سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله کم وزن

ساخت سوله کم وزن ساخت سوله کم وزن باید با در نظر گرفتن بسیاری از فاکتور ها صورت گیرد . ما با توجه به تخصص و تجربه خود در این زمینه به جرات می توانیم بگوئیم که ساخت سوله کم وزن با استحکام استاندارد کار هر کسی نیست . یکی از فاکتور هایی که همواره […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
2 نظر

ساخت سوله کم وزن

ساخت سوله کم وزن باید با در نظر گرفتن بسیاری از فاکتور ها صورت گیرد . ما با توجه به تخصص و تجربه خود در این زمینه به جرات می توانیم بگوئیم که ساخت سوله کم وزن با استحکام استاندارد کار هر کسی نیست . یکی از فاکتور هایی که همواره سوله باید از آن سربلند بیرون آید فاکتور استحکام سوله است . ما نمی توانیم صرفا بخاطر ساخت سوله کم وزن ، استحکام آن را زیر سوال ببریم .

09140070767

پس حالا سوال اینجاست که چگونه می توان سوله هایی را ساخت که وزن آنها کمتر باشد ، تا هم وزن کل سازه پایین باشد و هم هزینه آن مقرون به صرفه باشد و در کنار آن سازه از لحاظ ایمنی و استحکام مشکلی نداشته باشد و بتوان تاییدیه آن را از نظام مهندسی گرفت ؟

در اینجا فاکتوری مطرح می شود به نام تخصص سوله ساز !! سوله سازی که در زمینه سبک سازی دانش و تخصص کافی را داشته باشد می تواند به کمک ابعاد بندی اصولی در قدم اول ، متراژ مناسب را برای ساخت سازه ایجاد کرده و در نهایت با توجه به نوع سازه و دخیل کردن تخصص خود در نحوه ساخت ، وزن سوله در هر متر مربع را به شکل اصولی پایین آورد .

درواقع اگر قصد بر ساختن سازه ای با هزینه پایین تر است ابعاد مناسب هم یکی از فاکتور های اساسی در اجرای سوله است . با ابعاد بندی اصولی سوله می توان مصالح را به شکل اصولی مدیریت کرد و سازه هم با وزن کمتری ساخته شود وهم اصولی تر .

ساخت سوله کم وزن همانطو که گفته شد به تخصص سوله ساز بستگی دارد اما چگونه ؟

سوله ساز چگونه سوله های کم وزن می سازد ؟

قبل از هر چیز همواره گفته شده است که تمام مشخصات سوله در دفترچه محاسبات سوله بابد درج شده و به تایید نظام مهندسی برسد . در این شرایط اگر سوله ساز مخالف فاکتور های مشخص شده برای منطقه عمل کند و از مصالح برای ساخت سوله بکاهد ، حتما در تایید سازه مشکل پیش خواهد آمد . پس به این ترتیب حتما توجه داشته باشید که سازه با اصول تایید شده ساخته شود .

سوله ساز با استفاده از متریال های استاندارد همچون پروفیل در ساخت سوله ، سعی می کند تا سوله را با میزان فولاد کمتری بسازد . پروفیل که گاها به آن ساخت سوله با قوطی هم گفته می شود اصلی ترین متریال در ساخت سوله های سبک در کنار فولاد است که مصالح اصلی تشکیل دهنده سازه می باشد .

ساخت سوله کم وزن توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا با کیفیت فوق العاده .

سوله های سبک و فوق سبک که به کمک فولاد و پروفیل ساخته می شوند با درصد و محاسبات مهندسی شده می توانند مستحکم ترین سازه ها را در کنار وزنی کمتر ایجاد کنند . در واقع در حال حاضر تلاش سوله سازان بزرگ هم در همین محور است تا بتوانند هرچه بیشتر و بهتر ، سازه های مدرن را با حداقل وزن و بیشترین استحکام تولید کنند .

شرکت سوله سازی آذین صدرا یکی از بزرگترین سوله سازان داخل و خارج از کشور ، موفق به ساخت سازه های مدرن با استحکام فوق العاده بالا و حداقل وزن شده است که هم اکنون سازه های بسیاری در کشور با این سازه ها توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا ساخته شده و به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده اند . شرکت ما مفتخر است با دو دهه تحربه در زمینه سوله سازی ، با ساخت هزاران متر مربع سوله در سراسر کشور ، آماده عقد قرارداد و همکاری با تمامی کارفرمایان محترم و پیمانکاران عزیز می باشد که قصد ساخت سازه های سبک و مدرن را دارند .

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید .

باتشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا ( ساخت سوله کم وزن تخصص ماست )

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
محمد اصلانی
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ محمد اصلانیپاسخ

فوق العادس ، وزن سوله ها دقیقا چقدر هستش ؟ برای یک متر مربع اگه سوله برای سالن ساخته شه وزن کلش چقدر در میاد؟

جواد مسلمی
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ جواد مسلمیپاسخ

با سام این مورد بسته به نوع سوله شما داره . می تونید در بخش قیمت سوله در سال 99 وزن مربطو به سازه کلی را ، هم برای سبک و هم برای سنگین مشاهده کنید .

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم