سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله سبک ارزان قیمت

ساخت سوله سبک ارزان قیمت ساخت سوله سبک ارزان قیمت همواره یکی از دغدغه های کارفرمایان و کسانی است که قصد دارند تا سازه خود را به کمک سوله اجرا نمایند . در این مقاله قصد داریم شما را با سوله سبک با کیفیت بالا و قیمت ارزان آشنا کنیم البته لازم به ذکر است […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0 نظر

ساخت سوله سبک ارزان قیمت

ساخت سوله سبک ارزان قیمت همواره یکی از دغدغه های کارفرمایان و کسانی است که قصد دارند تا سازه خود را به کمک سوله اجرا نمایند .

در این مقاله قصد داریم شما را با سوله سبک با کیفیت بالا و قیمت ارزان آشنا کنیم البته لازم به ذکر است که دلیل ارزان قیمت بودن این نوع سوله ها استفاده کمتر از فولاد و ساخت با روشی تخصصی می باشد نه کیفیت پایین .

در ساخت این نوع سوله ها دانش بهترین کارشناسان و مهندسین ناظر در کنار یک مجموعه تولید روز کنار هم گرد آمده است به طوری که سوله های ساخته شده توسط این شرکت دارای استاندار های بین المللی می باشند و نهایت سبکی و استحکام را دارد .

سوله سبک ارزان را می توانید در هر پروژه ای اعم از کارخانه ، کارگاه ها ، گلخانه ، ورزشگاه ، تعمیرگاه ها و .. مورد استفاده قرار داد . مزیت این نوع سوله ها امکان استفاده در هر فضا و هر اندازه ای می باشد .

همانطور که اشاره کردیم قیمت سوله های سبک به دلیل روش ساختی که دارند ارزان است نه کیفیت پایین آنها . در ساخت سوله سبک از بهترین تجهیزات و مواد اولیه استفاده می شود ، تجهیزاتی که با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند سرعت ساخت سازه ها را تا حد زیادی افزایش و هزینه های ساخت را کاهش می دهند امروزه در بسیاری از شرکت های سوله سازی به جای استفاده از روش های پرهزینه و سنگین قدیمی ، از روش ها و متدهای به روز و جدیدی استفاده می شود که کیفیت سازه ها را افزایش و قیمت آن را کاهش می دهند . البته به هدف رساندن این موضوع خود یک هنر است تا بتوان سازه را بسیار سبک به مرحله اجرا رساند .

سوله های سبک ارزان قیمت مهم ترین سازه ها در پیشرفت صنعت ساخت و ساز می باشند . انواع سوله های سبک و ارزان در انواع خرپایی ، یو بی ام و… توسط شرکت های سوله سازی صدرا تولید و روانه بازار می گردند. سوله ها دارای خصوصیاتی منحصر به فرد هستند که این امر موجب شده است سازه ی سوله از دیگر سازه ها برتر باشد.

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید سوله و یا ساخت آن را دارند به دنبال سوله های با کیفیت بالا و قیمت ارزان هستند تا با کمترین هزینه ممکن پروژه خود را به اتمام برسانند.

سوله سبک خرپایی سبک

یکی از انواع سوله های سبک که امروزه بسیار هم پرکاربرد و مناسب است ، سوله خرپایی است. سوله های خرپایی با توجه به اعتباری که در بازار خرید و فروش سوله دارند توانسته رتبه بهتری را درمیان دیگر سوله ها کسب کند و یکی از پر فروش ترین و پر کاربردترین سوله ها می باشد . سوله خرپایی مزیت های بسیار زیادی دارد که اگر در مقاله سوله خرپایی مطالعات لازم را انجام داده باشید با انواع مختلف این نوع سوله ها و روش های ساخت آن آشنا خواهید شد .

در طرز ساخت سوله های سبک خرپایی تقریبا میزان فولادی که در هنگام ساخت مورد استفاده قرار می گیرد کم است. این موضوع سبب می شود وزن این سوله پایین رفته و سوله های سبک با قیمت پایین و کیفیت بالا در نظر اجرا شود .

لازم به ذکر است که قیمت سوله تا حد زیادی به قیمت فولاد در بازار بستگی دارد . وقتی در سوله های سبک از فولاد کمی استفاده شود به مراتب مبلغ خرید آن کاهش می یابد . پس اگر به دنبال ساخت سوله سبک ارزان قیمت می باشید بهتر است سوله های خرپایی را مد نظر قرار دهید . اما توجه کنید که اتخاب نوع سوله مناسب برای سازه شما باید توسط سوله ساز ماهر و متخصص انجام شود . علاوه بر این ها سوله های سبک خرپایی مقاومتی بالا داشته و بهترین گزینه برای استفاده های صنعتی است چرا که دارای محدودیت دهانه نیست و به راحتی برای سازه های صنعتی می توان از آن استفاده نمود.

ساخت اسکلت سوله های سبک در داخل محیط کارخانه صورت می پذیرد و تحت نظارت مستقیم مهندسین و کارشناسان ماهر مجموعه انجام می شود . همزمانی ساخت فنداسیون سازه با ساخت قطعات سوله ، پروسه اجرای سازه را بسیار سرعت داده و ساختمان نهایی به سرعت آماده تحویل کارفرما خواهد بود .

برای مشاوره بیشتر و همچنین ساخت سوله سبک ارزان قیمت ، ارتباط با کارشناسان مجموعه سوله صدرا می توانید از طریق خطوط ارتباطی با ما در تماس باشید . با تشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم