سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله تولیدی

ساخت سوله تولیدی ساخت سوله تولیدی در سراسر کشور و خارج از کشور توسط یکی از متخصص ترین شرکت های سوله سازی . شرکت سوله سازی آذین صدرا با دو دهه سابقه کاری ، ساخت هزاران متر مربع سوله در سراسر کشور ، متخصص در زمینه ساخت انواع سازه های سبک و فوق سبک ، […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0 نظر

ساخت سوله تولیدی

ساخت سوله تولیدی در سراسر کشور و خارج از کشور توسط یکی از متخصص ترین شرکت های سوله سازی . شرکت سوله سازی آذین صدرا با دو دهه سابقه کاری ، ساخت هزاران متر مربع سوله در سراسر کشور ، متخصص در زمینه ساخت انواع سازه های سبک و فوق سبک ، مجری ساخت سوله تولیدی با کیفیت و اقتصادی ترین هزینه با طراحی مهندسی فوق العاده .

09140070767 ، تماس با ما

سوله تولیدی از جمله سازه هایی است که بسیار مورد تقاضا و توجه است ، از این جهت داشتن دانش مناسب در زمینه بهینه ساختن این نوع سوله ها از اهمیت بالایی برای هر شرکت سوله سازی برخوردا است .

شرکت ما از معدود شرکت هایی است که دانش ساخت سوله های سبک و فوق سبک را در اختیار دارد . سوله های سبک به خودی خود سبک نیستند ، تا زمانی که نتوان این سوله ها را با دانش مهندسی شده ساخت تنها اسم این نوع سوله ها سبک است و خاصیت سبک بودن را ندارند .

بنابراین همواره توجه نمائید که چه نوع سوله ای را در حال ساختن هستید . برای ساخت سوله تولیدی می توان از سازه های زیادی استفاده کرد .

زمانی که شما تصمیم بر این دارید تا سازه خود را توسط سوله اجرا کنید می توان گفت تصمیمی بسیار مناسبی گرفته اید . اما توجه داشته باشید که ممکن است سوله به نوعی ساخته شود که هزینه حتی بسیار زیادی برای شما به بار آورد ازاین جهت باید دقت کرد که سوله ساز به چه نحوی سوله را خواهد ساخت و هزینه نهایی ساخت سازه برای ما چقدر پیش بینی می شود . ضمن اینکه در ساخت سوله تولیدی ، استحکام سوله و در نظر گرفتن نوع کاربری سوله بسیار مورد توجه است .

سوله های صنعتی تولید رامی توان به چندروش ساخت .

انواع روش های ساخت سوله تولیدی

سوله های صنعتی معمولا کاربرد های متفاوتی دارند و ماشین آلاتی که درون این نوع سازه های به کار رفته است عموما با هم متفاوت هستند ، ارتفاع این ماشین آلات می تواند در ارتفاع ساخت سوله تاثیر داشته باشد .

ضمن اینکه تردد ماشین آلات مختلف مثل لیفتراک های سبک و سنگین یا کامیونت های بزرگ هم باید در نظر گرفته شود . تعداد ستون های داخل سوله و محل های مناسب برای پیاده سازی دستگاه ها و یا پارک کردن ماشین آلات هم باید مورد توجه باشد .

پس مشاهده میکنید که در ابتدای کار چقدر باید فاکتور های زیادی را مورد بررسی قرار داد . از این جهت در حال حاضر می توان گفت بهترین روش ساخت سوله های تولیدی که در دسته سوله های صنعتی قرار می گیرند ، ساخت به روش سوله های سبک است .

سوله سبک بهترین روش برای ساخت و پیاده کردن سوله های صنعتی و تولیدی است . به این دلیل که در روش ساخت سبک ، محدودیت در ارتفاع و همچنین اندازه دهانه سوله برای ما معنی ندارد و می توانیم در هر اندازه ای که کاربری سوله ما به آن نیاز دارد دهانه و ارتفاع سوله را پیاد کنیم .

همچنین وجود حداقل تعداد ستون ( ا الی 2 ستون ) می تواند بسیار برای ما مفید باشه و تجربه کار کردن در یک محیط باز و کاربردی را برای ما به ارمغان آورد .

بسیاری از نکات دیگر هم وجود دارند که باید در ساخت سوله تولیدی و صنعتی در نظر داشت تا بتوان یک سازه بسیار مستحکم ، اقتصادی و همچنین شیک داشت .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین کسب مشاوره در زمینه ساخت و اجرای انواع سوله در داخل و یا خارج از کشور از طریق خطوط ارتباطی با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید .

با تشکر شرکت سوله سازی آذی صدرا ، متخصص ساخت سوله های سبک

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم