سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت دامداری ارزان

ساخت دامداری ارزان ساخت دامداری ارزان توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا ، در تمامی نقاط کشور ، بدون محدودیت ، با انواع سازه های سبک و مدرن ، در اسرع وقت . با ما تماس بگیرید : 09140070767 شرکت سوله سازی آذین صدرا متخصص ساخت انواع سازه های سبک و سنگین با دو دهه […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت دامداری ارزان

ساخت دامداری ارزان توسط شرکت سوله سازی آذین صدرا ، در تمامی نقاط کشور ، بدون محدودیت ، با انواع سازه های سبک و مدرن ، در اسرع وقت .

با ما تماس بگیرید : 09140070767

شرکت سوله سازی آذین صدرا متخصص ساخت انواع سازه های سبک و سنگین با دو دهه سابقه در زمینه ساخت و اجرای سازه سوله ، در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان و مجریان سوله در کشور است .

با توجه به پیشرفت چشمگیر صنعت سوله سازی ، تقریبا همه سازندگان و کارفرمایان اطلاع دارند که سوله ها باروش های نوینی در حال ساخت هستند و می توان با هزینه های بسیار مناسب تر و اقتصادی تر سوله های بهتری ساخت .

خوشبختانه  سازه سوله به گونه ای است که می توان بسیاری از ساختمان ها را توسط آن پیاده کرد . سازه سوله برای ساخت انواع سازه ها همچون مرغداری ، دامداری ، کارخانه ، سازه های صنعتی و نمایشگاهی ، آشیانه ، کمپ و … قابل اجرا است .

ساخت سوله برای دامداری

دامداری از جمله سازه هایی است که می توان توسط سوله آنها را پیاده کرد . دامداری ها از جمله مکان هایی هستند که بهداشت در آنها حرف اول را می زند  همچنین داشتن محیط مناسب ، تهویه و همچنین فضایی در دسترس برای سهولت تردد دام از فاکتور های مهم در ساخت این سازه است .

همچنین در کنار تمامی این فاکتور ها وزن سازه هم بسیار تاثیر گذار است و با توجه به اسکان دام در این محل لازم است تا فاکتور هایی که مربوط به سنگینی سازه هستند در نظر گرفته شوند تا در صورت بروز هرگونه حوادث طبیعی خسارات به حداقل برسد .

گرچه سوله با فاکتورهایی مثل شدت زمین لرزه ، وزش باد و … در محل مورد نظر ساخته می شود و تماما با شرایط و اقلیم منطقه اجرا خواهد شد اما بازهم باید تمامی احتمالات در محاسبات در نظر گرفته شود . از همین جهت توجه داشته باشید .

اگر قصد شما تنها ساخت سوله باقیمت پایین تر باشد لازم است تا بگوئیم سوله متناسب با کاربری و همچنین اقلیم منطقه ساخته می شود به همین دلیل هر اندازه هم که قصد داشته باشیم تا هزینه های کمتری پرداخت کنیم باید به فکر حفظ سرمایه هم باشیم .

چگونه هزینه ساخت سوله دامداری را کاهش دهیم

اولین کار برای اینکه هزینه ساخت سوله کاهش یاید و ساخت دامداری ارزان صورت گیرد ، ابعاد مناسب برای سازه است . داشتن ابعاد مناسب برای ساخت سوله تاثیر بسیار زیادی در هزینه ها دارد .

ضمن در نظرگرفتن ابعاد مناسب برای سوله ، موضوع دوم نوع سوله است . مهم است که ما از چه نوع سوله ای استفاده می کنیم . ساخت سوله دامداری می تواند با سوله تیرورقی و سوله سبک صورت گیرد .

بسته به نوع سازه می توان گفت از چه نوع سوله ای باید استفاده شود . در کل اگر با سوله ساز متخصص همکاری کنید می توانید بهترین نوع سوله را برا سازه خود انتخاب کنید . ممکن است سوله شما بوسیله تیرورق اجرا شود و هزینه پایین داشته باشد و ممکن هم است با سازه سبک ساخته شود اما هزینه زیادی داشته باشد .

پس تصمیم گیری در مورد انتخاب سوله بر عهده سوله ساز متخصص است .

در نهایت برای ساخت دامداری ارزان ، باید شرایط کار و محیط را هم در نظر گرفت . برای مثال برای دیوار پوشی و سقف پوششی با توجه به موضوع بهداشت سوله های دامداری از چه پوشش هایی می توان استفاده کرد تا هم مناسب باشد و هم اینکه هزینه کمتر داشته باشند .

برای ساخت دامداری ارزان و بهترین نوع سوله برای دامداری خود می توانید با سوله آذین صدرا تماس گرفته و با کارشناسان ما مشاوره نمائید . شرکت سوله آذین صدرا متخصص در ساخت انواع سازه های سبک و مدرن است .

ساخت انواع سازه های دامداری ، مرغداری با کیفیت بالا ، با بهترین نوع سوله ، وزن سبک و هزینه اقتصادی تخصص ماست . همه روزه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستیم .

با تشکر سوله صدرا

 

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم