیار بالایی دارند .

به همین دلیل سازندگان سوله در این کشور ، به کشور های همجوار خود مخصوصا ایران روی می اورند تا به کمک انها بتوانند هر چه بهتر سازه های مستحکم و با هزینه مناسب اجرا کنند .

سازنده سوله صنعتی در این کشور ها تقریبا وجود ندارد ، به همین دلیل ما با دانش روز دنیا می توانیم بهترین سوله های صنعتی ، کارخانه ای ، دامداری و … را ساخته و در این کشور ها اجرا نمائیم .

شرکت سوله صدرا سازنده سوله صنعتی و انواع سوله های مدرن برای تمامی کاربری ها همچون سوله های سردخانه ، سوله های کارخانه ای با هر ابعادی ، اجرای بچه سوله برای انواع سازه ها ، ساخت سازه های گنبدی و قوسی ، اجرای انواع سازه های امریکایی یا همان یو بی ام و سازه های فوق سبک خرپایی می باشد .

سوله های صنعتی همانطور که از نامشان پیداست برای سازه های  صنعتی هستند و می توانید برای برپا کردن کارگاه و یا فعالیت های صنعتی و تولیدی استفاده شوند .

به همین دلیل ابعاد در این نوع سوله ها مهم است جرا که داخل سوله ها باید به نوعی طراحی شوند که تردد و کار داخل سوله بسیار راحت باشد و مشکلی در تردد ماشین الات یا نصب و راه اندازی دستگاه های داخل سوله پیش نیاید .

به همین دلیل است که باید تمام این موارد در ساخت سوله صنعتی در نظر گرفته شود و سازنده سوله صنعتی باید ساخت را با در نظر گرفتن تمام فاکتور ها اجرا کند .

در حال حاضر مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین نوع سوله برای ساخت سوله های صنعتی ، سوله سبک میباشد که می توان این نوع سوله را به روش خرپایی با نهایت استحکام در تمامی اندازه ها و دهانه ها با قیمت تمام شده مناسب اجرا نمود .

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره در جهت ساخت و یا طرح سوالات با شرکت سوله سای آذین صدرا تماس بگیرید .

باتشکر

سوله آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
امینی
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ امینیپاسخ

سلام، قیمت ساخت سوله با دهانه 12متر

جواد مسلمی
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ جواد مسلمیپاسخ

با سلام لطفا مشخصات دقیق سوله را بفرمائید یا از طریق فرم استعلام برامون ارسال کنید . با تشکر

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم