سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

ساخت ارزان ترین سوله

ساخت ارزان ترین سوله اگر شما هم علاقمند به ساخت ارزان ترین سوله هستید و یا به دنبال سوله ساز باتجربه جهت ساخت ارزان ترین سوله هستید پس به وب سایت یکی از بهتری سوله سازان کشور خوش آمدید . شرکت سوله آذین صدرا ، یکی از بزرگترین سوله سازان کشور ، با دو دهه […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0 نظر

ساخت ارزان ترین سوله

اگر شما هم علاقمند به ساخت ارزان ترین سوله هستید و یا به دنبال سوله ساز باتجربه جهت ساخت ارزان ترین سوله هستید پس به وب سایت یکی از بهتری سوله سازان کشور خوش آمدید .

شرکت سوله آذین صدرا ، یکی از بزرگترین سوله سازان کشور ، با دو دهه فعالیت مفید و موفق در زمینه ساخت انواع سوله و همچنین اجرای هزاران متر مربع سوله در داخل و خارج از کشور ، درحال حاضر موفق به ساخت سبک ترین سوله با آخرین استاندارد روز دنیا شده است و در حال حاضر تمامی سازه های شرکت سوله صدرا از نوع سبک با کیفیت فوق العاده بالا و قیمت های مقرون به صرفه برای کارفرما ساخته می شود .

شرکت سوله سازی صدرا اولین سازنده سوله های سبک از نوع UBM در کشور است . سوله های UBM از نوع سوله های قوسی هستند که وزن بسیار پایینی دارند و شرکت ما مفتخر بود تا اولین وارد کننده دستگاه های سازنده سازه های یو بی ام در کشور و اولین سارنده این دست از سوله ها بود .

ساخت ارزان ترین سوله تماما بستگی به نوع سازه شما دارد . اگر شما سازه هایی با ابعاد بسیار بزرگ دارید ، از این جهت سازه های سنگین برای شما اصلا مناسب نیستند و باید از سازه های فوق سبک و سبک از نوع خرپایی استفاده کرد که هم محدودیت عرض دهانه نداشته و هم ارتفاع های بسیار بزرگ ضمن استفاده از تعداد ستون های بسیار کم داخل سازه را برای ما ممکن خواهد ساخت .

البته هر سوله خرپایی هم نمی تواند مقرون به صرفه باشد . همانگونه که گفت شد نحوه ساخت سوله مهم ترین فاکتور در ساخت سازه است .

سوله های جدید تماما از فولاد نیستند و سوله های جدید را ساخت سوله با قوطی می نامند . منظور از قوطی همان پروفیل است که در ساخت سازه های مدرن با فولاد با درصد مناسبی ترکیب می شود و سازه با آن تولید می شود .

اگر ارزان ترین سوله را می خواهید فقط با ما تماس بگیرید

شرکت سوله سازی آدین صدرا همانگونه که گفته شد در حال حاضر موفق به ساخت سبک ترین سازه در کشور شده است و تمامی سازه های اجرا شده در نقاط مختلف کشور با نهایت کیفیت ، استحکام فوق العاده بالا و وزن مناسب و مهم تر از همه قیمت بسیار مناسب برای کارفرمایان محترم اجرا شده و تحویل داده می شوند .

تمامی مراحل ساخت سازه از صفر تا صد توسط شرکت سوله صدرا برای شما عزیزان انجام خواهد شد . شرکت سوله سازی صدرا تمامی مراجل ساخت سوله از تولید ، زیرسازی ، اجری اسکلت ، دیوار پوشی ، پوشش سقف سوله و … را توسط کادر مجرب انجام داده و بهترین سازه با عمر مفید فوق العاده را به شما عزیزان در اسرع وقت تحویل خواهد داد .

جهت مشاهده نمونه پروژه های اجرا شده توسط شرکت سوله صدرا از انواع سازه های مختلف می توانید از بخش پروژه ها نمونه کارهای ما را مشاهده کنید . جهت ساخت سوله صنعتی از نوع سبک و فوق سبک ، ساخت سوله سردخانه با رعایت تمامی نکات فنی و بهداشتی ، ساخت انواع سوله های دامداری و مرغداری با اصول بهداشتی و فضای مفید طبق اصول ساخت سوله های دامداری و مرغداری ، ساخت انواع سوله های کارخانه در ابعاد بسیار بزرگ ، اجرای انواع سازه های مدرن برای نمایشگاه ها ، آشیانه ها ، کمپ ها ، استخر و … با نهایت کیفیت و اصول مهندسی روز توسط شرکت سوله سازی صدرا .

جهت ساخت ارزان ترین سوله کافیست با ما تماس گرفته و پس از مشاوره با کارشناسان ما ، سازه خود را در کمترین زمان با ما به مرحله ساخت و اجرا برسانید .

با تشکر شرکت سوله آذین صدرا

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم