سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله خرپایی

ساخت سوله خرپایی سبک شما مشتریان و کارفرمایان محترم که قصد ساخت سوله خرپایی را دارید لازم است بدانید که شرکت سوله سبک آذین صدرا یکی از متخصص ترین سوله سازان در زمینه ساخت انواع سوله های خرپایی می باشد .سوله های خرپایی که توسط شرکت ما ساخته می شوند کمترین میزان وزن را در […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت سوله خرپایی سبک

شما مشتریان و کارفرمایان محترم که قصد ساخت سوله خرپایی را دارید لازم است بدانید که شرکت سوله سبک آذین صدرا یکی از متخصص ترین سوله سازان در زمینه ساخت انواع سوله های خرپایی می باشد .سوله های خرپایی که توسط شرکت ما ساخته می شوند کمترین میزان وزن را در هر متر دارند .

این وزن کم متقابلا منجر به ساخت سوله هایی سبک تر با هزینه کمتر می شود .

تخصص و مهارت سوله ساز هم در همین موضوع مشخص می شود که چگونه بتواند سوله مد نظر را با کمترین وزن و هزینه در عین استحکام بالا بسازد .

مشتریان ما عمدتا به دنبال راهی برای ساخت سازه با هزینه پایین تر هستند و درست است که امروزه سوله های سبک توسط شرکت های زیادی ساخته می شوند اما هنر سبک سازی خود موضوع دیگریست که کاملا به تجربه و تخصص سوله ساز باز می گردد .

در این میان شرکت ما با ساخت سوله خرپایی به روش فوق تخصصی هم اکنون جزو بهترین شرکت های سوله سازی در صدر کشور است .

به این ترتیب ما هم اکنون می توانیم تمامی سازه های درخواستی کارفرما را با رعایت تمامی نکات فنی و ایمنی با استاندارد و کیفیت لازم بسازیم .

ساخت سوله خرپایی در داخل و خارج از کشور

امروزه در کشور های همسایه و مخصوصا کشور هایی همچون عراق که ساخت و ساز در ان به شدت نیاز است سوله سازی نیز به همان اندازه برای احداث کارخانجات و … نیاز است . اما ساخت سازه های سبک هم اکنون در این کشور به خوبی کشور ما وجود ندارد و ساخت وساز به روش سنتی صورت می گیرد .

به همین دلیل سازندگان در این کشور سفارش ساخت سوله را از کشور ایران در خواست می کنند . به این دلیل که هرچقدر هم هزینه های جانبی روی هزینه ساخت سوله محاسبه شود باز هم برای آنها با صرفه تر از ساخت سوله در کشور خودشان می باشد .

به همین دلیل شرکت های سوله ساز با تجربه خدمات ساخت سوله برای خارج از کشور یا همان صادرات سوله را در برنامه خود قرار می دهند .

شرکت ما نیز از دسته این شرکت ها می باشد و برای اینگونه سفارشات ساخت سوله خرپایی را در دستور کار خود قرار داده است . به این ترتیب کارفرمایان در داخل و یا خارج از کشور می توانند به راحتی از خدمات شرکت ما استفاده نمایند .

سوله خرپایی سبک هم اکنون یکی از بهترین نوع سوله ها می باشد و برای ساخت تمامی سازه ها بدون محدودیت می توان از این نوع سوله استفاده کرد .

شما مشتریان و کارفرمایان عزیز که قصد ساخت سوله خرپایی در هر نقطه از کشور را دارید می توانید به راحتی با دفتر شرکت سوله صدرا تماس گرفته و پس از مشاوره های لازم پروژه خود را با ما استارت بزنید .

با تشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم