سازنده سوله نسل جدید و ارزان در کشور

بهترین سوله صنعتی

بهترین سوله صنعتی یکی از سوالاتی که مشتریان یا کاربران برایشان ممکن است پیش آید این است که بهترین سوله صنعتی کدام نوع سوله است ؟ و اینکه برای ساخت سازه های صنعتی از کدام نوع سوله باید استفاده کنیم تا هم مقرون به صرفه باشد و هم اینکه سازه ما از نظر امنیت و […]

بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
2 نظر

بهترین سوله صنعتی

یکی از سوالاتی که مشتریان یا کاربران برایشان ممکن است پیش آید این است که بهترین سوله صنعتی کدام نوع سوله است ؟ و اینکه برای ساخت سازه های صنعتی از کدام نوع سوله باید استفاده کنیم تا هم مقرون به صرفه باشد و هم اینکه سازه ما از نظر امنیت و استحکام و استاندارد بودن هم مطمئن باشد .

در این مورد قبل از هرچیری باید گفت که ابعاد سازه شما از هرچیری مهم تر است . با توجه به نوع ابعاد سازه می توان نوع سوله را تا حد زیادی مشخص کرد .

اگر سازه سوله صنعتی ما به نوعی است که ارتفاع بسیار زیادی دارد و عرض دهانه آن بزرگ است ، باید سوله ای ساخت تا بتواند ارتفاع زیاد را ایجاد کند و همچنین به نوعی نباشد که ایجاد ستون های زیاد باعث ایجاد ساختار بدی روی سازه شود و تردد و .. در داخل سوله مشکل شود . همچنین با افزایش ملزومات سوله هزینه هم زیاد تر خواهد شد . خب مسلما در حال حاضر راه حل این نوع سازه ها استفاده از سوله های سبک است . سوله های سبک محدودیت دهانه های بزرگ و ارتفاع های زیاد را از میان برداشتند .

می توان سازه های بسیار بزرگی را بدون محدودیت و با استحکام بسیار زیاد به کمک سوله های سبک ایجاد کرد . اگر سازه ما بسیار بزرگ است خب مسلما استفاده از سوله های سبک از هر نظر ( استحکام ، امنیت ، استاندارد ، هزینه و … ) برای ما باصرفه خواهد بود .

سوله های با ابعاد کوچک تر 

سوله هایی که با ابعاد بزرگتر هستند بررسی شدند . اما برای سازه هایی که ابعاد کوچک تری دارند ولی کاربری صنعتی دارند . در مورد سوله های کوچک تر باز هم بسته به ابعاد سوله می توان از سوله مناسبی استفاده کرد تا هم استحکام بسیار بالایی داشته باشد و هم اینکه استاندارد و مقرون به صرفه باشد . با توجه به ابعاد سوله می توان از سوله های تیرورقی و سنگین استفاده کرد .

تصور بر این است که سوله های تیرورقی هزینه بسیار زیادی دارند اما در حالی که اینطور نیست . سوله های تیرورقی بله وزن زیادی دارند اما با توجه به نوع سوله ، سازنده سوله می تواند سازه را به کمک سوله های تیرورقی به شکلی بسازد تا هزینه بسیار مناسبی داشته اشید ضمن اینکه استحکام فوق العاده بالایی هم داشته باشد .

بهترین سوله صنعتی از نظر نوع سوله همانگونه که گفته شد ارتباط زیادی به ابعاد سوله شما دارد . موارد دیگری هم همچون منطقه و اقلیم سوله هم تاثیر گذار است . به این دلیل که هر سوله ای را نمی توان در هر منطقه ای اجرا کرد و قبل از هر چیز باید دفترچه محاسبات سوله به تایید نطام مهندسی استان برسد .

شما اگر به دنبال بهترین سوله صنعتی هستید در ابتدا توصیه می کنیم با سوله ساز متخصص تماس حاصل نمائید و در ابتدا در رابطه با سازه خودتان مشاوره نمائید . پس از بررسی و مشاوره های لازم بهترین سوله صنعتی که از تمامی نظر ها برای شما مقرون به صرفه باشد انتخاب خواهد شد .

ساخت سوله صنعتی می تواند با توجه به مهارت سوله ساز و همسان سازی مراحل ساخت و اجرا با سرعت بیشتری ساخته شود .

شرکت سوله سازی آذین صدرا یکی از بزرگترین سازندگان سوله های سبک و سنگین در داخل و خارج از کشور ، یکی از بهترین سازندگان سوله های صنعتی در کشور می باشد . ساخت انواع سوله های صنعتی در شهرک های صنعتی سراسر کشور و همچنین داخل و حاشیه شهرها طی چندین سال از افتخارات ما می باشد .

شما عزیزان برای ساخت و ساز انواع سازه های سبک و سنگین می توانید فقط یک تماس با سوله صدرا بگیرید و در کوتاهترین زمان سازه خود را از ما تحویل بگیرید .

با تشکر شرکت سوله سازی آذین صدرا | متخصص ساخت سوله سبک و سنگین

دیدگاه و نظرات نظرات خود را با ما مشترک شوید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
امتیاز شما
بی نام
۱۴ آذر ۱۳۹۹ بی نامپاسخ

سوله صنعتی فقط برای ساخته شدن توی شهرک های صنعتی مجوز میگیره ؟ چون من جای شنیدم که اگر بخوای سوله برای کارهای صنعتی بسازی حتما باید توی شهرک های صنعتی بسازی که جز مصوب های دولت هست و برای تجمیع شهرک های صنعتی این قانون وجود داره .

جواد مسلمی
۱۴ آذر ۱۳۹۹ جواد مسلمیپاسخ

با سلام . خیر حقیقتا همچنین موردی وجود نداره و شما اجازه دارید تا طبق یک دفترچه محاسبات اصلی و تایید شده سوله صنعتی را برای خودتان بسازید .

09140070767 همه روزه پاسخگوی شما هستیم