سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله در عراق

ساخت سوله در عراق ساخت سوله در عراق از جمله دیگر خدمات شرکت سوله سبک آذین صدرا می باشد . شرکت ما همانطور که قبلا در مقاله صادرات سوله هم گفته ایم ، از جمله شرکت های معدود در زمینه طراحی و ساخت سوله در عراق و خارج از کشور می باشد . جهت ساخت […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
2 نظر

ساخت سوله در عراق

ساخت سوله در عراق از جمله دیگر خدمات شرکت سوله سبک آذین صدرا می باشد .

شرکت ما همانطور که قبلا در مقاله صادرات سوله هم گفته ایم ، از جمله شرکت های معدود در زمینه طراحی و ساخت سوله در عراق و خارج از کشور می باشد .

جهت ساخت انواع سازه های سبک و مدرن در داخل و خارج از کشور و اطلاع از لیست بروز قیمت ها کافیست با ما تماس بگیرید

09140070767 مهندس مسلمی

شرکت سوله آذین صدرا مفتخر است با دست یابی به دانش روز سبک سازی و بهره گیری از مدیران و مهندسین مجرب پروژه ، ساخت سوله های فوق سبک را در داخل و خارج از کشور به مرحله اجرا برساند .

ساخت سوله در عراق به کمک روش های اصولی و همچنین ساخت طبق محاسبات دقیق انجام خواهد شد . طراحی  ، حمل و نصب در محل ، طبق شرایط مندرج در قرارداد توسط شرکت انجام خواهد گرفت .

ما توانسته ایم تا سبک ترین سوله خرپایی را با کمترین میزان مصرف فولاد در هر متر بسازیم . سازه های ساخته شده توسط شرکت چه در داخل و چه در خارج از کشور همگی طبق اصول مهندسی سوله بوده و دارای مجوز و تاییدیه سازمان نظام مهندسی برای سازه در محل مورد نظر می باشد .

همواره تمام مراحل ساخت سوله ، ابعاد سوله ، محل ساخت و مهم تر از همه دفترچه محاسبات سوله که شامل تمام جزئیات سوله از صفر تا صد می باشد برای یک سوله اصولی باید توسط نظام مهندسی تایید شود .

شرایط  و قیمت ساخت سوله در عراق

قبل از هرچیز لازم است بدانید هزینه ساخت سوله در عراق توسط شرکت سوله آذین صدرا بسیار مناسب برآورد می شود . چرا که سازه های ما از نوع مدرن و بسیار سبک ساخته می شوند که نتیجه آن مصرف پایین فوالاد و کاهش هزینه ها می باشد .

نکته دوم در مورد قیمت ساخت سوله در عراق این است که متد های حال حاضر سوله سازی در کشور عراق کماکان روش های سنتی سوله سازی هستند و اکثر سوله ها به روش سنتی و سوله تیرورقی اجرا می شوند .

در کشور های پیشرفته این روش از سوله سازی به کل از میان برداشته شده  و سوله های تیروقی به عنوان سوله های دست دوم و کهنه مبادله می شوند و عملا ساخت سازه ها با آنها هزینه فولاد مصرفی را بسیار بالا خواهد برد . چرا که سبک سازی نیاز به دانش دارد و دست یابی به این دانش نیازمند چندین سال تجربه .

با توجه به این نکته هزینه ساخت سوله در عراق توسط شرکت ما بسیار پایین تر از هزینه ساخت خود شرکت های عراقی خواهد بود .

همچنین جهت کسب اطلاع کافی از نحوه ثبت قرارداد و شرایط و ضوابط ساخت سوله در خارج از کشور ( ساخت سوله در عراق ) پیشنهاد می کنیم تا قسمت صادرات سوله را مطالعه کنید چون تمامی نکات که لازم است بدانید در آن مقاله قید شده است .


جهت ساخت انواع سازه های فلزی در داخل و یا خارج از کشور می توانید با شرکت سوله آذین صدرا که سازنده بیش از +400 نوع سوله از انواع مختلف در داخل و خارج از کشور است تماس بکیرید تا ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم ، پروژه مورد نظر خود را با ما استارت بزنید .

 

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
آذین صدرا
۱۷ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ما و همینطور کشور عراق هزینه های ساخت و ساز و حمل از اینجا به شهرهای عراق ارزون تر از ساخت خود سوله در اونجا هستش یعنی ؟

آذین صدرا
۱۷ آذر ۱۳۹۸ آذین صدراپاسخ

بله ، همونطور که در همین مقاله اشاره کردیم سوله سازی در کشور عراق کماکان به شکل سنتی هستش . سوله تیرورقی هم میزان مصرف فولاد سرسام آوری داره به همین دلیل هزینه های بسیار بالایی فقط برای ساخت اسکلت فلزی تون باید پرداخت کنید . ضمن اینکه ساخت سوله ها به روش سبک نیاز به دانش و تخصص مهندسی داره که در دست شرکت های محدودی هستش . به همین دلیل الان سوله سازی سنتی تقریبا به کل کنار رفته و فقط سازه های سبک و علی الخصوص سوله های خرپایی خیلی خیلی کاربرد دارن .

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم