سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

سازنده سوله تیرورقی

سازنده سوله تیرورقی شرکت سوله آذین صدرا سازنده سوله تیرورقی ، با بالاترین کیفیت و استانداردترین نقشه کشی سوله ، اجرا در سراسر کشور و خارج از کشور ، با دانش روز .شرکت سوله سازی اذین صدرا یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده سوله در کشور با دو دهه تجربه […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

سازنده سوله تیرورقی

شرکت سوله آذین صدرا سازنده سوله تیرورقی ، با بالاترین کیفیت و استانداردترین نقشه کشی سوله ، اجرا در سراسر کشور و خارج از کشور ، با دانش روز .شرکت سوله سازی اذین صدرا یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده سوله در کشور با دو دهه تجربه ، سازنده انواع سوله های سبک ، مدرن و سنگین ( سوله های تیرورقی ) آماده عقد قرارداد با تمامی نهادها می باشد .

09140070767

سوله های تیرورقی از اولین نوع سوله ها هستند که قبل از سوله های سبک وجود داشتند و اکثر سازه ها در زمان خود با سوله های تیرورقی ساخته می شود . اگرچه این سوله ها وزن زیادی داشتند و مصرف فولاد در انها بالا بود اما با این وجود شرکت های سوله سازی در تلاش بودند تا با به حداقل رساندن مصرف فولاد و ضمن استحکام سازه ، سوله های بهتری را بسازند . با این وجود هم اکنون نیز سوله های تیرورقی در حال استفاده هستند با این وجود که سوله های سبک بسیار مخاطب دارند .

سوله های تیرورق با این وجود که برخی محدودیت ها را در دهانه های بزرگ ایجاد می کردند اما برای سازه های کوچک می توان با کمی دقت در نقشه کشی سازه و تهیه ابعاد مناسب برای ان ، یک سوله با کیفیت وبا هزینه مناسب ساخت .

برای برخی سازه های کوجک می توان بجای استفاده از سوله های سبک از تیرورق استفاده کرد بشرطی که سازنده سوله تیرورقی تخصص لازم و کافی را در این زمینه داشه باشد .

چرا برخی کارفرمایان به استفاده ار سوله تیرورقی اصرار دارند ؟

با وجود اینکه سوله های سبک هم اکنون بهترین نوع سوله ها هستند و محدودیت های عرض دهانه و متراژ های بالا را ندارند ( یعنی به راحتی میتوان در هر اندازه ای بدون ستون میانی یا با حداقل ستون سازه های بسیار بزرگی را که با تیرورق ممکن نیست را اجرا کرد ) ، بازهم برخی کارفرمایان به سوله ساز اصرار دارند تا سازه نهایی را با تیرورق پیاده کنند .

این کار چند دلیل دارد . همانطور که گفته شد سوله های تیرورق از اولین نوع سوله های هستند که اکثر سازه ها تاکنون به کمک ان ساخته شده اند . این سوله ها از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار هستند . همانطور که گفته شد ساخت اقتصادی این سوله باید در تخصص سازنده سوله تیرورقی باشد تا نتیجه ای که مد نظر است حاصل شود .

یکی دیگر از مواردی که کارفرمابان بخاطر آن اصرار بر ساخت سوله با تیرورق دارند ، هزینه های جانبی سوله مثل هزینه های دیوار پوشی و سقف پوشی است که می توان مناسب تر برآورد کرد .

البته همانطور که گفته شد نوع سوله بستگی به نوع سازه دارد و تخصص سوله ساز می تواند یک سازه کوجک تر بجای استفاده از سوله های سبک  و فوق سبک با سوله های تیرورق با هزینه بسیار مناسبی به شرط طراحی و ابعاد بندی اصولی پیاده کرد .

شرکت سوله آذین صدرا سازنده سوله تیرورقی ، سارنده انواع سوله های سبک و فوق سبک با بهترین کیفیت در داخل و خارج از کشور ، آماده همکاری با تمامی نهاد ها و کارفرمایان محترم می باشد .

سوله آذین صدرا با دانش روز دنیا و سبک سازی اصولی هم اکنون موفق به ساخت سبک ترین سوله های خرپایی در کشور شده است . نمونه سوله های اجرا شده توسط شرکت سوله صدرا برای انواع سازه هایی همچون سوله های کارخانه ، سوله های صنعتی ، سوله های دامداری ، سوله های سردخانه و ….. با بهترین کیفیت و مهندسی اصولی در کنار هزینه بسیار مناسب و اقتصادی .

جهت مشاوره و ساخت انواع سازه های مدرن و با کیفیت با ما تماس بگیرید و یک جلسه مهمان ما باشید . سوله تیرورقی

باتشکر

شرکت سوله سازی آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم