سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت سوله با کمترین هزینه

ساخت سوله با کمترین هزینه برای ساخت سوله با کمترین هزینه باید چندین نکته را مورد توجه قرار داد تا بتوانیم سوله مد نظر را با کمترین هزینه ممکن بسازیم . در حالت کلی هزینه سوله در دو مورد محاسبه می شود : هزینه ای که برای ساخت اسکلت سوله محاسبه می شود هزینه های […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت سوله با کمترین هزینه

برای ساخت سوله با کمترین هزینه باید چندین نکته را مورد توجه قرار داد تا بتوانیم سوله مد نظر را با کمترین هزینه ممکن بسازیم .

در حالت کلی هزینه سوله در دو مورد محاسبه می شود :

  1. هزینه ای که برای ساخت اسکلت سوله محاسبه می شود
  2. هزینه های جانبی سوله مثل هزینه ساخت دیوار ها ، پوشش سقف سوله ، کف سازی سوله و …

جهت ساخت سوله با کمترین هزینه ، بهترین کیفیت ، کمترین وزن و استحکام بالا کافیست با ما تماس بگیرید و مشاوره کنید . سوله آذین صدرا سازنده سبک ترین سوله خرپایی با کمترین میزان مصرف فولاد در کشور و اولین سازنده سوله های سبک UBM در کشور است :

09140070767 مهندس مسلمی

اگر هدف از ساخت سوله با کمترین هزینه ، کم کردن هزینه اسکلت است پس نکات زیر را به دقت بخوانید :

ساخت اسکات سوله مهم ترین قسمت کار شماست و باید مشخص کنید که سوله را برای چه کاری می خواهید !

پس اولین قدم مشخص کردن نوع سوله شماست .

ممکن است قصد شما از ساخت سوله ، احداث یک سوله مرغداری باشد . در این مورد می خواهید از سوله ای استفاده کنید که از همه ارزان تر است .

در این بین بعد از تحقیقات فراوان به این نتیجه می رسید که سوله UBM ارزان تر و سریع تر ساخته می شود و می خواهید از آن به دلیل ساخت سوله با کمترین هزینه استفاده کنید.

اما نکته ای که نمی دانید : سوله UBM از لحاظ بهداشتی برای مرغداری مورد تایید نیست و از نظر بهداشتی نمی تواند مجوز لازم را برای ساخت مرغداری کسب کند .

پس تا اینجا متوجه شدیم که ساخت سوله با کمترین هزینه بستگی به نوع سوله شما در قدم اول دارد .

اما کمکی که پیمانکار سوله ساز و مجری شما می تواند به شما ارائه نماید این است که در قدم اول مناسب ترین سوله در آن زمینه را به شما پیشنهاد کند .

پس از پیشنهادی که سوله ساز به شما ارائه می کند باید میزان قدرت و تخصص سوله ساز خود را در این زمینه محک بزنید .

ساخت سوله با کمترین هزینه فقط درصورتی ممکن است که سوله ساز دانش سبک سازی داشته باشد و هزینه ساخت سوله شما را کاهش دهد .

برای مثال سوله سازی ، سوله خرپایی را در هرمتر از این نوع سوله با مصرف فولاد و پروفیل باوزن 28 کیلوگرم می سازد اما سوله سازی دیگر همان نوع سوله را با 19 کیلوگرم می سازد .

پس صرفا سوله سبک برای شما هزینه پایین به ارمغان نمی آورد . بلکه موضوع اصلی چگونه ساختن این سوله است به شکلی که سبک باشد .

ساخت سوله با کمترین هزینه با سوله های سبک

اگر می خواهید در حالت کلی ساخت سوله با کمترین هزینه را تجربه کنید پس از مشخص کردن نوع کاربری سوله خود ، سوله ساز ، سوله مناسب سازه شما را تعیین می کند .

سپس طبق قرارداد سوله که می تواند از نوع وزنی با متری باشد ، سوله ساز میزان وزن سازه شما را برآورد می کند که با توجه به ابعاد سوله شما صورت خواهد گرفت .

همین موضوع تعیین کننده نحوه ساخت سوله با کمترین هزینه می باشد . چرا که عامل اصلی در هزینه ساخت اسکلت سازه شما ، میزان وزن است که ارتباط مستقیم با مصرف فولاد دارد .

به همین دلیل همانطور که گفتیم سوله ساز شما باید توانایی ساخت سوله با کمترین هزینه برای شما را داشته باشد و

چیزی به نام سوله سبک و ارزان عملا وجود نخواهد اشت مگر اینکه تخصص سوله ساز در آن ادغام شود . ممکن است سوله ای مثلا همانند سوله های لوله ای به نام سوله سبک و حتی فوق سبک قلمداد شوند اما سوله ساز به گونه ای آن را بسازد که بیشتر از یک سوله معمولی یا همان ابعاد برای شما هزینه بر باشد .

بنابراین ساخت سوله با کمترین هزینه در دوهله اول بستگی به دانش و تخصص شرکت طرف قرارداد شما دارد .

سوله آذین صدرا ، با کسب دانش سبک سازی سوله و گسترش روز افزون آن ، موفق به ساخت سبک ترین سوله های خرپایی با کمترین میران مصرف فولاد در هرمتر شده است .

دانش روزی که فقط و فقط در کشور های پیشرفته از آن بهره مند هستند چرا که نیازمند سال ها تجربه موفق در زمینه سوله سازی می باشد .


جهت ساخت سوله با کمترین هزینه ، در سراسر نقاط کشور با ما تماس بگیرید 09140070767

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم